Onzin. Ik hoor volgens mij bij die 15% die wél geloofd dat bepaalde zaken met het oog op de toekomst door de huidige regering goed zijn aangepakt.+Clio16v+ schreef:kunnen topic titel beter veranderen in: regering naait ons alweer
Wat denk je van Rita,mike16v schreef:7 vette jaren 7 magere.... we moeten nog even doorbijten... straks klaagt niemand meer.... leuk is anders maar sommige dingen moete. Die olie prijs wordt na orkaan Katrina nog veel erger... olie crisis...
Rita, die bedoelde ik.... zaterdag wordt spannend...Riël schreef:Wat denk je van Rita,mike16v schreef:7 vette jaren 7 magere.... we moeten nog even doorbijten... straks klaagt niemand meer.... leuk is anders maar sommige dingen moete. Die olie prijs wordt na orkaan Katrina nog veel erger... olie crisis...
het is nog niet afgelopen daar...
Hebbie maar 1 liter getankt dan?Ron(nie) schreef:Vanochtend bij de Esso in Nijmegen 1,329 betaald..
kon zijn tog ronRon(nie) schreef:Haha, de liter
Erik Olijnsma schreef:Waarom daalt eigenlijk het LPG bedrag niet?
integendeel, dat blijft stijgen
yep, voor die lulkoek-prijsstijging kostte 95Žer iets van 1,16Merijn schreef:Nog 30 cent eraf en dan ga ik pas-smilies posten...