Heb namelijk vakantie (semi-ambtenaar

Tis mij al een paar keer gelukt hoor met abs......dit weekend door omstandigheden nog 1tje gedaanArjen schreef:Die bouten van het subframe zitten soms loeivast. Bij mijn vorige 11 waren die dingen dus echt niet los te krijgen. Ook niet met een pijp van een meter op de sleutel. Dus check dat van te voren ff.
Heb je een 19 met ABS? Want dan is het bovenlangs demonteren vam het blok vrij lastig; de ABS pomp zit dan flink in de weg.
Het is mij ook gelukt alleen vond ik het een heel gepriegel om het blok langs een nippel/leiding van de ABS-pomp te krijgen.Bart V schreef:Tis mij al een paar keer gelukt hoor met abs......dit weekend door omstandigheden nog 1tje gedaanArjen schreef:Die bouten van het subframe zitten soms loeivast. Bij mijn vorige 11 waren die dingen dus echt niet los te krijgen. Ook niet met een pijp van een meter op de sleutel. Dus check dat van te voren ff.
Heb je een 19 met ABS? Want dan is het bovenlangs demonteren vam het blok vrij lastig; de ABS pomp zit dan flink in de weg.![]()
Bij een clio is het wel ff prutsen met abs, maar bij een 19 heb je zat ruimte
En toevallig geen brandstoffilter die dicht zit ?jeroen.k schreef:Nee is een dompelpomp in de tank. Pomp doet het ook gewoon. Je hoort hem het systeem op druk zetten bij contact. Hij zou dan met deze benzine ook in ieder geval 10 seconden moeten kunnen lopen zelfs als hij het niet doet (ervaring mee)
Hij slaat nu dus helemaal niet aan.
Kan in theorie wel dichtslibben. Zeker als je op het laatste van je tank zit, want daar zakt alle drab bijeen.jeroen.k schreef:Ook aan zitten denken. Net 1 opgehaald bij de dealer om volgende week te monteren. Maar die kan toch niet ineens zo dichtslaan dat hij het helemaal niet meer doet?