Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Ik weet niet hoegroot die financiele meevaller is, maar Porsches blijken nogal waardevast.

-
- Über-Spammer
ben je nou al wezen kijken voor die auto of niet voske?
Danny,voske schreef:hallo mensjes,
ik heb aan riel een vraagje of jij een werkende dialogies hebt... want ik ga winkelen bij renault en wil even kijken wat er allemaal verkrijgbaar is.
Voor de andere mensjes die zich nu afvragen wat is die van plan.. Tja als ik de schuur van mijn zus haar nieuwe huis mag gaan gebruiken een hele boel.. anders gaat de auto weg..
groetjes
Ik heb Dialosys op cd (2 stuks) van MarcoG hier in Heugem. Als je wilt kan je die wel eens lenen en proberen te installeren.
Ik hoor het wel.
Nog mensen die mee willen?Riël schreef:is dan herfstvakantie of wat? Dan heb ik er wel oren naarRob.H schreef:Jean-paul en ik hebben het idee om met een paar man van TNM donderdag 5 oktober naar Nordsleife te gaan. Wie zin heeft en kan mag natuurlijk mee.
- Jean-paul
- Rob.H
- Riel
Iemand een idee over de vertrek tijd? Ik zie net dat de openingstijden von 17:15 Uhr bis 19:00 Uhr zijn. Het zijn 2 kleine uurtje rijden dus denkelijk om 15.00 vertrekken.
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Als ik het 5je klaar had ging ik wel mee 

-
Vandaag een rode GTT gespot door Ilona in Sittard, kenteken TZ-32-XZ met rolkooi erin! Iemand een idee of die van hier uit het zuiden is? 

Ik zie af en toe zoŽn viezblauwe Megane met F1 stickers erop over de kolenberg (Akerstraat Noord) rijden...
Bekende van hier?
Bekende van hier?
cyberdanny schreef:Vandaag een rode GTT gespot door Ilona in Sittard, kenteken TZ-32-XZ met rolkooi erin! Iemand een idee of die van hier uit het zuiden is?
http://www.renault-tuning.com/test/view ... highlight=
Beetje opletten Danny, nog geen 2km van je vandaan

-
Ik heb 'm niet gespot, moest het ff posten van ilona!Riël schreef:cyberdanny schreef:Vandaag een rode GTT gespot door Ilona in Sittard, kenteken TZ-32-XZ met rolkooi erin! Iemand een idee of die van hier uit het zuiden is?
http://www.renault-tuning.com/test/view ... highlight=
Beetje opletten Danny, nog geen 2km van je vandaan
zie ook altijd een blauwe F1 rijden gaat altijd richting sittard vanuit hoensbroek die kanten op...MarcoG schreef:Ik zie af en toe zoŽn viezblauwe Megane met F1 stickers erop over de kolenberg (Akerstraat Noord) rijden...
Bekende van hier?
zit nogal een oude knakker in

Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
2 dorpen verder zit er een met een Megane F1. Ben hem toen achterna gevlogen en hem een sticker gegeven. Maar hij is nog nooit langsgekomen op de geusselt.baszos schreef:zie ook altijd een blauwe F1 rijden gaat altijd richting sittard vanuit hoensbroek die kanten op...MarcoG schreef:Ik zie af en toe zoŽn viezblauwe Megane met F1 stickers erop over de kolenberg (Akerstraat Noord) rijden...
Bekende van hier?
zit nogal een oude knakker in
-
Heej Rob, heb je nog geen foto'svan de cup clio??? 

5 oktober is morgen grapjas, dus geen herfstvakantie....Riël schreef:is dan herfstvakantie of wat? Dan heb ik er wel oren naarRob.H schreef:Jean-paul en ik hebben het idee om met een paar man van TNM donderdag 5 oktober naar Nordsleife te gaan. Wie zin heeft en kan mag natuurlijk mee.

Is er morgen TNM? (Hoeft voor mij niet perse, maar wil het even weten.)

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
We kunnen morgen een TNM houden of achter 2 weken dan kan Jos namelijk ook ivm zijn werk!! 

Ik moet eerst even shoppen (in Sittard)
, dus ik weet nog niet of ik (we) langs kom....
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
Wie gaat er vanavond allemaal??? Of is het niet verstandig om het achter 2 weken te houden? Dan is er misschien een betere opkomst.... 

-

-
Ik ga niet alleen naar de geusselt.....Loontje schreef:watte??
Beste is achter 2 weken!

-
Is er iets mis met de auto?baszos schreef:ik kom niet.. auto staat nog in de garage

-
wat welbaszos schreef:wat niet

volledige nieuwe bout in me fuseekogel moeten zeggen. omdat riel me bout niet lief vond en maar stuk heeft gemaakt.. Riel BEDANKT
verder grote beurt ff was verder niks aan het handje

Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
Gaat ie ook nou eens doenbaszos schreef:volledige nieuwe bout in me fuseekogel moeten zeggen. omdat riel me bout niet lief vond en maar stuk heeft gemaakt.. Riel BEDANKT![]()
![]()
![]()
![]()

Rijdt ie eerst met n gare bout, sjakie

-
Zelf het beurtje gegeven of laten doen?baszos schreef:volledige nieuwe bout in me fuseekogel moeten zeggen. omdat riel me bout niet lief vond en maar stuk heeft gemaakt.. Riel BEDANKT![]()
![]()
![]()
![]()