http://www.giacuzzo.comRemi16v schreef:VAndaag GEspot:
Megane 1.6 16V MEt mooie bodykit!
Weet iemand waar je die bodykit kunt kopen?
check http://www.remidendoop.tk
(ja sorry ik kan de foto niet plaatsen..lukt me niet..)
Ps GEspot bij renault garage te Tiel..
Nee hoor:Bram schreef:Wat was er gisteren te doen dan op Zandvoort?
Die groene alpine met blauwe platen is nog van de eerste eigenaar
vette kar dat ik ken hem!jochem de haas schreef:Vanavond om 20.30 in bodegraven een zeer vieze renault 9 1.4 cherverny( met een "trotse" nieuwe eigennaar)
RTC kenmerken : kentekenplaathouders en 2 raambandstikers
Die is ook vaak op meetings, is van een gast uit Gouda.Kier schreef:Zojuist een gele Megane coupe bij kempenaar Boskoop. Lichtmetaal, evo spoiler en Elia Meran frontlip en RTC plaathouder! kenteken: PN-GP-28
Die ken ik niet... zo'n hok ga je toch niet in rijden manjochem de haas schreef:Vanavond om 20.30 in bodegraven een zeer vieze renault 9 1.4 cherverny( met een "trotse" nieuwe eigennaar)
Lijkt op het kenteken van Florus. Nu Strijder dus.Steven schreef: Zojuist in Beverwijk, sta ik met dat hok te roffelen in de file, zie ik een Williams tegemoetkomen die meteen begon met zwaaien.
Was er 1 met RTC-stickers en het kenteken NB-ZN-65 ofzo?
Hij vroeg nog wie ik was, alleen reed ik daarna door dus weet niet wie hij was?
Zo jij zit al snel achter de computer zeg, ben net thuis, (en ja ik was hetSteven schreef:Die ken ik niet... zo'n hok ga je toch niet in rijden manjochem de haas schreef:Vanavond om 20.30 in bodegraven een zeer vieze renault 9 1.4 cherverny( met een "trotse" nieuwe eigennaar)
Hijs wel iets schoner nu...
Zojuist in Beverwijk, sta ik met dat hok te roffelen in de file, zie ik een Williams tegemoetkomen die meteen begon met zwaaien.
Was er 1 met RTC-stickers en het kenteken NB-ZN-65 ofzo?
Hij vroeg nog wie ik was, alleen reed ik daarna door dus weet niet wie hij was?
Zo jij zit al snel achter de computer zeg, ben net thuis, (en ja ik was het) Die voor mij is een klasgenoot van me een clio1.4 met tape over zijn voorlampies heen
![]()
Ervoor reed nog een Clio1 fase3 met booskijkers
Hehe ja zo kan je ook opvallenSteven schreef:Wel jij? Dacht dat jij er anders uitzag
Komt wel gave sound uit je Willy zeg, klonk anders dan de andere willy's die ik met open pijpies heb gehoord.
Denk dat die raambanden er toch maar afgaan, schaam me dood man hehe (ze komen toch al los).
ruk af die dingen, veels te grootSteven schreef:Wel jij? Dacht dat jij er anders uitzag
Komt wel gave sound uit je Willy zeg, klonk anders dan de andere willy's die ik met open pijpies heb gehoord.
Denk dat die raambanden er toch maar afgaan, schaam me dood man hehe (ze komen toch al los).