ACT: Geflitst!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Goof

Nog gezien net?
Tsja, niet schokkend ofzo maar klopt idd van geen kant natuurlijk :( Moe jij 's proberen beetje over stoep crossen en parkeren op invalide plek.
Robert Turbo

Goof schreef:Nog gezien net?
Tsja, niet schokkend ofzo maar klopt idd van geen kant natuurlijk :( Moe jij 's proberen beetje over stoep crossen en parkeren op invalide plek.
Ja, wat een stelletje eikels daaro.
Staat die auto van die vent daar op die invalidenparkeerplaats, loopt een agent langs, die bekijkt die auto even en denkt van hey, das auto van de procureur-generaal en loopt zo door en bij een auto verderop, gingen ze weer moeilijk doen.

Ze zetten die auto's gewoon voor de uitgang van die parkeergarage.

Ik heb eens 40 euro moeten betalen, omdat ik de auto niet in het vak had gezet(geen plaats meer).
Was amper 3 min weg en ja hoor bekeuring.

Stelletje !@&%^$%@#(&&^%$%.

Iedereen gelijk behandelen --> Ja my ASS. :gun:
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

ja, eigenlijk moet je zelf daar eens gaan staan met een dikke e-klasse. kijken of ze dan ook een bon schrijven. want ik geloof niet dat de parkeer plisie al die nummerborden uit hun hoofd weten.
RonnyClio

:( 'kben geflitst!

Ik reed op een lange rechte stille weg waar je 80 mag. Word ik eerst geteroriseerd door een klojo die 60 blijft rijden, dus ik heel erg gefrustreerd.
Kan ik eindelijk inhalen en -gefrrustreerd als ik ben- blijf ik de vaart er ff inhouden.

Moet je voorstellen:
Een kaarsrechte weg voor hmmmmm pak-em-beet.... 10 km lang. Bijna leeg, geen bomen in de bermen en een gefrustreerde Ronny.

Kom ik langs een groepje bomen, wordt ik ineens door een bosje geflitst!!!! Bloody!!!
Ik reed nog net geen 120 waar je 80 mag, dat word dus fiks dokken ben ik bang!! :@ :(

Ben nog even terug geweest om te kijken, geen politie auto te zien, alleen een lage 3-poot in een bosje verstopt!!!

Echt balen zeg, 'tis wel me eigen schuld maar in mijn ogen was ik niet super gevaarlijk bezig ofzo.
Steven
Car: M536

Ze moeten binnen 10 meter afstand zijn bij een mobiele controle.

Hup aanvechten die hap :)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Merijn schreef:De informatie komt van de politie af en nu het uitgekomen is willen ze de journalist voor de rechter slepen.

Lijkt me nogal duidelijk dat ze ergens boos over zijn en iets te verbergen hebben. :S

Al klopt er maar de helft van dit verhaal, dan is het al schandalig. (N)
Ik denk dat het ook verkeerd geintepeteerd is, omdat tegenwoordig alles om de cijfers draait. Dit is ook het geval bij de politie, het is waarschijnlijk het streef aantal proccen verbaal wat ze willen behalen.

In principe blijf je altijd zelf verantwoordelijk voor je gedrag is het dan gek dat het gecontroleerd word? Ik denk van niet.

Ik ben van mening dat er te veel gezeken word hoe het er bij de politie aan toegaat, kijk ook eens naar de topmensen die de lijnen uit zetten b.v. het OM die de cijfers willen hebben.

maar goed ieder heeft zo zijn eigen mening (maar goed ook) :wink:
SimonBalk
Contacteer:

ik heb een bon binnengekregen voor het door rood rijden :( :( :( :( Dit kost €95,00!!!

Ik ben er vooral kwaad over omdat ik juist altijd rem voor oranje wanneer ik kan. Ik geeft toe dat ik vaak wel eens iets te hard rij en daar heb ik (helaas) de laatste tijd ook een paar bonnen voor binnen gekregen. Daar "klaag" ik niet over.

Ik was al helemaal bezig met het opvragen van de foto, maar toen viel mij op dat er geen fotofilmnummer op de bon stond. Het moet dus wel door een agent gecontateerd zijn en omdat hij het enige "bewijs" is, hang ik gewoon. Ik ga toch even het proces verbaal opvragen, maar ik weet zeker dat ik niet door rood ben gereden. Oranje licht geef ik gelijk toe. Daar ontkom je niet aan in het verkeer, maar zoals ik al eerder zei, als het oranje wordt en ik kan stoppen op een normale manier (er rijdt ook wel eens iemand achter he ) dan doe ik dat.

Ik begon me sinds januari al vaker te ergeren als ik naar/van mijn werk ging/kwam. Dan reedt er opeens opvallend vaak een politie auto een stukje met me mee. Gebeurde zelfs vandaag nog.

