Opgeven kan hier
hey Dennis volgende keer niet meer vergeten hé...Dennis_16v schreef:zo, net terug... nog ff op snelweg langs Danny en Ruudje gereden..
en ohja Danny bedankt voor t seintje datk mn lampen niet aanhad![]()
![]()
verder was t gezelligheb nog ff de 200 aangetikt, leek me wel es leuk
Ik hoop idd dat er zich nog meer mensen opgeven, dan kunnen we vanuit het zuiden er een leuk uitstapje van maken, en evt op de terugweg ergens iets gaan eten, lijkt me gezellig!Rianne RT schreef:Hey, ik zie net dat alleen Danny en Ilona zich hebben opgegeven voor de afsluitmeeting 5 november... ga er vanuit dat er toch nog wel meer mensen mee gaan....![]()
Opgeven kan hier
ik dacht dat ik ze al aanhadcyberdanny schreef:hey Dennis volgende keer niet meer vergeten hé...Dennis_16v schreef:zo, net terug... nog ff op snelweg langs Danny en Ruudje gereden..
en ohja Danny bedankt voor t seintje datk mn lampen niet aanhad![]()
![]()
verder was t gezelligheb nog ff de 200 aangetikt, leek me wel es leuk
![]()
Ik vond het weer een geslaagde TNM, mede mogelijk gemaakt door de weergoden!!!
ALs er een meeting is waar je gewoon naar toe MOET dan is het wel de afsluitmeeting...Dennis_16v schreef:ik moet nog even kijken, maar ik kan zelf het niet al te laat maken omdat ik de dag erna weer naar school moet.. dus ik kijk nog even
Ja, het wordt geen 12 uur 's nachts. 17.00 taait iedereen meestal wel af. Als je dan gewoon doorrijdt, lig je nog voor Sesamstraat in bed....Dennis_16v schreef:ik moet nog even kijken, maar ik kan zelf het niet al te laat maken omdat ik de dag erna weer naar school moet.. dus ik kijk nog even
Autobanden Centrum GeleenPatrick L. schreef:In Geleen zit een bedrijf wat dat kan geloof ik, moet je MJ eens vragen die weet het vast wel!Rob schreef:Weet iemand een adres hier in de buurt waar je de naafgatdiameter van velgen kan laten uitdraaien?
Ik heb namelijk een setje 14"-ers, maar met VW naafdatdiameter.
Bedankt!
Zijn dingen die niemand graag doet en die niet te voorspellen zijn. Sterkte!StanGTE schreef:Ja ik had een avondwake donderdag en dat dfuurde langer dan verwacht... dus vandaar, weer iets te optimistisch geweest met aanmelden!
Het eten bepaal je natuurlijk helemaal zelf, je kunt ook nix eten.Dennis_16v schreef:kost helemaal niets...![]()
en het eten dan.. ben btw van plan om volgend jaar lid te worden, dus vandaar
als je je nu al aanmeld, betaal je voor 2007 en krijg je de resterende maanden van 2006 'kado'....Dennis_16v schreef: ben btw van plan om volgend jaar lid te worden, dus vandaar
Nee, dan betaal je voor 2006 en krijg je de resterende maanden van 2007 'kado'....Haas schreef:als je je nu al aanmeld, betaal je voor 2007 en krijg je de resterende maanden van 2006 'kado'....Dennis_16v schreef: ben btw van plan om volgend jaar lid te worden, dus vandaar
toch, riel?
Rob.H schreef:Het eten bepaal je natuurlijk helemaal zelf, je kunt ook nix eten.Dennis_16v schreef:kost helemaal niets...![]()
en het eten dan.. ben btw van plan om volgend jaar lid te worden, dus vandaar
Lijkt me verstandig om van te voren te bepalen waar en met hoeveel. Dan kunnen we reserveren en hebben we altijd plaats. Die griek in weert was geen slecht idee de laatste keer. Maar als iemand anders een leuke tent weet onderweg gooi het in de groep. Als het maar niet het AC restaurant in weert is. Van der valk in Urmond misschien ook een optie voor ieder wat wils?
Tnx, ik ga dan eens naar Geleen (of Heelen)MJ schreef:Autobanden Centrum GeleenPatrick L. schreef:In Geleen zit een bedrijf wat dat kan geloof ik, moet je MJ eens vragen die weet het vast wel!Rob schreef:Weet iemand een adres hier in de buurt waar je de naafgatdiameter van velgen kan laten uitdraaien?
Ik heb namelijk een setje 14"-ers, maar met VW naafdatdiameter.
Bedankt!Ligt achter het tankstation naast de macdo op de rijksweg. Heb ik de velgen van de 21 laten maken, ben ik erg tevreden over
![]()
BTW wanneer zie ik je weer eens bij koetsie.?! Met je alfa 145 Q4![]()
moet binnenkort wel in Zittard...
IndeedHaas schreef:als je je nu al aanmeld, betaal je voor 2007 en krijg je de resterende maanden van 2006 'kado'....Dennis_16v schreef: ben btw van plan om volgend jaar lid te worden, dus vandaar
toch, riel?
Het is of Sittard of Zittert....MJ schreef:
BTW wanneer zie ik je weer eens bij koetsie.?! Met je alfa 145 Q4![]()
moet binnenkort wel in Zittard...