Moet ik dat spul nog voor je meenemen ? ik kom er toch nog binnenkort.Martijn Kool schreef:ronald gaat door voor de koelkast

Moet ik dat spul nog voor je meenemen ? ik kom er toch nog binnenkort.Martijn Kool schreef:ronald gaat door voor de koelkast
welk spul?Ronald1916V schreef:Moet ik dat spul nog voor je meenemen ? ik kom er toch nog binnenkort.Martijn Kool schreef:ronald gaat door voor de koelkast
Heb je niet eens man! ZwerverSteven schreef:500?
Uiterlijk leek op de foto's goed, maar onderhuids dus bagger ??Martijn Kool schreef:@steven:
dikzak
arco:
ja, hoezo?
editArco schreef:Uiterlijk leek op de foto's goed, maar onderhuids dus bagger ??Martijn Kool schreef:@steven:
dikzak
arco:
ja, hoezo?
M'n broertje vond het wel een geinagh ding namelijk ...
Maar ding had toch een elktr. motorprobleempje ???
die heb ik al op mn huidige subframe/draagarmen zitten. mja, merk er weinig vanAlpine schreef:Vraagje,
Waarom niet gelijk een setje poly bussen erin?
heb jij ze ook spierwit dan??-jacco- schreef:Verpatsen, anders lijkt het straks allemaal teveel op mijne
Nog niet, vorige maand zo'n setje gekocht, maar nog geen tijd gehad om er mee bezig te zijnMartijn Kool schreef:heb jij ze ook spierwit dan??-jacco- schreef:Verpatsen, anders lijkt het straks allemaal teveel op mijne
Zijn dit de wielen die een tijdje geleden in de polder te koop stonden? Ergens in Marknesse ofzo?Martijn Kool schreef:heb ze wel even op mp gezet.
krijg ik er een goed bod voor gaan ze weg, zo niet hou ik ze
niet nodig, als je ze niet houdt koopt mike ze welMartijn Kool schreef:heb ze wel even op mp gezet.
krijg ik er een goed bod voor gaan ze weg, zo niet hou ik ze
heb het alsvolgt gedaan:Steven schreef:Ziet er goed uit, weet je ook zeker dat het niet teveel afwijkt qua geometrie als voorheen? Ben benieuwd of je er wat van terugvoelt.
Zal binnenkort eens kijken hoeveel je kan winnen bij de Williams, heb je nog wat koker over?
bij een clio heb je ook max 2cm ruimte..Steven schreef:Ziet er goed uit, weet je ook zeker dat het niet teveel afwijkt qua geometrie als voorheen? Ben benieuwd of je er wat van terugvoelt.
Zal binnenkort eens kijken hoeveel je kan winnen bij de Williams, heb je nog wat koker over?