Tsja, niet schokkend ofzo maar klopt idd van geen kant natuurlijk

Ja, wat een stelletje eikels daaro.Goof schreef:Nog gezien net?
Tsja, niet schokkend ofzo maar klopt idd van geen kant natuurlijkMoe jij 's proberen beetje over stoep crossen en parkeren op invalide plek.
Ik denk dat het ook verkeerd geintepeteerd is, omdat tegenwoordig alles om de cijfers draait. Dit is ook het geval bij de politie, het is waarschijnlijk het streef aantal proccen verbaal wat ze willen behalen.Merijn schreef:De informatie komt van de politie af en nu het uitgekomen is willen ze de journalist voor de rechter slepen.
Lijkt me nogal duidelijk dat ze ergens boos over zijn en iets te verbergen hebben.
Al klopt er maar de helft van dit verhaal, dan is het al schandalig.
Iemand een keer door een paal geflitst met een vrachtwagen?Donleben schreef:Ik had alleen wel gelezen dat de flitspalen de lengtes van de voertuigen uitrekent, waardoor hij aanhangers en vrachtwagens kan herkennen. Weet iemand hoe het zit met vrachtwagens die op de snelwegen worden geflitst?
Herkent ie niet meende ik. Als de paal staat afgesteld op 124 (snelweg) dan flitst ie alleen als je daar aan voorbij komt. Dus ook met aanhanger of vrachtwagen. Alleen ben je wel in een klap de l*l, want een boete van 28 euro zit er dan niet meer bijDonleben schreef:Iemand een keer door een paal geflitst met een vrachtwagen?Donleben schreef:Ik had alleen wel gelezen dat de flitspalen de lengtes van de voertuigen uitrekent, waardoor hij aanhangers en vrachtwagens kan herkennen. Weet iemand hoe het zit met vrachtwagens die op de snelwegen worden geflitst?
Die zwarte stilo is van de undercover politie Fryske dyken.Olijnsma schreef:Ik kwam vandaag een duitse Ferrari 348 tegen in de polder op de A6, die werd staande gehouden door een zwarte Fiat Stilo. Zal vast niet zijn geweest voor snelheid ofzo
Die doen ut nietDonleben schreef:[img]http://images.flitsservice.com/kenteken ... 45JZKZ.jpg[/img]
Kenteken: 45-JZ-KZ
Merk: Fiat
Type: Stilo 2.4-20v
Kleur: Zwart
Top snelheid: 215
Regio: Friesland
[img]http://images.flitsservice.com/kenteken ... 09JZPR.jpg[/img]
Kenteken: 09-JZ-PR
Merk: Fiat
Type: Stilo 2.4-20v
Kleur: L.blauw
Top snelheid: 215
Regio: Drenthe
43 km te hard en dan "maar" 170 euro???laguna2 schreef:Yes!
ik heb ook weer een aanslag snelheidsbelasting mogen ontvangen
163 waar je 120 mocht. op de A2, 170 aftikken
Nu mijn stinger illegaal is, ga ik toch een keer denken om een stinger in een amerikaanse legerdump te kopen en die maar te gaan gebruiken
Het schijnt dat ze die onderhand herkennen. Ik weet dat in 1 geval de afzender een boete kreeg wegens obstructie van de rechtsgang...Abel schreef:Wie heeft ervaring met de tuftuf club bezwaarschriften??
Maar dit is alleen bij staandehouding, als ik me niet vergis. We zullen zien... Als ik de boete via justitie in Frankrijk binnenkrijg (niet aangetekend), dan gaat 'ie direct bij het vuilnis. Als 'ie via Nederland wordt verstuurd, dan ga ik een potje janken.Donleben schreef:Regelingen en boetes in Frankrijk voor Merijn;
http://www.snelheidscontroles.com/Europa/Frankrijk/