Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Mooi weer een gtt erbij in het zuiden!! 

Bram (vospower) schreef:Ga ik vandaag voor een clio 16v kijken, wie rijd er met voor m'n neus mee de weg op? jahoor het was danny... Voor een maat van hem, gelijk maar gekocht, mooie wagen, zeer goede carroserie, lekke koelslang en versleten koppeling en versleten schijven voor, maar nette bak!
Veel plezier ermee maat van danny, en tot op TNM
moehahaha, maar jij bent toch nooit meer op tnm

@rob: tja ik had hem ook al gezien maar kan niet die van mij zijn of hij moet een nieuw kenteken hebben.
-
Rik schreef:hey danny kan aan mij liggen maar lees nergens dat we een gtt er bij hebben in het zuiden
deze misschien? Of ben ik gek aan het worden dat nederweert niet in limburg ligtRob schreef:Danny, is dit niet jouw oude R5? Gezien de krassen op die kappen boven de achterlichten;
MP link

-
Nederweert ligt net wat boven Weert..
je hebt btw PM
je hebt btw PM

Boven weert?
Daarom heet t Nederweert
Maarja er rijden wel meer 5jes in limburg
IN grevenbicht, echt, obbicht, buchten etc ken ik nog wel wat gtt en gte's.
Daarom heet t Nederweert

-
bij de vorige APK waren het al adviespunten die schijvenvoske schreef:Bram (vospower) schreef:Ga ik vandaag voor een clio 16v kijken, wie rijd er met voor m'n neus mee de weg op? jahoor het was danny... Voor een maat van hem, gelijk maar gekocht, mooie wagen, zeer goede carroserie, lekke koelslang en versleten koppeling en versleten schijven voor, maar nette bak!
Veel plezier ermee maat van danny, en tot op TNM
moehahaha, maar jij bent toch nooit meer op tnmen remschijven waren niet versleten...
@rob: tja ik had hem ook al gezien maar kan niet die van mij zijn of hij moet een nieuw kenteken hebben.

SQ williams heeft er trouwens een nieuwe collega bij: ME hahaha
En ik moet idd nodig weer eens langskomen, hoop ooit nog ns met de 5

Op APK meten ze geen schijf na.
Alleen ernstige roest of de schijf ziet er gaar uit.
Alleen ernstige roest of de schijf ziet er gaar uit.
-
alleen jammer dat je ze nooit ziet....Riël schreef:Boven weert?
Daarom heet t Nederweert![]()

In Sittard en Born zie ik ze regelmatig rijden, een rode en een witte... in Echt is het een zwarte en zie ik al die verlaagde expressjes.... en soms staat en er in echt een bruut verlaagde 5 alpine... toch danny beter de oogjes open doen 

-
Stan, heb jij toevallig nog een GTT stuur over, die je evt weg wilt doen?
ik zoek er een voor de TR
ik zoek er een voor de TR

Danny: jij moet die blauwe clio even scouten, stond zondag op de broeksittardserweg (1 kruispunt verder dan jouw garage), even later kwamen we terug stond hij op de Tudderderweg.... (Ik had geen stickers bij me....)
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
Die clio ken ik idd, best een vette kleur! Zal m een sticker geven als ik hem zie!Rianne RT schreef:Danny: jij moet die blauwe clio even scouten, stond zondag op de broeksittardserweg (1 kruispunt verder dan jouw garage), even later kwamen we terug stond hij op de Tudderderweg.... (Ik had geen stickers bij me....)
Dan zal het hem wel niet zijn dan. Wat is er eigenlijk met die van jou gekomen? Aan wie had je hem ook al weer verkocht?voske schreef:@rob: tja ik had hem ook al gezien maar kan niet die van mij zijn of hij moet een nieuw kenteken hebben.
An Noterfix; in-, ver- en opkoop? Of aan iemand anders?[/i]

moet ik dat nou positief opvatten?