Ik wacht wel af en hou die €95,- alvast achter de hand. Ik ga er van uit dat ik moet betalen, maar ik laat ze er wel even voor werken (Y)

Zo, even de frustratie van me afgeschreven :lol:
Donleben
Contacteer:

Gister reed ik met een (lichte) aanhangwagen over de A9 en werd op het einde hiervan geflitst op het gedeelte waar je honderd mag. Ik reed 110 op de teller van mijn vader zijn auto. Echter had ik er wel een aanhanger aanzitten. Hoe wordt nu eigenlijk de boete berekend? Kijken ze ook nog op de foto of er een aanhanger is gekoppeld of gebruiken ze alleen het kenteken van de auto?

Zonder aanhanger;
Te hard rijden op de autosnelweg
T/m 10 km/u
Boete: €30

Met aanhanger;
Te hard rijden op de autosnelweg
26 t/m 30 km/u
Boete: €115
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Sander101

Ben bang dat ze de aanhanger ook meerekenen.
Donleben
Contacteer:

Ik had alleen wel gelezen dat de flitspalen de lengtes van de voertuigen uitrekent, waardoor hij aanhangers en vrachtwagens kan herkennen. Weet iemand hoe het zit met vrachtwagens die op de snelwegen worden geflitst?
Sander101

Ik ben nog nooit door een paal geflitst terwijl ik er met 90 voorbij gereden ben maar als er een 'losse' camera langs de weg staat word ik wel geflitst.
Donleben
Contacteer:

Donleben schreef:Ik had alleen wel gelezen dat de flitspalen de lengtes van de voertuigen uitrekent, waardoor hij aanhangers en vrachtwagens kan herkennen. Weet iemand hoe het zit met vrachtwagens die op de snelwegen worden geflitst?
Iemand een keer door een paal geflitst met een vrachtwagen?
laguna2
Contacteer:

Yes!
ik heb ook weer een aanslag snelheidsbelasting mogen ontvangen :(

163 waar je 120 mocht. op de A2, €170 aftikken

Nu mijn stinger illegaal is, ga ik toch een keer denken om een stinger in een amerikaanse legerdump te kopen en die maar te gaan gebruiken :)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ik kwam vandaag een duitse Ferrari 348 tegen in de polder op de A6, die werd staande gehouden door een zwarte Fiat Stilo. Zal vast niet zijn geweest voor snelheid ofzo
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Chris@R5

Donleben schreef:
Donleben schreef:Ik had alleen wel gelezen dat de flitspalen de lengtes van de voertuigen uitrekent, waardoor hij aanhangers en vrachtwagens kan herkennen. Weet iemand hoe het zit met vrachtwagens die op de snelwegen worden geflitst?
Iemand een keer door een paal geflitst met een vrachtwagen?
Herkent ie niet meende ik. Als de paal staat afgesteld op 124 (snelweg) dan flitst ie alleen als je daar aan voorbij komt. Dus ook met aanhanger of vrachtwagen. Alleen ben je wel in een klap de l*l, want een boete van 28 euro zit er dan niet meer bij :wink:.
Robert Turbo

Olijnsma schreef:Ik kwam vandaag een duitse Ferrari 348 tegen in de polder op de A6, die werd staande gehouden door een zwarte Fiat Stilo. Zal vast niet zijn geweest voor snelheid ofzo
Die zwarte stilo is van de undercover politie Fryske dyken.
Ik ben die Stilo vaak genoeg tegen gekomen.

Komt vaak in dat programma van Rij ik zo op NED 2.

Kenteken = 45-JZ-KZ
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Donleben
Contacteer:

[img]http://images.flitsservice.com/kenteken ... 45JZKZ.jpg[/img]

Kenteken: 45-JZ-KZ
Merk: Fiat
Type: Stilo 2.4-20v
Kleur: Zwart
Top snelheid: 215
Regio: Friesland

[img]http://images.flitsservice.com/kenteken ... 09JZPR.jpg[/img]

Kenteken: 09-JZ-PR
Kleur: L.blauw
Regio: Drenthe
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Donleben schreef:[img]http://images.flitsservice.com/kenteken ... 45JZKZ.jpg[/img]

Kenteken: 45-JZ-KZ
Kleur: Zwart
Regio: Friesland

[img]http://images.flitsservice.com/kenteken ... 09JZPR.jpg[/img]

Kenteken: 09-JZ-PR
Kleur: L.blauw
Regio: Drenthe
Die doen ut niet :S
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Donleben
Contacteer:

Das vreemd... Ze staan ook op http://www.flitsservice.nl onder KENTEKENS en VROS.
-Ray-
Contacteer:

laguna2 schreef:Yes!
ik heb ook weer een aanslag snelheidsbelasting mogen ontvangen :(

