Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Riël
Über-Spammer

I don't like ghostship !
Laatst gewijzigd door Riël op vr 3 jan 2003 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marco

Riël schreef:I don't go to ghostship ! :-* :-*
heb je hem al gezien???????? dacht het niet ,waarom dan meteen zo negatief over deze film :evil: ,oordeel er pas over als je hem hebt gezien,en ga niet zomaar in het rond zitten te :-* :-* slaat nergens op :evil:
Riël
Über-Spammer

:D Verkeerde been uit bed ! Okeej ik ga alwel mee, alleen niet mijn tiepe film. En vertrouw op meningen van anderen.
marco

kijk dat is wat anders riel als je zegt is niet mijn genre,ken ik inkomen,en ga nooit op ander mans mening af,want wat de een schit vindt /vindt de ander mischien super,meningen verschillen he :wink: ,en nee ik ben niet met het verkeerde been uit bed gestapt,ik ken er alleen niet goed tegen als mensen al een kritise mening geven over een film terwijl ze hem nog niet hebben gezien,maar no hard feelings hoor :)

greetz marco

mensen roep eens iets!!!!!
Riël
Über-Spammer

Ik ga vanavond al naar Die Another Day ... waarschijnlijk .. dus die valt af, voor mij dan. Of hij moet heel erg vet zijn? trouwens, we kunnen best 8 mile afspreken, maar dan moetne we het 1 of 2 weekjes opschuiven? Of hebben we daar geen zin in?
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

als er iemand van jullie naar die nieuwjaars borrel gaat effe aan de bel trekken dan ga ik misschien ook een kijkje nemen er komen nu ook andere mensen van andere club's dus effe neuzen :)
Rob

Die Another Day is idd wel vet alleen niet geheel geloofwaardig, maar ja welke Bond film is dat wel ? Ik heb deze namelijk eind vorig jaar al gezien.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

wilco blue schreef:er komen nu ook andere mensen van andere club's dus effe neuzen :)
Die waren er de vorrige keer ook hoor. :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Patrick L.

wilco blue schreef:als er iemand van jullie naar die nieuwjaars borrel gaat effe aan de bel trekken dan ga ik misschien ook een kijkje nemen er komen nu ook andere mensen van andere club's dus effe neuzen :)
Ik wil best gaan, naast de sportieve reno`s vind ik andere zeldzame renootjes ook leuk om te zien.
marco

op welke dag valt dat treffen????????
maybe heb ik ook wel interesse :)
Riël
Über-Spammer

Was dat niet 12 januari?
Patrick L.

[quote="marco"]op welke dag valt dat treffen????????
maybe heb ik ook wel interesse :)[/quote
12 januari, dat is volgende week zondag.
EgidClioGrey
Contacteer:

Hey mensen, ik ben eindelijk weer actief. Heb uiteindelijk toch nog een antwoord gekregen van Tino. Dank je wel marco voor de tip. :wink: Ik heb mijn skirts verkocht aan P@tb@d die is ze helemaal vanuit zoetermeer komen halen!!!!! Is die effe gek :p Maar ja, ik ben ze kwijt. See ya 8)
EgidClioGrey
Contacteer:

Ohh ja, voor ik het vergeet. Allemaal en schadeloos 2003
Ruud

Ik geloof dat moontje een deukje heeft opgelopen teminste aan de msn naam te zien. Weet het natuurlijk niet zeker ,dat is zou wel jamer zijn :(
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Eindelijk, na 2 weken kan ik weer op het forum.. :evil:

Ik zal effe uitleggen wat er gebeurd is met mijn Mégane ....

