Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
RoyH

Tip v/d dag: als jij op de rechter rijbaan rijdt op de snelweg en een vrachtwagen ziet je niet, vluchtstrook op of remmen.

ik deed het niet en hoppa, meneer de (t)rukker in me zijkant zitten. heb je ook je eerste auto 3 weken :( :( :( :( (N)
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Balen :@ Is het nog te maken...
Riël
Über-Spammer

RoyH schreef:Tip v/d dag: als jij op de rechter rijbaan rijdt op de snelweg en een vrachtwagen ziet je niet, vluchtstrook op of remmen.

ik deed het niet en hoppa, meneer de (t)rukker in me zijkant zitten. heb je ook je eerste auto 3 weken :( :( :( :( (N)
WTF,

zo'n vrachtwagen in je flank is ook geen pretje.
Wat is de schade, en zelf stop kunnen komen, met trucker?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
cyberdanny
Car: Renault 5 GT Turbo

Veel schade Roy???? Alles wel kunnen regelen met de (t)rukker? pfffff
RoyH

zal dalijk ff een piccie posten, flinke deuk in m'n achterdeur, spiegel hangt er nog net aan, dikke krassen en beschadigin uiteraard. heb zelf gelukkig niks.

wel alles met m kunnen regelen, een of andere oostenrijker, schadeformulier ingevuld.

en wat heel gek is, hij maakt opeens een rammelend geluid... deed ie eerst niet :D

en zo'n vrachtwagen in je flank is idd geen pretje.

even kijken of ik donderdag kom, denk t niet met deze auto in ieder geval.

iemand enig idee v/d dagwaarde van zo'n renaultje? kwam ergens op een site met berekening 2500euro tegen maar dat lijkt me toch erg veel... even met een renault garage gebeld en zij gokten meer op 500-750.. waar ik al bang voor was.

Piccies:

[img]http://i33.photobucket.com/albums/d87/r ... G_0001.jpg[/img]

[img]http://i33.photobucket.com/albums/d87/r ... G_0002.jpg[/img]

[img]http://i33.photobucket.com/albums/d87/r ... G_0003.jpg[/img]

p.s: het wordt alleen nog maar beter: omdat ik geen rechtsbijstand heb zegt polis direct: zak in de stront en sop het je op. gelukkig heeft heeft die slowaak (oostenrijks rijbewijs, slowaaks kenteken) een maatschappij wat een onderdeel van achmea is dus kan het tenminste nog hier in nl doen. morgen naar de garage.
Rob.H

Vet shit roy, maar denk zelf dat de dagwaarde hoger ligt dan € 1000,-.

Het ligt gewoon aan de kleur zwart, 3 zwarte 16vtjes in korte tijd in de prak (jean-paul, ruud en nu roy).

p.s. je voelt je veiliger in een Renault
baszos

dikke joekie :@

das erg beroerd zeg!!!! hoop dat het nog goekomt....

Nog ff wat goed nieuws...

Vandaag me R6 mogen ophalen :D
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
RoyH

Rob.H schreef:Vet shit roy, maar denk zelf dat de dagwaarde hoger ligt dan € 1000,-.

Het ligt gewoon aan de kleur zwart, 3 zwarte 16vtjes in korte tijd in de prak (jean-paul, ruud en nu roy).

p.s. je voelt je veiliger in een Renault
bij kerres gokten ze op 500-750 euro aan dagwaarde, maar heb alleen gezegd dat het om een clio uit '91 gaat dus weet niet of het vermogen nog van invloed is op de dagwaarde. shit is ook dat de 2e motor wat erin ligt zwart is gebeurd waardoor er officieel 3ton op de klok staat...

als ik ook nog iets aan de ophanging heb ben ik het zakje.. aan de andere kant: die mongool sloopt m'n auto en de verzekering betaald maar gewoon anders ga ik m'n slowaakse scheldwoorden eens oefenen... morgen naar la garage.

oeh nice bas, wanneer piccies van jou terwijl je een wheelie maakt?
Riël
Über-Spammer

REken maar op een totall-loss.

Kijk of je centen krijgt en behoud van het wrak, het kan altijd gefixed worden :)
-PAZ-
Über-Spammer

das idd een flinke schade, maar net wat riël zegt te maken is het nog wel. gewoon maximaal bedrag van de verzekering zien los te krijgen met behoud van auto
R5GTT. Drive it like you stole it
Bram (vospower)

klote zeg roy! tis gewoon pech :evil: Demlook dat ze hem totall loss verklaren, maar probeer er het maximale uit te halen en dan hem bij een beun laten maken, dan kun je wel kiet spele, balen!
RoyH

een neef van pa heeft een autoschade/spuitbedrijf hier in beek dus das idd wat we gaan doen: het maximale eruit proberen te halen en kiet te spelen.

waarschijnljk proberen dat hij de schade vaststeld op een bedrag vlak onder dagwaarde en dan door hem zwart laten fixen zodat ik hopelijk kiet speel.

als je er zo overnadenkt is t gewoon fucking bezeikte boel: iemand verneukt je wagentje waar je hard voor werkt en wat krijg je terug? een paar lullige centen terwijl de omschrijving v/d dagwaarde is: wat je er op de "vrije markt" voor krijgt. kom maar op met die 1500 euro dan.

heb al de hele dag zin om ergens keihard tegen aan te schoppen/te slaan... heb het meubilair al geprobeerd maar dat vond ma niet zo'n strakke actie..

