En succes natuurlijk met t installeren

Mensjes die lief zijn voor jou? Kan het me niet voorstellendennisvr schreef:Dankzij wat lieve mensjesheb ik sinds dit weekend een apexi turbo timer.
We gaan ooit nog wel ff een x sporten he ...ik wil weleens zien ofdat nou veel scheeld met een 5je ( die niet meer helemaal standaard is)Maus schreef:Over een paar weken ikke ook.-Ray- schreef:ik heb wel een Apexi AVCR(En dat icm met een nog over te nemen Rally-art ecu, staat dat strax garant voor zo'n 340 pk's.
)
Het zal die daarop worden.....( zomer dan ) dat is dei van ivo klaar en die van mijMaus schreef:Wacht dan ff tot aankomende zomer (ongeveer)....
Dan moeten er met nog wat kleine aanpassinkjes zo'n 20 á 30 pk-tjes bijzitten.
wat gebruikt zo'n ding voor functionaliteiten van je ecu eigenlijk?Steven schreef:Kweenie ofda gaat werken omdat je geen ECU hebt, denk dat je een groot deel van de functionaliteit kwijt bent door het missen van die ECU.
Op zich niet zo erg, maja die dingen kosten nou niet echt weinig.
Maar als het goed is zijn die handleidingen duidelijk zat en anders kijk je eens op sxoc.nl forum bijv.
Komt tie nou mee!Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:joh was helemaal vergeten dat er ook nog een veerpootbrug lag
danku!!Marcel B. schreef:waar de rtc niet allemaal goed voor is
Gefeliciteerd met alle nieuwe speeltjes
zeker wetenDanny van Duren schreef:mooie collectie![]()
moet ik nog ff zienjoeri_clio16V schreef:wanneer kom je met dat blauwe gevaarte deze kant op?
jepzFerdy schreef:21 van Ray gekocht ?
Uiteraard-Ray- schreef:ja
als je ze maar heel laat