Als eerste 2 januari:
Ik had een aantal uurtjes besteed aan het poetsen van mijn auto, binnen en buitenkant.. Ik ga effe naar de winkel, en kom weer thuis... Ik parkeer mijn auto voor de deur, om 10 minuten later weer weg te gaan... Ik loop naar buiten, en zie tot mijn grote schrik drie krassen op de zijkant.. Dat moet bij mij voor de deur gebeurd zijn, want toen ik van de winkel terug kwam, was er nog niks aan de hand...
Ik ben meteen aangifte gaan doen, en bij WellColl langs gegaan... Geschatte schadebedrag: minimaal €1000,- !!!! Ik ben dus weer bedankt... Advies dat ik kreeg was cash betalen... Als ik het via de verzekring laat lopen ga ik van Bonus/Malus 2 naar Bonus/Malus 1, en dan ga ik €1396,- premie meer betalen de komende vijf jaar.. Eerste jaar €604,- meeren de vier daaropvolgende jaren ieder jaar €196,- meer... Ik kan me auto 13 januari langsbrengen voor reparatie...

Het volgende gebeurde vanmiddag:
Ik ben gaan tanken in België, en ben onderweg naar huis... Ik rijd op de Bergerweg, richting Einighausen en ineens hoor ik een flink gerammel rechts achteren... Ik ben meteen gestopt, en heb gekeken of de velg misschien los zat.. Maar dat was niet zo... Ben maar verder gereden, met een snelheid van 35/40km, want ik wist absoluut niet wat er aan de hand was... Ik heb een vriend van me opgebeld of ie effe tijd had ernaar te kijken... Hij heeft de auto opgekrikt, en zag dat de schokdemper geknikt was... En dat was de oorzaak van het gerammel...
Ik ben meteen naar Heuts gereden en heb nieuwe schokdempers gehaald.. (Monroe, €113,-) Mijn vriend wil ze vervangen, en haalt als eerste de geknikte schokdemper eronderuit... Tot mijn verbazing bleek ie niet geknikt, maar gebroken te zijn.. (de stang die in de koker geschoven zit, was afgebroken) :( Hoe dat kan ik me een groot raadsel... Mijn auto heeft net 88.000 km op de teller staan... Ik ga maandag ook eens met die gebroken schokdemper naar Kerres, en vraag of ze me eens kunnen uitleggen hoe dat kan...
Me vriend heeft beide schokdempers vervangen, en ik kan weer verantwoord over de weg met me Mégaantje... Ik merk wel dat ie een stuk comfortabeler op de weg ligt, en iets minder stug is... :wink:

Mijn jaar is dus geweldig (NOT !!) begonnen... Ik ben benieuwd hoe ²ºº³ verder zal verlopen....
EgidClioGrey
Contacteer:

DaŽs behoorlijk klote begin!!! Maar verder wel alles goed?
Ollie

Jeetje Moontje...die auto kost je echt een berg geld zeg. Klote mensen die je auto vernaggelen en niet eens het fatsoen hebben om een briefje onder je ruit te leggen of even te wachten :evil:
Hoop voor je dat je de rest van het jaar schadevrij doorkomt! En ik zou inderdaad eens bij Kerres verhaal gaan halen, want daar laat je hem toch ook altijd onderhouden, of niet?!
Patrick

tja sommige mensen hebben altijd wat he
hej ollie heb je een filmpje voor me?
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Riël
Über-Spammer

naar Kerres, en vraag of ze me eens kunnen uitleggen hoe dat kan...
Mmm originele dempers met te lage veren? Knalt ie waarschijnlijk erg laag de demper in.
Ollie

patrick 21TURBO schreef:tja sommige mensen hebben altijd wat he
hej ollie heb je een filmpje voor me?
Filmpje heb ik voor je kerel, vorige week donderdag al...maarja, geen patje te zien hè :wink:
Ik neem hem donderdag weer voor je mee!
Ollie

