Ja een witte met Mattig SSF velgen.Chris schreef:Ik zag hem kort voorbij vliegen.
Had/ heeft Diddy die niet?
Wel verloren van een Hyundai Coupé

dat wordt kijken
Verloren??Chris@R5 schreef:Ja een witte met Mattig SSF velgen.Chris schreef:Ik zag hem kort voorbij vliegen.
Waarom staat er zo'n 'spannend' muziekje onder? Gaat er nog wat gebeuren of zo??
ja dank jeMarcel B. schreef:suc6 he...
wij hebben ons er voor ingeschreven, maar ik kan nog niet bevestigen dat we er ook zullen staan. We wachten nog op antwoord.Wassah schreef:Ik dacht ergens gelezen te hebben geen Franse Autodag meer, als in op zich zelf staand maar lees ik net:
VIVA LA FRANCE TIJDENS AUTOMAXX STREET POWER 4!
Voor de vierde editie van AutoMaxx Street Power Edition op zondag 3 april verwachten we weer veel enthousiaste tuningliefhebbers, die op de paddock hun nieuwste aanpassingen aan hun bolide in de buitenlucht showen en kunnen bewonderen. En let op: deze vierde editie heeft een speciaal Frans thema! Dit betekent extra aandacht voor autos met Franse herkomst. Op de paddock wordt een speciale ruimte gereserveerd voor clubs en showwagens die uit het land van de wijn en het stokbrood komen. Franse autoclubs kunnen zich via info@automaxx.nl opgeven voor dit speciale thema. Viva la France! Natuurlijk zijn ook alle niet-Franse clubs van harte welkom
dus vergis ik me en staat de club er ????
parkeren en wegrijden uit hopen sneeuw is geen probleem, tot grote ergernis van sommige anderen whehe... maar er valt genoeg te spelen hoor, als je maar genoeg gas geeftFlorus schreef:@-Ray-: 's zeker weinag aan,rijden met een 21 TQ in de sneeuw,...................veel te veel grip
Soort van Japans driften-Ray- schreef:parkeren en wegrijden uit hopen sneeuw is geen probleem, tot grote ergernis van sommige anderen whehe... maar er valt genoeg te spelen hoor, als je maar genoeg gas geeftFlorus schreef:@-Ray-: 's zeker weinag aan,rijden met een 21 TQ in de sneeuw,...................veel te veel grip
Ga eerst ff zorgen da'k weer een auto heb om te spelen,maar daar word aan gewerktChris schreef:Florus, geen in het Bodegraven topic de volgende keer ff aan als je komt, kennen we ff spelen.
ja das wel een leuk ideeChris schreef:Florus, geen in het Bodegraven topic de volgende keer ff aan als je komt, kennen we ff spelen.
Ik hoor net van iemand dat de presentator dus undercover gaat, en zelf die GT Turbo heeft gekocht voor de opnames.Chris@R5 schreef:Ja een witte met Mattig SSF velgen.Chris schreef:Ik zag hem kort voorbij vliegen.
dat moeten we zien natuurlijk!Chris schreef:Ik hoor net van iemand dat de presentator dus undercover gaat, en zelf die GT Turbo heeft gekocht voor de opnames.Chris@R5 schreef:Ja een witte met Mattig SSF velgen.Chris schreef:Ik zag hem kort voorbij vliegen.
Zondag is aflevering 1, met als onderwerp incassoburo's, hij is dan werkzaam bij een incassoburo, later volgt de aflevering illegale straatraces.
Ben benieuwd of we de gebruikte GT Turbo kennen.
Die kunnen zo op http://www.carstuckgirls.com, of komen daar al vandaan...Jasper16v schreef:haha woops...
vrouwen he
http://www.funpic.hu/files/pics/00022/00022235.jpg
http://www.funpic.hu/files/pics/00022/00022252.jpg
medicijnen vergeten in te nemen vandaagRonnie B. schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
ADHPFlorus schreef:Volgens mij was ie vandaag een beetje postgeil,in 12 uur tijd 103 posts erbij
ADHD misschien!?