Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
moet werken morgen.....helaas!
-
RoyH schreef:Zo mijn autootje is net afgehaald, kon me helaas niet zeggen wat ie voor m'n setje velgen wilde hebben als ik ze wilde terugkopen. Iemand een idee wat een setje goudkleurige velgen waard is ongeveer?
ik zou zeggen 150 -200 euro??? Ligt ook eraan in welke staat de velgen verkeren (stoeprand schade en zijn de banden nog goed)
Oplichter.
50 euro bieden, zijn jouw velgen
50 euro bieden, zijn jouw velgen

dat vertik dus uit principe he, de auto hebben ze gekocht voor 225euro, dan ga ik niet mijn velgen terug kopen voor 150-200 euro. Achteraf gezien had ik ze gewoon moeten verwisselen voor een paar goedkope van iemand anders toen de expert kwam kijken maja boeiendcyberdanny schreef:RoyH schreef:Zo mijn autootje is net afgehaald, kon me helaas niet zeggen wat ie voor m'n setje velgen wilde hebben als ik ze wilde terugkopen. Iemand een idee wat een setje goudkleurige velgen waard is ongeveer?
ik zou zeggen 150 -200 euro??? Ligt ook eraan in welke staat de velgen verkeren (stoeprand schade en zijn de banden nog goed)

kom op mensen, komt er volgende week donderedag niemand naar de Geusselt?

TNM: eigenlijk zouden we de 28ste een TNM gehouden moeten hebben of niet? Als je dan doortelt, zijn we bij de 11de, komende donderdag...
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Gisteren heeft trouwens een of andere lulhannes mijn linker spiegel van de auto af getrokken.

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
Rik schreef:11-01-06 TNM @ de Geusselt
Komt:
- Roy (na 22.00, werk)
- Rik
- Danny
-
-
-
Misschien:
- StanGTE
Riel en ik moeten even kijken hhoe we zitten met de verhuizing. Als het een beeje meezit, komen we wel langs...
Ik heb begrepen van Riel dat we er weer een nieuw-oud-lid bij hebben uit onze regio....
Welkom

Welkom

-
geheimzinnig,
wie is het?
kut moet ook nog lidmaatschapgeld overmaken..vergeten
wie is het?

kut moet ook nog lidmaatschapgeld overmaken..vergeten

Waar blijft het voorsteltopic, met foto's van je nieuwe bolide?Ollie schreef:Wie bedoel je Rianne?

-
Jazeker, doen!!!Ollie schreef:Heb nog geen foto's helaas. Misschien dat ik donderdag wel ff langswip...

-
Dat zijn hele fijne setjes Rik!!!! En hoe laag ben je van plan hem te schroeven?Rik schreef:clio gaat binnen kort een stuk omlaag net ff bij maurice een fk schroefset besteld![]()
-
- Über-Spammer
hadden mensen tegenwoordig geen handenmensen hebben met hun poten van andersmans spullen af te blijven. Bij mij laatst ook geprobeerd, niet gelukt en auto was in theorie al van de verzekering dus heel erg vond ik het niet maar toch..

gewoon 80 omlaagcyberdanny schreef:Dat zijn hele fijne setjes Rik!!!! En hoe laag ben je van plan hem te schroeven?Rik schreef:clio gaat binnen kort een stuk omlaag net ff bij maurice een fk schroefset besteld![]()

Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
-
Haha, zou ik wel graag willen maar ik schuur nu al met de uitlaat over de grond.... en de originele uitlaat heb ik helaas niet meerbaszos schreef:gewoon 80 omlaagcyberdanny schreef:Dat zijn hele fijne setjes Rik!!!! En hoe laag ben je van plan hem te schroeven?Rik schreef:clio gaat binnen kort een stuk omlaag net ff bij maurice een fk schroefset besteld![]()
zou jij ook moeten doen danny

-
hey Olliver,Ollie schreef:Wie bedoel je Rianne?
je bent het nieuwe jaar al goed begonnen, weer een leuke renault onder je bibs?
binnenkort maar eens meeten, niet?

Hey,
Wat is nu de bedoeling voor nu komende donderdag???
K heb die avond nog nix te doen dus als er iets gedaan word meld ik me bij deze alvast aan.
@JPS gister nog even jou ECU eraan gehangen maar het blokje loopt er niet goed op...
Ben jij nog een keer bij Akkermans, of mischien nu donderdag bij de geuselt
dan neem ik de ECU wel even mee.
K heb die avond nog nix te doen dus als er iets gedaan word meld ik me bij deze alvast aan.
@JPS gister nog even jou ECU eraan gehangen maar het blokje loopt er niet goed op...
al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
Donderdag 11 jan., 20.30 uur, Geusselt Maastricht
-Riel en Rianne
-Danny en Ilona
-Ollie
-Ruud
-Riel en Rianne
-Danny en Ilona
-Ollie
-Ruud
leest voordat gij spamtRuudjuh schreef:Hey,

@J-P-S: niet als die gebruikt worden voor het sloop/jatwerk van andersmans eigendommen

Waarom wordt ik van het lijstje afgehaald van mensen die komen

-
- Über-Spammer
ik kom donderdag ook wel 
-Riel en Rianne
-Danny en Ilona
-Ollie
-Ruud
-RoyH
-J-P-S
wat doet je motor precies ruud? te veel benzine, te weinig? of denk je dat jouw nokkenassen echt verschillend zijn. de kleppen van mijn blok zijn ook de grotere uit een megane, dus dat kan ook nog wat uitmaken.

-Riel en Rianne
-Danny en Ilona
-Ollie
-Ruud
-RoyH
-J-P-S
wat doet je motor precies ruud? te veel benzine, te weinig? of denk je dat jouw nokkenassen echt verschillend zijn. de kleppen van mijn blok zijn ook de grotere uit een megane, dus dat kan ook nog wat uitmaken.
Ja, ben goed het nieuwe jaar ingegaan! Aanstaande donderdag ben ik er ook bij, lekker oldschool!Patrick L. schreef:hey Olliver,Ollie schreef:Wie bedoel je Rianne?
je bent het nieuwe jaar al goed begonnen, weer een leuke renault onder je bibs?![]()
binnenkort maar eens meeten, niet?
Kom je ook?
-
- Über-Spammer
wat voor clio heb je ollie?