uhm...ja, vakantie he. En als student betekent dat veeeeel tijdArie van de Hoek schreef:Je bent lekker bezig.![]()
Tijd over zeker ??![]()
nouja, hij liep wel, alleen zat/zit er een tik in die ik niet vertrouw. Die was vorige week weg, maar heb m maandag ofzo ff laten lopen en toen zat die tik er weer. Alleen bij vol gas hoor je m niet...vertrouw t dus niet helemaal.Mrtn schreef:Het motortje liep toch goed?? Aan alles wat goed functioneert, moet je niet komen![]()
tnx, ik ookMrtn schreef:maar veel succes, vind 't een stoer wagentje
uhm..neeMerijn schreef:Jaja...~Haas~ schreef:(...)zien er beter uit dan ik had gehoopt(...)Biertje teveel op?
dat geluk heb ik hier nu ook~Haas~ schreef:was ik ook erg bang voor ja, maar t valt me 100% mee...
er is er 1tje die loopt te mauwen, maar dat doetie altijd, dus daar heb ik geen boodschap aan, de rest van de straat komt minimaal 1x per dag vragen hoe t er mee staat. Leuk om die interesse te merken
Daarbij komt dat ik (neen, mijn ouders) woon aan een doodlopende weg met aan het eind een plein, dus plek zat voor iedereen. Ze vragen alleen of ik de olie, koelvloeistof enz fatsoenlijk op wil ruimen. Prima dus, mag niet klagen
Da's standaard in Gouda,wonen(bijna) alleen maar mensen die anderen een oor aan willen naaienMike (spitsoor) schreef:dat geluk heb ik hier nu ookmaar in de buurt waar ik eerst woonde liepen er egt wel te zeuren hoor. 1x gehad dat de smeris kwam kijken of ik er niet een te grote zooi van maakte
iemand die gasten gebeld denk. Was overigens met men oude auto niet met deze
moest wel aan ome agent men kentekenbewijs laten zien dat het daadwerkelijk mijn auto was triest he
Niet gewonnen op Ebay?~Haas~ schreef:weheheh..ja...vet he
mis alleen nog een remklauw en degene die er nog op zit, zit muurvastFf hobbyen
Och ja, jezelf, mijn vakantie valt voor jou niet zo handig~Haas~ schreef:goed, twas ff rustig aan t front. ff wat zaken bedacht en proberen te planne, maar das niet echt gelukt (he Riël) mede door mezelf. Veel moeten werken
Goed, morgen het blok eruit halen om open te leggen, ff boeltje reviceren, kan ik met een frisse en vertrouwde auto rond gaan tuffen
prima!Ferdy schreef:kerel, succes alvast !!
maybe komk morgen nog ff kijken
das waar, maar had die lagers ook al lang geregeld moeten hebbenRiël schreef:Och ja, jezelf, mijn vakantie valt voor jou niet zo handig~Haas~ schreef:goed, twas ff rustig aan t front. ff wat zaken bedacht en proberen te planne, maar das niet echt gelukt (he Riël) mede door mezelf. Veel moeten werken
Goed, morgen het blok eruit halen om open te leggen, ff boeltje reviceren, kan ik met een frisse en vertrouwde auto rond gaan tuffen
tozzo!! Ennuh, dat gaat lukkenPaul1916v schreef:Goeiemorgen kerel! Ga zo jouw kant op..kijken of we dat blok eruit getakeld krijgen![]()