Wat was er eigenlijk aan de hand met de 21, of heb je dat al verteld?
marco

nou mensen we hebben het laats gehad over het gaan naar een movie,nou wie wil er mee naar GHOST SCHIP
deze draait in maasmechelen in de euroscoop,waarom de euroscoop zul je dan wel denken,nou omdat op donderdag de minerva in maastricht heeft besloten geen film te draaien :D ,dus nu mijn vraag wie wil er mee gaan ?????nadere info volgt dan nog voor donderdag ,eerst ff kijken naar de animo

greetz marco
ps dus alleen ja ik ga mee , of nee ik ga niet mee
Ruud

meschien een stomme vraag maar ik ben niet zo bekent aan de andere kant van de grens. Hoever is het ongeveer rijden vanaf maastricht want als ik vanaf hier naar maasmechelen toe rij lig ik weer een halve avond te zoeken. En hoe laat draaien die films daar.
marco

als je mee wilt gaan naar de film,en als er genoeg animo is om te gaan , dan is het het beste als we vanuit de geuselt vertrekken met zijn alle,kan zich niemand vergisen en uren zoeken,eerst ff kijken of er genoeg animo is

greetz marco
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

patrick 21TURBO schreef:tja sommige mensen hebben altijd wat he

Ja hoor, en bedankt !!!! :evil:
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ik ga níet mee naar de film...
Patrick L.

Filpmje pakken gaat niet voor mij, moet werken donderdag.
Patrick

Patrick L. schreef:Filpmje pakken gaat niet voor mij, moet werken donderdag.
daar gaat weer een van de leukste tnm mers niet mee,jammer kerel :lol:
Patrick

Ollie schreef:Wat was er eigenlijk aan de hand met de 21, of heb je dat al verteld?

ik had de koppelingscilinder stuk,ff revisie setje en nieuwe aansluitingsset bij koppelingscilinder bij pedaal moeten monteren omdat die er niet goed in zat.
kortom 44 euro lichter en ik heb weer een koppeling.
maar het was in eerste instantie gewoon een lek,maar cilinder was ook al niet best meer,de rubbers dan.
maar als het goed is ben ik er donderdag en zie ik je dan.
Patrick

Ruud schreef:meschien een stomme vraag maar ik ben niet zo bekent aan de andere kant van de grens. Hoever is het ongeveer rijden vanaf maastricht want als ik vanaf hier naar maasmechelen toe rij lig ik weer een halve avond te zoeken. En hoe laat draaien die films daar.
dat valt best mee,daar ligt ook die kartbaan in de buurt,ben je daar bekent mee?
ik ben er laatst geweest en het is makkelijk te vinden en kwa afstand goed te doen.
hele fijne zalen lekker groot en fijne zetels.
kan ik van hier niet zeggen.
maar okee,ik ga mee en ik rijdt vooraan want anders gaat het mis want het is zo makkelijk te vinden dat het gewoon mis moet gaan,we kunnen nog niet van de geuselt naar het centrum maastricht rijden zonder elkaar te verliezen :lol: :lol: :lol:
wie houdt het rijtje ff bij met wie er wel komt en wie niet,marco en ik komen,ruudje denk ik ook,ollie willen we ook niet kwijt en riel ja het wordt niet zuipen maar leuk als je ook meegaat,geld ook voor de rest trouwens,hoe meer zielen hoe meer gekken :lol: :lol: :lol:
Ruud

Ik zorg wel dat ik er optijd ben donderdag lekker die belgen gek maken daar. Moet wel nog ff een auto regelen maar als het goed is heb ik een donker groen kanon bij me met 6 cilindertjes en bijna 3 liter inhoud genoeg voor spektakel :D .
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik ga wel mee maar ik rijd als tweede .ook ik wil namelijk de HELE film zien en niet pas na een uur binnen komen.Kan gebeuren he .trouwens wat zeggen we over zondag?meern of gewoon thuis achter de plantjes naar buiten kijken.
Patrick L.

patrick 21TURBO schreef:
Patrick L. schreef:Filpmje pakken gaat niet voor mij, moet werken donderdag.
daar gaat weer een van de leukste tnm mers niet mee,jammer kerel :lol:
:p wat ben jij aardig opeens :lol: :lol:
Patrick

ja he pat :D
hej als het goed is beginnen de films daar om 20:00 uur.
dus als we hier op tijd afspreken in de mac dan zijn we op tijd en hoeven we niet te racen.
dus ff om 19:00 uur denk ik zo te vertrekken om op tijd te zijn?
laat ff weten wat jullie ervan vinden,ietsje eerder is mij ook goed.
greets pat.
Gesloten