163 waar je 120 mocht. op de A2, €170 aftikken

Nu mijn stinger illegaal is, ga ik toch een keer denken om een stinger in een amerikaanse legerdump te kopen en die maar te gaan gebruiken :)
43 km te hard en dan "maar" 170 euro???
Immer wieder die verdammte Holländer
-Ray-
Contacteer:

als je dat dan betaald, maak dan gelijk ff je andere openstaande schuld over :p
Immer wieder die verdammte Holländer
The Saint

daar ging ik dan, met een eindelijk goed afgestelde fuego turbo. 8)
voor wie het daar kent, die begrijpt wat ik bedoel. :(
op de weg van vaesrade naar schinnen, zon 250 meter voor het bord einde 50, had ik omdat daar toch geen bebouwde kom meer is maar vast gas gegeven en.... flits vanuit een opel astra [84-hk-sf,oid donkergroen].
zeg maar dag tegen het rijbewijs.....

nee, gelukkig reed ik net achter een omaatje in haar gare corsa, dus nog net geen 70, maar toch, als oma daar al te hard rijdt, is het misschien overdreven daar 50 te rijden.

toen ik terug reed, express hetzelfde stuk, natuurlijk keurig 50 gereden, zit er een audi achter me te duwen, en ter hoogte van de flitsauto scheurt ie me voorbij, die mocht dus wel ongestraft 100 rijden..... :s

wat een eikels :gun: :gun: .
wij willen 80 mio meer en wel meteen, vandaag nog.

kan ik om te zieken, en voor de verzameling de foto opeisen [vraagteken, omdat de shiftkey kapot is]
Abel
Über-Spammer

Wie heeft ervaring met de tuftuf club bezwaarschriften??
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Abel schreef:Wie heeft ervaring met de tuftuf club bezwaarschriften??
Het schijnt dat ze die onderhand herkennen. Ik weet dat in 1 geval de afzender een boete kreeg wegens obstructie van de rechtsgang...
Gebruik zo'n bezwaarschrift maar als inspiratie. :)

Alvast mijn 1e alinea:

In het kader van de in mijn ogen van overheidswege ontketende heksenjacht op, door de automobilist gemaakte, eenvoudig te constateren en te gelde te maken overtredingen, ontving ik enige tijd geleden de bijgevoegde beschikking. Deze administratieve sanctie is mij opgelegd voor het overschrijden van de maximum snelheid ter plaatse.

:D
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
The Cabrio Kid

Gewoon een paar cent teveel overmaken, schijnt ze heel veel administratieve rompslomp op te leveren :lol:

Ik vind flitsen in het kader van verkeersveiligheid prima, maar waar ze nu mee bezig zijn... :@
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Heeft er iemand enig idee wat er gebeurd als je in Frankrijk geflitst bent?? Dit is me vannacht overkomen ergens in de buurt van Metz. Ik denk dat ik 140-150 reed, waar 90 toegestaan is. Er was geen reet te doen op de weg (3 uur 's nachts) en ik kon dus lekker doorrijden. Maar als deze bekeuring in de bus valt, word ik niet echt vrolijk! :(

Iemand een idee hoe dit gaat lopen?
Donleben
Contacteer:

Info over geplande trajectcontroles;
http://www.verkeershandhaving.nl/dossiers.php?id=8#A2

Regelingen en boetes in Frankrijk voor Merijn;
http://www.snelheidscontroles.com/Europa/Frankrijk/
Marcel B.

das potdomme niet misselijk!
Don't walk the grass... smoke it
Merijn
Über-Spammer

Donleben schreef:Regelingen en boetes in Frankrijk voor Merijn;
http://www.snelheidscontroles.com/Europa/Frankrijk/
Maar dit is alleen bij staandehouding, als ik me niet vergis. We zullen zien... Als ik de boete via justitie in Frankrijk binnenkrijg (niet aangetekend), dan gaat 'ie direct bij het vuilnis. Als 'ie via Nederland wordt verstuurd, dan ga ik een potje janken. :)

Maar ik verwacht zelf niet dat ik iets binnen zal krijgen. We wachten het af!
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

zo ver ik weet gebeurd er nix mee, ze kunnen namelijk geen info krijgen bij onze RDW.

dus ik denk dat je mzzl heb, maar laten we het afw8ten :wink:
Ollie

Vrees toch dat er een boete in je bus gaat vallen hoor :(
Johan
Contacteer:

De eerste keer geflist met de GTT:
132 km/u na correctie 127 km/u
op de brug bij ravenstein.
kosten 30 euro
Laatst gewijzigd door Johan op za 5 jun 2004 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Merijn
Über-Spammer

Van wanneer is die??? Ritje Beuningen?
Johan
Contacteer:

nee, als ik naar beunigen ga kom ik daar niet langs. was op hemelvaarts dag. toen had ik de nieuwe radiateur er net in zitten. en moest ff kijken of ie op snelheid ook nog goed koelde.
Laatst gewijzigd door Johan op za 5 jun 2004 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Merijn
Über-Spammer

Heb je nog geluk!

Heb je ze niet zien staan? Ik ga daar altijd van mijn gas af, want het is daar een tijdje echt bijna dagelijks raak geweest.
Plaats reactie