als ze m total los verklaren en ik krijg het "wrak", moet ik dan extra dokken om er weer mee te mogen rijden of hoe gaat dat in zijn werk? anders kan ik dat het beste doen dan krijg ik tenminste de maximale waarde, als ik m niet totall loss wil hebben dan zit ik sowieso onder de dagwaarde...
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

holy macaroni :evil: ....een kusje van een vrachtwagen :nee: ..gelukkig heb jezelf niets...hopelijk gaat t met het opknapverhaal lukken!!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Dennis_16v

aaah wat n kolere Roy :(
gelukkig heb je zelf niets... :worship:
maar das wel n joekel van n deuk zeg.. mijn god :(
hopelijk krijg je m nog gerepareerd :D
Riël
Über-Spammer

RoyH schreef:een neef van pa heeft een autoschade/spuitbedrijf hier in beek dus das idd wat we gaan doen: het maximale eruit proberen te halen en kiet te spelen.

waarschijnljk proberen dat hij de schade vaststeld op een bedrag vlak onder dagwaarde en dan door hem zwart laten fixen zodat ik hopelijk kiet speel.

als je er zo overnadenkt is t gewoon fucking bezeikte boel: iemand verneukt je wagentje waar je hard voor werkt en wat krijg je terug? een paar lullige centen terwijl de omschrijving v/d dagwaarde is: wat je er op de "vrije markt" voor krijgt. kom maar op met die 1500 euro dan.

heb al de hele dag zin om ergens keihard tegen aan te schoppen/te slaan... heb het meubilair al geprobeerd maar dat vond ma niet zo'n strakke actie..

als ze m total los verklaren en ik krijg het "wrak", moet ik dan extra dokken om er weer mee te mogen rijden of hoe gaat dat in zijn werk? anders kan ik dat het beste doen dan krijg ik tenminste de maximale waarde, als ik m niet totall loss wil hebben dan zit ik sowieso onder de dagwaarde...

Even afwachten wat ze zeggen. Voor €750 euro is dit wel weer gefixet hoor. Die krijg je ook wel. Je kenteken is niet ingenomen, dus je mag er altijd nog mee rijden.
cyberdanny

Roy, misschien heeft Jean Paul nog wat onderdelen voor je liggen...Ik zou hem eens vragen of hij nog wat chassis delen heeft liggen anders op de sloop zoeken....
Ruudjuh

Da's echt kut royke ik hoop dat alles gefixed kan worden want het is gewoon zonde om de auto de sloop op te duwen.
Dus succes ermee
al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
RoyH

Nou vandaag bij het schade/herstel bedrijf geweest, geschatte schade: 1500euro. Komt dus een expert v/d verzekering kijken, auto kan ik sowieso behouden (zou mooi worden) en eens kijken wat we er van kunnen maken.

Volgende week weet ik hopelijk meer.
StanGTE
Car: Renault 5 GTE

Lekker fucked up Roy...

mer ich zik ummer mer in het einde kump alles good!!!!

succes mit alles!
cyberdanny

StanGTE schreef:Lekker fucked up Roy...

mer ich zik ummer mer in het einde kump alles good!!!!

succes mit alles!
De optimist van de RTC!!! :D

@Roy heb je Jean Paul eens gepmt? op het forum is zijn naam: JPS
RoyH

nee nog niet, ik ga eerst even afwachten wat er precies vervangen dient te worden. zoals het er nu naar uitziet de deur en het scherm achter dan
voske

En ik heb weer een schadevrij jaar erbij bij de verzekering hoppa weer 200 euro per jaar minder betalen.. dat doet je goed :D
RoyH

al vast 1 positief iets eruit gesleept: ze stonden toen net te schrijven bij mijn werk en aangezien ik met de trein was heb ik geen boete :D :lol:
baszos

Donderdag 16 november TNM @ Geuselt Maastricht rond 20.30u

- Roy
- Danny en Ilona
- Jos
- Riel en Rianne
- Rik
- Bas

- Rob.h (weet niet zeker of ik kom, heb donderdag een tentamen tot 18.30 (wie verzint t) en vrijdag heb ik er ook nog 2)
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Marcel J.

RoyH schreef:zal dalijk ff een piccie posten, flinke deuk in m'n achterdeur, spiegel hangt er nog net aan, dikke krassen en beschadigin uiteraard. heb zelf gelukkig niks.

Ach bekijk het van een positieve kant, mooi en origineel spoilerpakket :( :evil:

Helaas voor zo'n chauffeur kan dit snel gebeuren, maar jij zult toch wel ff een hartslag 200 moment gehad hebben. IIG veel succes met de reperatie (Y)
RoyH

hehe mijn hartslag ging idd iets sneller ja als je zo'n paar meter hoog ding opeens naast je ziet :p

ik kom vanavond niet btw :(
StanGTE
Car: Renault 5 GTE

ik ook niet, maar dat hadden jullie vast al in de gaten!
cyberdanny

Jammer dat jullie niet meer zijn gekomen..TNM was echt gezellig gister! :lol:
RoyH

nou ik heb weer een beetje hoop, een jongen bij mij uit de klas heeft 2 weken geleden precies hetzelfde gehad met zijn bmw uit ' 90. hij heeft nog 2200 euro terug gekregen... zie het volgende week wel als meneer de expert langs is geweest :smile:
cyberdanny

@ Stan
Wanneer kom je je bumpertje afmaken? Het ergste heb ik al voor jou gemaakt!
baszos

Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Bram (vospower)

en ik een jaloers :worship:
cyberdanny

Zo staat mijn r5 op het moment erbij....ze w8 op een lasbeurtje! :p

[img]http://i28.photobucket.com/albums/c222/ ... Afb000.jpg[/img]
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Phase I gril :smile: ? Wordt weer een leuk 5-je als die klaar is :D
cyberdanny

AnthonyR schreef:Phase I gril :smile: ? Wordt weer een leuk 5-je als die klaar is :D
Ik vond het net wat ruiger staan als een phase 2 grill :D
Gesloten