Steven schreef:We kenne ook een meeting in Bodegraven houden

Soms heb je wel goede ideeën...
Bodegraven-Zwolle-Bodegraven, ongeveer 250 KM. Hoeveel rondjes industrie zijn dat?

Ivo, ga door met je linkjes, ga door!

Steven schreef:We kenne ook een meeting in Bodegraven houden
Op verzoek van Chris.....Chris schreef: Ivo, ga door met je linkjes, ga door!
sja 12.000 voor een Alpine is wel erg veel, zit wel leuk een turbo kitje omheen, maar zo ontbreekt de grille ook nog.Ivo8hoven schreef:Dit slaat echt werkelijk alles......., heb wel een biertje op, maar ik zie de prijs toch echt goed staan........![]()
Volgensmij weet deze persoon niet helemaal hoe het werkt....., lees:
-zeer originele Alpine
-prijs 12000,- TWAALDUIZEND Euro........
-Oude kentekenplaten (dus al een paar jaar geen APK)
Tja, wie......![]()
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/ol ... Ws%3D&df=1
gallenChris schreef:Steven schreef:We kenne ook een meeting in Bodegraven houden
Soms heb je wel goede ideeën...
Bodegraven-Zwolle-Bodegraven, ongeveer 250 KM. Hoeveel rondjes industrie zijn dat?Vrees wel dat we dan een bandensponsor moeten hebben!
Ivo, ga door met je linkjes, ga door!
Geil he!Chris schreef:Teveel moeite, kijk wel of ik er zo wel vanaf kan.
Wat een héérlijk telefoonstem heb jij eigenlijk!![]()
BTW, Brandenburg, WAAR BEN JE? Niet zo ongezellig jo!
Vergeten we de alv van 11 december niet?
Chris schreef:
Heb je mijn reactie daar al gelezen?
Ron, Henny gaat het nu uitzoeken, ben benieuwd.
mischien ik heb eerst ff een bbq op de zaak!Chris schreef:Hoe laat Florus? Was er net ook nog ff.Veel motorfietsen vanavond.
MooieMike! Heb je niet nog wat actie-exemplaren?
Gaan er vrijdag nog mensen naar die groten FN meeting? Zit te denken om vrij te nemen...
mooi industrie gebied he? in dat mooie bodegravenFlorus schreef:Was ergens tussen 8.45 en 9.15,dacht nog wel ff dat ik je tegenkwam.Chris schreef:Hoe laat Florus? Was er net ook nog ff
Maar t@ring,dat rondje van zondag is wel een superstuk
die heb ik bewust achter gelaten maar heb er een paar die genomen zijn in de bochtChris schreef:Hoe laat Florus? Was er net ook nog ff.Veel motorfietsen vanavond.
MooieMike! Heb je niet nog wat actie-exemplaren?
Gaan er vrijdag nog mensen naar die groten FN meeting? Zit te denken om vrij te nemen...
welke?Chris schreef:Mike, zet ze gewoon neer man.
PFF, wel weer ff wennen zeg Dieszhel ipv zes cil benszien.
Zometeen ff bij dat grijs/gele 5ie GTT van Marktplaats kijken met Jochem, ben benieuwd.