kom maar op via msn danRalf schreef:ik doe de film alleen ff via msn want ik kan me voorstellen dat sommige hun redenen hebben om er niet blij mee te zijn
je eerste post: Posted: 28 Jul 2001 06:37Chris schreef:Heren bestuur/moderators, super dat FNB terug is!
en jij ookChris schreef:Heren bestuur/moderators, super dat FNB terug is!
nee ben alleenLex schreef:toppie, kunnen we verder waar we geleven waren.
Ron, ben je vrij ofzo
denk dat jij evenlekker in steve's stoelen zit als lex in een kart-Ray- schreef:whehe dat laatste zinnetje zocht ik ffik pas er wat makkelijker in idd
goed bezig hermanLex schreef:Ik zit zo onder de blauwe plekken, en kan nauwelijks iets optillen. Ik heb een extreme spierpijn van het karten. Was een 1,5u race.
Dus ben maar dagje thuis gebleven, en schrijf morgen wel een verlofbriefje ofzo.
ik zal zo ook maar eens gaan koken, El komt zo thuis-Ray- schreef:lol
ik ga weg, lekker bij me moeder eten. kost niks
sterkte ermee lex!laat je ff lekker masseren door een of andere geile pinda of zoLex schreef:ik zal zo ook maar eens gaan koken, El komt zo thuis-Ray- schreef:lol
ik ga weg, lekker bij me moeder eten. kost niks
EN NEE ik kan gewoon normaal uitstappen
Dat kon je wel stellenChris schreef:Wat kan je een topic missen zeg.
Gezellig om al het slappe gelul weer te volgen hier.
Kwamen er nog foto's?
Robert-Jan schreef:Heb vandaag echt met het gevoel gestaan van ik trek nu al die RTC spullen van me auto af
Kom op, kop omhoog en weer met volle moed de volgende meeting organiserenRobert-Jan schreef:Eindelijk weer dit topic terug, blijf het erg jammer vinden dat het zo gelopen is maarja daar doen we niks meer aan.
Heb vandaag echt met het gevoel gestaan van ik trek nu al die RTC spullen van me auto af