Vanmiddag, uurtje of half 6 , op de weg van harderwijk naar Lelystad, een dikke clio16v, origineel Z-nogiets kenteken, iemand van hier? Zag er wel dik uit, zo als tegenligger.
Wie heeft zijn blauwe GTT/GTE vanmiddag uitgelaten? Ik was een ritje aan het maken toen ik om 13:25 bij een kruispunt op de N57 van Rozenburg richting Hellevoetsluis een GTT/GTE voorbij zag komen over de Groene Kruisweg (N218) richting Brielle/Oostvoorne. Helaas werd m'n zicht belemmerd door andere auto's, dus ik kon 'em niet goed bekijken. De achterkant leek me niet helemaal standaard iig.
LotuzClioWilliams schreef:Wie heeft zijn blauwe GTT/GTE vanmiddag uitgelaten? Ik was een ritje aan het maken toen ik om 13:25 bij een kruispunt op de N57 van Rozenburg richting Hellevoetsluis een GTT/GTE voorbij zag komen over de Groene Kruisweg (N218) richting Brielle/Oostvoorne. Helaas werd m'n zicht belemmerd door andere auto's, dus ik kon 'em niet goed bekijken. De achterkant leek me niet helemaal standaard iig.
Niels Takken schreef:Vanmiddag rond half 4, in lelystad een grijze GTT, met dichte achterklep, en andere voorbumper. ging de A6 op ik ging net l'stad in. Ik reed in een Williams. Bekende van hier? want je hebt een nice auto!
Maarten?
Yup, das Mrtn's grijze krummel.
Hij kwam net bij mij vandaan en ging hem ff uitlaten
LotuzClioWilliams schreef:Wie heeft zijn blauwe GTT/GTE vanmiddag uitgelaten? Ik was een ritje aan het maken toen ik om 13:25 bij een kruispunt op de N57 van Rozenburg richting Hellevoetsluis een GTT/GTE voorbij zag komen over de Groene Kruisweg (N218) richting Brielle/Oostvoorne. Helaas werd m'n zicht belemmerd door andere auto's, dus ik kon 'em niet goed bekijken. De achterkant leek me niet helemaal standaard iig.
had je wel ff door te kunnen rijden
Ik wilde er wel achteraan gaan, maar de afslag naar rechts werd geblokkeerd. Ik stond zelf links voor het stoplicht om rechtdoor te gaan en rechts naast me stonden ook wagens, dus ik kon geen kant op.
had je wel ff door te kunnen rijden
Ik wilde er wel achteraan gaan, maar de afslag naar rechts werd geblokkeerd. Ik stond zelf links voor het stoplicht om rechtdoor te gaan en rechts naast me stonden ook wagens, dus ik kon geen kant op.
zo bedoelde ik het niet hoor ff verder over de n57 heen
Vanmiddag in Staphorst bij Hotel Waanders een blauwe clio 16v gespot kenteken 73-GB-NR, zag er wel gaaf uit andere wieltjes koplampspoilers enz.
Iemand van hier?
Vandaag rond 11:50 uur afslag Tilburg west bovenaan bij de stoplichten zag ik van links ineens een Zilveren Clio V6 aankomen, verder geen kenteken kunnen zien aangezien die van links kwam en ik net aan kwam rijden
Ron(nie) schreef:Vandaag rond 11:50 uur afslag Tilburg west bovenaan bij de stoplichten zag ik van links ineens een Zilveren Clio V6 aankomen, verder geen kenteken kunnen zien aangezien die van links kwam en ik net aan kwam rijden
Was zeker een ph.1? Kerel heb ik ook vaker gespot in Tilburg. Ik geloof dat ie daar woont.
Als het kenteken SB-VX-75 is! was dat mijn oude clio! Ik heb hem vorigjaar ingeruild bij Renault dealer Kerkhof&visser
Hmzzzz... Ik zou het niet meer weten.... toevallig?
kan de foto zo snel niet vinden, maar is een groene clio I ph III (met die ronde koplampen) en toen robbie m nog had, gouden primasport velgen. 6 cm verlaagd enz..
net tussen den haag en voorburg een licht blauwe 5 gtt gezien kon alleen het kenteken niet zo snel zien want kwam iets te snel voorbij. ik reed zelf in mazda 323 dus viel niet echt op
Vanaaf gezien in beuningen, een donkerblauwe renault 19 16v met lichte bumper schade achter. Kenteken HN-GZ-19 of zoiets. Volgens insiders woont die kerel daar, iemand van hier? zaten geen RTC kenmerken op.
Vanmiddag in Leerdam:
Grijze Clio 16V SF-SP-06
Linkerachterscherm in de spuitplamuur...
Op de A27 reed aan de andere kant van de vangrail (Gelukkig wel in tegenovergestelde richting) een gele express.
Volgens mij was ie redelijk verlaagd met flinke velgies eronder...
Stukkie terug op de A27 stond er een grijze 19 16V op een autoambulance.
Kenteken begon met: GS-DN... De rest kon ik niet zien...
Aan de achterbumper zat iig een flinke onderlip
Ron(nie) schreef:Rond half 8 gespot op de maas en waalweg richting Druten: Ferdy in zun Clio, hij viel op door ze onderlip, dus goeie keus Ferdy
Rond half 8 gespot op de maas en waalweg richting Druten: Ron in zn Twingo,
viel op omdat ie met zn lampen seinde,
ik zwaaide nog maar weet niet of je dat nog zag
ik zag catrinus nog op de ring van winschoten in zijn zwart geel gevaar.. ik stak nog mijn arm op uit het openstaande raam, en ik zag nog een handje terug achter zwaar donker glas van hem
Laatst gewijzigd door Abel op di 9 aug 2005 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Ron(nie) schreef:Rond half 8 gespot op de maas en waalweg richting Druten: Ferdy in zun Clio, hij viel op door ze onderlip, dus goeie keus Ferdy
Rond half 8 gespot op de maas en waalweg richting Druten: Ron in zn Twingo,
viel op omdat ie met zn lampen seinde,
ik zwaaide nog maar weet niet of je dat nog zag
thanx man
Ik zag het wel, maar moest net schakelen en het ging zo snel dat ik geen tijd had een te geven
gisterenavond gespot op de n57 een willi blauwe clio 16v(of het was een willi kon dat niet goed zien)verlaagt, getinte achterruitjes en op de voor raam een zwarte raamband. Reed rond de klok van 20:50 uur richting brielle. Stukkie verder op op de a20 een blauwe clio rsi. Deze was ook iets verlaagt en had er een sporteindemper onderzitten. Verder geen kenmerken gezien