Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Rustig aan denk da ik dat net niet haal 

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Was gezellig gister!!! 

-
Wat is het maar stil hier vandaag? 

-
Mooi 

ik denk dat ik het advies van ruudje ter harte ga nemen: namelijk het geld aannemen en een andere clio zoeken die wat beter in orde is.
vandaag de clio toch maar uit de garage gehaald, spiegel vastgeramd en gaan rijden. sta ik in maastricht, gaan alle controle lampjes aan, als ik gas gaf voelde je wel weerstand van het pedaal, alsof ie iets aan het pompen was maar hij gaf verder geen gas, leek net alsof de motor wel nog " aan" was maar niet draaide als ik gas gaf...
daarna opnieuw gestart, kon ik weer rijden... heel wazig. ook leek het ratelen/schrapen/schuren wat het tegenwoordig ook is, erger te zijn geworden...
of het ding eens helemaal laten nakijken dat ik tenminste weet wat het is of het geld pakken, bij deze eruithalen wat ik kan gebruiken en een andere clio kopen...
vandaag de clio toch maar uit de garage gehaald, spiegel vastgeramd en gaan rijden. sta ik in maastricht, gaan alle controle lampjes aan, als ik gas gaf voelde je wel weerstand van het pedaal, alsof ie iets aan het pompen was maar hij gaf verder geen gas, leek net alsof de motor wel nog " aan" was maar niet draaide als ik gas gaf...
daarna opnieuw gestart, kon ik weer rijden... heel wazig. ook leek het ratelen/schrapen/schuren wat het tegenwoordig ook is, erger te zijn geworden...
of het ding eens helemaal laten nakijken dat ik tenminste weet wat het is of het geld pakken, bij deze eruithalen wat ik kan gebruiken en een andere clio kopen...
-
hey roy, rik heeft nog een rooje clio te koop 

rooie?
-
Staat niet erbij welke kleur!Riël schreef:rooie?

Marcel J. schreef:Hey Riël ben jij opzoek naar een huis?!Of begrijp ik nu wat verkeerd?!
![]()
Nou een huis is wat hoog gegrepen, maar ik ben idd op zoek naar een woning in Duitsland

Wat moet je in hemelsnaam met een huis in duitsland??? nederland niet mooi genoeg?Riël schreef:Marcel J. schreef:Hey Riël ben jij opzoek naar een huis?!Of begrijp ik nu wat verkeerd?!
![]()
Nou een huis is wat hoog gegrepen, maar ik ben idd op zoek naar een woning in DuitslandWe willen er voor de jaarwisseling nog in dan. Lekker samenwonen
![]()
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Haha,
jawel, nederland is prima, is ook niet voor áltijd.
Mijn vriendin heeft een aardige baan in Krefeld. Ik ga afstuderen in Eindhoven. Daarna heb ik ook een baan in Eindhoven (als alles een beetje meezit).
Eindhoven - Sittard (nu) is ca. 75km. Mijn vriendin moet dagelijks 1,5 uur rijden, en dan weer 1,5 uur terug. Daarom gaan we samen een appartementje nemen in Krefeld, dan moet ik even ver rijden naar Eindhoven en zij woont dichter bij
jawel, nederland is prima, is ook niet voor áltijd.
Mijn vriendin heeft een aardige baan in Krefeld. Ik ga afstuderen in Eindhoven. Daarna heb ik ook een baan in Eindhoven (als alles een beetje meezit).
Eindhoven - Sittard (nu) is ca. 75km. Mijn vriendin moet dagelijks 1,5 uur rijden, en dan weer 1,5 uur terug. Daarom gaan we samen een appartementje nemen in Krefeld, dan moet ik even ver rijden naar Eindhoven en zij woont dichter bij

Klinkt verstandig, succes met zoeken!! 

Bovendein kost de safrane daar ipv 900 per jaar aan wegenbelasting, precies 189 per jaar

Met die besparing kan je leuk weekendje stappen..Riël schreef:Bovendein kost de safrane daar ipv 900 per jaar aan wegenbelasting, precies 189 per jaar![]()
Dat scheelt een hoop geld zeg!
Ja goed, nu betaal je wel wat meer vaste lasten dan thuis wonen, dus een vergelijking is t nooit, maar t is mooi meegenomen toch?
Idd mooi mee genomen, en er gaat niks boven samenwonen!!Riël schreef:Ja goed, nu betaal je wel wat meer vaste lasten dan thuis wonen, dus een vergelijking is t nooit, maar t is mooi meegenomen toch?
-
behou je dan ook je NL platen, of krijg je dan ook duitse platen? 

Nee, dan rij ik wel met duitse platen idd 

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Dat heb ik dus al die jaren fout gedaanRiël schreef:Bovendein kost de safrane daar ipv 900 per jaar aan wegenbelasting, precies 189 per jaar![]()

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
1 voordeel zit er wel aan, je mag zelf je plaat makenRiël schreef:Nee, dan rij ik wel met duitse platen idd

-
kweet t joh, dit was bij mij n maand geleden ook.. diepe krassen op mn motorkap.. vandaar komt er ook binnekort n alarm invoske schreef:Waarom kunnen sommige mensen niet van je spullen afblijven? door dit feit heb ik nu dus een dikke grote kras rechts achter...
ik hoop dat ik er nooit achter kom wie het gedaan heeft...

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
die opde bumpert? of weer een andere?
Sjiek ManRiël schreef:Nou een huis is wat hoog gegrepen, maar ik ben idd op zoek naar een woning in DuitslandWe willen er voor de jaarwisseling nog in dan. Lekker samenwonen
![]()

Trouwens je krijgt ook nog je BPM terug, tzal niet veel meer zijn maar toch

@ Voske: Kon je weer niet van iemands dochter afblijven

KUT jong, blijft toch de nachtmerrie van iedere autoliefhebber...Snap niet dat mensen dat niet zien/snappen/doen

@ Patrick L: wat te doen tussen kerst en nieuwjaar?!
Marcel J. schreef:Sjiek ManRiël schreef:Nou een huis is wat hoog gegrepen, maar ik ben idd op zoek naar een woning in DuitslandWe willen er voor de jaarwisseling nog in dan. Lekker samenwonen
![]()
![]()
Wel veel administratieve rotzooi, niet?! Ben met de vriendin gaan kijken in België maar opzich is dat wel een redelijke grote stap. Niet dat als we daar een mooi huisje ofzo tegenkomen er niet voor zouden gaan
mij ligt belgié erg goed
maar ik schrok toch wel een beetje van de zaken die er geregeld moeten worden. Niet zo dat je volgend jaar ff terug komt zeg maar. Hoe zit dat met duitsland?!
Trouwens je krijgt ook nog je BPM terug, tzal niet veel meer zijn maar toch![]()
Meen je dat?
Even kijken
netto catalogusprijs 44.500
BPM + 18.574
BTW (17.5%) + 7.788
bruto catalogusprijs 70.862
BPM incl. leeftijdskorting (90%) 1.857

Da's alleraardigst dan?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
mooie 'oprotpremie'