Tim schreef:En daar snap ik nog steeds geen balzak van. Dat je op de Ring sneller bent richting Swedenkreuz zit hem denk ik in de kat voornamelijk die er bij mij nog tussen zit.
Ik heb een achterberg sticker op de motor zitten, dat is HET verschil
Maar Achterberg heeft niks aan de motor gedaan toch?
Klopt, maar door die sticker is er 20PK extra
Hoeveel pk levert een blauw gespoten kleppendeksel extra op een 16V ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Jongens niet zo slap lullen, alleen achterbergblauw, door hemzelf gespoten, levert vermogen op.
Nu heb ik wel het idee dat ik de laatste tijd vermogen verlies, logisch, die schrale atser heeft geen kunststof hechtprimer gebruikt en al het blauw bladdert weer van het plastic af.
Heeft ie express gedaan in de hoop dat ik weer terugkom zeker.
Maargoed ik heb zover ik kon terugvinden alleen een chip van de beste man. Verder zal het Devil spruitstuk en de K&N inlegger met dikke pijp op plek van het mistlicht wel het verschil maken Tim
Op de terugreis met mn aangekochte 16v trapte ik na bergen op zoom
hem voor het eerst op zn staart,bij de 180 ging de pook nog ff naar z'n
5,om vervolgens nog een snok in de rug te krijgen,en voor ik het wist ging
de naald de 200 voorbij,aangezien ik de auto (nog) niet kende,heb ik het
erbij gehouden,later realiseerde ik dat dit mn 1e renault is,in mn eigen
bezit,die met gemak de 200 passeerd.
Als remmen en ophanging goed zijn aangepakt,ga ik eens kijken was
zn top is.
Het hardste in een andere auto was in een Subaru impreza,Een bedrijf
hier in de buurt,en tevens een goeie maat van me,is specialist in imprezas
hij had iemand nodig voor achter het stuur,terwijl hij de ecu afstelde,
dit was de 1e keer dat ik achter het stuur de 300 (op de teller)
voorbij ging,en ook bij deze auto hebben we de top niet echt bereikt.
puur omdat we aan het afstellen waren,tussen 260 en 280 ging de
de pook nog naar zn 6.
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Ik weet het niet, mijn teller ging in de Corsa maar tot 240km/u.
Wat zal een 2.3 16V ITB motor met 244pk op 900kg doen aan topsnelheid met een standaard Calibra F20 bak?
260-270 denk ik.
In ieder geval hard in een Corsa.
[img]http://www.picgifs.com/smileys/smileys- ... 319895.gif[/img]