dennisvr's R5GTT Bleu Sport - APK afgekeurd....
succes !!!
(ps: de brug wordt deze week nog opgezet en de wagen kan blijven staan zolang je dat wil
)
(ps: de brug wordt deze week nog opgezet en de wagen kan blijven staan zolang je dat wil
zal wel goedkomen met dat ding
heb hem nodig binnenkort, dus hij moet wel, whahah

heb hem nodig binnenkort, dus hij moet wel, whahah

Betersss 

GefeliciteerdWilma schreef:![]()
Hij is goedgekeurd
![]()

edwinvr schreef:heb hem nodig binnenkort, dus hij moet wel, whahah
Mijne is ook kapotdennisvr schreef:anders leen je de 21 maar

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Dennis, hij had nog keuring tot 6 augustus... Hoe kwam je erbij dat die verlopen is dan?

Aan die van mij zijn ze nu bezig.Datum eerste afgifte Nederland 20 juni 1990
Datum eerste toelating 20 juni 1990
Datum aanvang tenaamstelling 15 april 2004
Vervaldatum APK 6 augustus 2006
Terug naar invoerpagina

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Snap ik echt niet wat de reden is voor n garage dat te melden als je nog 2 weken kan rijden met die autodennisvr schreef:officieel afgekeurd vorige week

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Als APK-keuringstation, ben je verplicht om een wagen die wordt aangeboden voor de APK en deze komt er niet dooheen, ook APK afkeur te melden... helaas. 9 van de 10 keer wordt diet niet gedaan en word er een vervolgafspraak gemaakt event. i.c.m. de rep.
Ik kan me voorstellen dat er wel bedrijven zijn die een wagen meteen afkeur melden bij het RDW.
Ik kan me voorstellen dat er wel bedrijven zijn die een wagen meteen afkeur melden bij het RDW.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
Als je dit niet doet en de klant zou melding maken bij de RDW mag je 4 maanden lang geen auto's afmelden wij hebben dus zo'n geintje gehad op het werkArie van de Hoek schreef: voorstellen dat er wel bedrijven zijn die een wagen meteen afkeur melden bij het RDW.
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat betekend niet dat de verval datum wijzigd.dennisvr schreef:officieel afgekeurd vorige week

Ook al wordt een auto als zijnde afgekeurd afgemeld, blijft de bestaande verval datum gewoon staan. Dus in jouw geval had je gewoon kunnen blijven rijden tot 6 augustus

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Weet je dat zeker Lex?
Volgens mijn informatie is het zo dat wanneer een auto officieel is afgekeurd (En dus ook een steekproef kan krijgen) de auto geen geldige APK meer heeft en er dus niet meer mee gereden mag worden
Volgens mijn informatie is het zo dat wanneer een auto officieel is afgekeurd (En dus ook een steekproef kan krijgen) de auto geen geldige APK meer heeft en er dus niet meer mee gereden mag worden

Dan is de datum bij goedkeurig gelijk aan de bestaande datum. Dennis heeft nu dus ook apk tot 6 augustus weer.
Je mag 2 maanden van tevoren keuren idd en je APK kan daardoor 14 maanden geldig zijn...
Maar gemelde afkeur = afkeur = geen geldige APK. Lijkt me logisch
*EDIT*
Leesvoer:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?7 ... sg-2053220

*EDIT*
Leesvoer:

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
*pfffffffffffffft*
*blaast stof eraf*
het was vorige week weer zover, de apk
Hij is afgekeurd op een stuurkogelhoes en de remleidingen achter
de 5 wordt dus geschorst bij de respectable km stand van 347.160 en dan gaan we nu es wat dingen goed aanpakken voor ie weer terugkomt op de weg.
*blaast stof eraf*
het was vorige week weer zover, de apk
Hij is afgekeurd op een stuurkogelhoes en de remleidingen achter
de 5 wordt dus geschorst bij de respectable km stand van 347.160 en dan gaan we nu es wat dingen goed aanpakken voor ie weer terugkomt op de weg.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
oops dan heb ik dus ook ongekeurd rondgeredenJacco Osté schreef:Je mag 2 maanden van tevoren keuren idd en je APK kan daardoor 14 maanden geldig zijn...
*EDIT*
Leesvoer:
wist ik niet

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Oof, zeker weten m niet even te fixen (kleine reparatie zo te zien) en m af en toe uit te laten?
Dat blijft beter dan stilstaan

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
de remleidingen van achter naar voor (over de tank) zijn stuk. Dat is teveel werk om even snel te doenRiël Notermans schreef:Oof, zeker weten m niet even te fixen (kleine reparatie zo te zien) en m af en toe uit te laten?
de 21 staat ook met een kapotte koppeling en de twingo heeft ook tijd nodig.
Kan niet alles tegelijk
Ga nu alle remleidingen vervangen, gemantelde remslangen monteren etc etc
Ik zoek eigenlijk ook een revisieset voor de remklauwen, iemand daar suggesties voor?
Hey, dat had ik al weer weggehaalddennisvr schreef:kan niet alles tegelijkJacco Osté schreef:Dan moet wel ff de topictitel aangepast worden![]()

Tuurlijk welvast nietJacco Osté schreef: Komt helemaal goed met de plannen voor de GT![]()

OK, dat hele stuk is kut. Maargoed, altijd zonde, stilstaan. Vind ikdennisvr schreef:de remleidingen van achter naar voor (over de tank) zijn stuk. Dat is teveel werk om even snel te doenRiël Notermans schreef:Oof, zeker weten m niet even te fixen (kleine reparatie zo te zien) en m af en toe uit te laten?
de 21 staat ook met een kapotte koppeling en de twingo heeft ook tijd nodig.
Kan niet alles tegelijk
Ga nu alle remleidingen vervangen, gemantelde remslangen monteren etc etc
Ik zoek eigenlijk ook een revisieset voor de remklauwen, iemand daar suggesties voor?

Maargoed, ik zal eens voor je vragen over die set.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ach ja, ik zal um wel missen, maar ben liever veilig op weg.Riël Notermans schreef:
OK, dat hele stuk is k#t. Maargoed, altijd zonde, stilstaan. Vind ik![]()
Riël Notermans schreef: Maargoed, ik zal eens voor je vragen over die set.

Voor de 5? Ga even langs je lokale automaterialenhandel en je hebt voor 2 tientjes een setje nieuwe rubbers en dergelijke.dennisvr schreef:Ik zoek eigenlijk ook een revisieset voor de remklauwen, iemand daar suggesties voor?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ok, doe ik datMerijn schreef:Voor de 5? Ga even langs je lokale automaterialenhandel en je hebt voor 2 tientjes een setje nieuwe rubbers en dergelijke.dennisvr schreef:Ik zoek eigenlijk ook een revisieset voor de remklauwen, iemand daar suggesties voor?

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Ook voor de achterremmen?Merijn schreef:Voor de 5? Ga even langs je lokale automaterialenhandel en je hebt voor 2 tientjes een setje nieuwe rubbers en dergelijke.dennisvr schreef:Ik zoek eigenlijk ook een revisieset voor de remklauwen, iemand daar suggesties voor?