ik deed het niet en hoppa, meneer de (t)rukker in me zijkant zitten. heb je ook je eerste auto 3 weken

WTF,RoyH schreef:Tip v/d dag: als jij op de rechter rijbaan rijdt op de snelweg en een vrachtwagen ziet je niet, vluchtstrook op of remmen.
ik deed het niet en hoppa, meneer de (t)rukker in me zijkant zitten. heb je ook je eerste auto 3 weken![]()
![]()
![]()
![]()
bij kerres gokten ze op 500-750 euro aan dagwaarde, maar heb alleen gezegd dat het om een clio uit '91 gaat dus weet niet of het vermogen nog van invloed is op de dagwaarde. shit is ook dat de 2e motor wat erin ligt zwart is gebeurd waardoor er officieel 3ton op de klok staat...Rob.H schreef:Vet shit roy, maar denk zelf dat de dagwaarde hoger ligt dan 1000,-.
Het ligt gewoon aan de kleur zwart, 3 zwarte 16vtjes in korte tijd in de prak (jean-paul, ruud en nu roy).
p.s. je voelt je veiliger in een Renault
RoyH schreef:een neef van pa heeft een autoschade/spuitbedrijf hier in beek dus das idd wat we gaan doen: het maximale eruit proberen te halen en kiet te spelen.
waarschijnljk proberen dat hij de schade vaststeld op een bedrag vlak onder dagwaarde en dan door hem zwart laten fixen zodat ik hopelijk kiet speel.
als je er zo overnadenkt is t gewoon fucking bezeikte boel: iemand verneukt je wagentje waar je hard voor werkt en wat krijg je terug? een paar lullige centen terwijl de omschrijving v/d dagwaarde is: wat je er op de "vrije markt" voor krijgt. kom maar op met die 1500 euro dan.
heb al de hele dag zin om ergens keihard tegen aan te schoppen/te slaan... heb het meubilair al geprobeerd maar dat vond ma niet zo'n strakke actie..
als ze m total los verklaren en ik krijg het "wrak", moet ik dan extra dokken om er weer mee te mogen rijden of hoe gaat dat in zijn werk? anders kan ik dat het beste doen dan krijg ik tenminste de maximale waarde, als ik m niet totall loss wil hebben dan zit ik sowieso onder de dagwaarde...
De optimist van de RTC!!!StanGTE schreef:Lekker fucked up Roy...
mer ich zik ummer mer in het einde kump alles good!!!!
succes mit alles!
RoyH schreef:zal dalijk ff een piccie posten, flinke deuk in m'n achterdeur, spiegel hangt er nog net aan, dikke krassen en beschadigin uiteraard. heb zelf gelukkig niks.
Ik vond het net wat ruiger staan als een phase 2 grillAnthonyR schreef:Phase I gril? Wordt weer een leuk 5-je als die klaar is