Nee, niet aan mij

ik weet niet meer hoe die gast heet, maar als ik via het kenteken opzoek bij rdw dan vind hij hem helaas niet dus ik denk dat die ergens op het wagenpark staat helaass...Rob schreef:Dan zal het hem wel niet zijn dan. Wat is er eigenlijk met die van jou gekomen? Aan wie had je hem ook al weer verkocht?voske schreef:@rob: tja ik had hem ook al gezien maar kan niet die van mij zijn of hij moet een nieuw kenteken hebben.
An Noterfix; in-, ver- en opkoop? Of aan iemand anders?[/i]

-
An Noterfix; in-, ver- en opkoop

rik wilde er oook om lachen, maar moest eerst ff bedenken of die wel kon gaan lachen
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b195/ ... 006009.jpg[/img]
rob en ruudjuh deden het ff voor
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b195/ ... 006001.jpg[/img]
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b195/ ... 006002.jpg[/img]
ja, verveling sloeg ff toe

[img]http://i19.photobucket.com/albums/b195/ ... 006009.jpg[/img]
rob en ruudjuh deden het ff voor

[img]http://i19.photobucket.com/albums/b195/ ... 006001.jpg[/img]
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b195/ ... 006002.jpg[/img]
ja, verveling sloeg ff toe

Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
-

Nou Rik je staat er fantastisch op!

-
oei, zware bevalling 

Danny, kerel, vriend.....cyberdanny schreef:![]()
![]()
je vraagt hierbij toch niet om ook een foto van jou erop te zetten he?

heb namelijk nog een leuke van je

Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
Hoi,
ik wil me bij deze even voorstellen: Roy Hermans, 21 jaar, woonachtig in beek, geen familie van die 2 andere lamzakken wat ook hermans heten
Sinds vrijdag de trotse eigenaar van een Zwarte clio 1.8 16v. Rik heeft me naar den bosch gereden en een uur na aankomst reden we in 2 auto's weer naar huis
een redelijk aantal mensen hier ken ik al: Rik, Rob H, Ruudje H, Bram Vos, Danny (+ilona).
Een aantal anderen heb ik eens gezien op donderdag avond in maastricht. Ruudje vertelde me dat as donderdag weer een meeting in maatricht is, dus tot dan
indien nog foto's van ruud/rob/rik/bram in beschonken / ranzige poses gewenst zijn...
ik wil me bij deze even voorstellen: Roy Hermans, 21 jaar, woonachtig in beek, geen familie van die 2 andere lamzakken wat ook hermans heten

Sinds vrijdag de trotse eigenaar van een Zwarte clio 1.8 16v. Rik heeft me naar den bosch gereden en een uur na aankomst reden we in 2 auto's weer naar huis

Een aantal anderen heb ik eens gezien op donderdag avond in maastricht. Ruudje vertelde me dat as donderdag weer een meeting in maatricht is, dus tot dan

indien nog foto's van ruud/rob/rik/bram in beschonken / ranzige poses gewenst zijn...

Gefeliciteerd met je aankoop!

Eh, vind het zo wel genoeg....RoyH schreef: indien nog foto's van ruud/rob/rik/bram in beschonken / ranzige poses gewenst zijn...

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
vind je?Rianne RT schreef:Gefeliciteerd met je aankoop!![]()
Eh, vind het zo wel genoeg....RoyH schreef: indien nog foto's van ruud/rob/rik/bram in beschonken / ranzige poses gewenst zijn...

Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
-
Als die nog leuker is als die van rik mag je hem erop zetten!baszos schreef:Danny, kerel, vriend.....cyberdanny schreef:![]()
![]()
je vraagt hierbij toch niet om ook een foto van jou erop te zetten he?![]()
heb namelijk nog een leuke van je

-
RoyH schreef:Hoi,
ik wil me bij deze even voorstellen: Roy Hermans, 21 jaar, woonachtig in beek, geen familie van die 2 andere lamzakken wat ook hermans heten![]()
Sinds vrijdag de trotse eigenaar van een Zwarte clio 1.8 16v. Rik heeft me naar den bosch gereden en een uur na aankomst reden we in 2 auto's weer naar huiseen redelijk aantal mensen hier ken ik al: Rik, Rob H, Ruudje H, Bram Vos, Danny (+ilona).
Hey Royke long time no see!
Proficiat met je aankoop!!! Ben benieuwd om hem eens te zien in real life! Komende donderdag avond vrij houden voor de TNM!
P.S. Heb je ook al plannen voor 5 November...dan hebben we de afsluitings meeting!!!

-