Bitchje's PP -> Dialogys vraag
dan ga je toch voor een RVS ? Je hebt zelf de info over de wastegate met geintegreerde V-banddennisvr schreef:nee, dies van gietijzer en das nie te lassen (iig houdt het niet langLuco/Alpine-racer schreef:kan je niet de bestaande flens gebruiken en daar een self made pijp op lassen?)

Dennis...DUH ! Schaam je ! Welke turbo zit er op je 21 ? En welke op de twingogt ?
Voor beiden zijn die wastegate's met V-band te verkrijgen 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja ok-jo- schreef:Dennis...DUH ! Schaam je ! Welke turbo zit er op je 21 ? En welke op de twingogt ?Voor beiden zijn die wastegate's met V-band te verkrijgen

heb ik de juiste persoon voor, heeft zelfs alle bochtenwerk op voorraad liggen. Enkel de koppelstukken en einddemper moet je voorzien.dennisvr schreef:-jo- schreef:die maak ik wel voor je zelf !!!
moet zowieso binnenkort langskomen
was maar om een voorbeeld te geven, deze komt trouwens van een nederlandse website 
die flens die je daar trouwens aanhaalt is volgens mij niet de goeie (afsluiten van de wastegateklep, denkelijk voor het gebruik van een externe wastegate)

die flens die je daar trouwens aanhaalt is volgens mij niet de goeie (afsluiten van de wastegateklep, denkelijk voor het gebruik van een externe wastegate)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jepz dat klopt allemaal-jo- schreef:was maar om een voorbeeld te geven, deze komt trouwens van een nederlandse website
het gaat ons er vooral om dat de bocht (elbow) wat korter wordt en zonder al die uitstulpingen zodat ie wat vrijer komt van de kachel (komt wel heatwrap omheen, maar toch)
[quote="dennisvr"]zoiets lijkt me wel wat, korte draai
doe dat nou niet dennis z'n haakse pijp dat kost je veel vermogen kan je de kachelpijpjes niet kaaks om solderen zodat je ruimte krijgt of in de kachel een stukkie flexibel en dan ergens anders er uit laten komen? ps heb een 21 bak mee terug genomen uit engeland van de week. weet jij toevallig wat de grootste buitendiameter van een 21turbo drukgroep is?
groetjes rick
doe dat nou niet dennis z'n haakse pijp dat kost je veel vermogen kan je de kachelpijpjes niet kaaks om solderen zodat je ruimte krijgt of in de kachel een stukkie flexibel en dan ergens anders er uit laten komen? ps heb een 21 bak mee terug genomen uit engeland van de week. weet jij toevallig wat de grootste buitendiameter van een 21turbo drukgroep is?
groetjes rick
Die kachelbuizen passen we zowiezo aan.
Echter is het voor de ruimte makkelijker als we de elbow en downpipe in één geheel maken. Vandaar de vraag waar we een flens (rvs liefst) kunnen verkrijgen.
Echter is het voor de ruimte makkelijker als we de elbow en downpipe in één geheel maken. Vandaar de vraag waar we een flens (rvs liefst) kunnen verkrijgen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
haaks om solderen gaan we zowieso doen, maar dan nog is het krapjes aan allemaallotus-62 schreef: doe dat nou niet dennis z'n haakse pijp dat kost je veel vermogen kan je de kachelpijpjes niet kaaks om solderen zodat je ruimte krijgt of in de kachel een stukkie flexibel en dan ergens anders er uit laten komen?
ps heb een 21 bak mee terug genomen uit engeland van de week. weet jij toevallig wat de grootste buitendiameter van een 21turbo drukgroep is?
groetjes rick
ps:
nee, maar ik ga ff navragen voor je!!
Waarom een RVS downpipe? Enige voordeel is dat t mooier isWilma schreef:Die kachelbuizen passen we zowiezo aan.

Die flens kun je ook best lassen, je moet t alleen even laten doen door iemand met n oven en wat ervaring.
Omdat gietijzer kl#%te te lassen is!
Als ik dat moet laten maken, kan ik net zo goed (voor hetzelfde geld) die van MB bestellen.
Als ik dat moet laten maken, kan ik net zo goed (voor hetzelfde geld) die van MB bestellen.
how effe...lotus-62 schreef: doe dat nou niet dennis z'n haakse pijp dat kost je veel vermogen
om te beginnen , welke diameter gaat de downpipe aannemen ? In de veronderstelling dat het 2.5 wordt kan ik je vertellen dat men leverancier bochten heeft met verschillende dimmensies (in mensentaal, korte en lange bochten, 2D, 4D e.a) dus dat haakse pijp gedoe en vermogenverlies is nergens voor nodig.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Laat bij de eerste de beste radiateurboer er kopere 90 graden bochtjes oplassen/solderen ( op de kachel radi) ...probleem opgelost ...dat heeft jeroen toen ook gedaandennisvr schreef:dat is waarschijnlijk ook het plan-jo- schreef:Wilma, Je kan een selfmade downpipe maken waardoor je lengte bespaart door de elbow in te korten
(vrijwilligers?)
ik vond nog een leuk plaatje/hebbedingetje. Kweet niet of je het al hebt of kent, maar anyway.... je autootje moet wel schoonblijven als ie strax (over 5 jaar
) klaar is, dus ziehier een stofzuigerkitje..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... zuiger.JPG[/img]

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... zuiger.JPG[/img]
Leuke gadget! Alleen niet te gebruiken in de auto!
Of zit er een usb-aansluiting op de PS2?
Of zit er een usb-aansluiting op de PS2?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
probleem is: de wagen rijdt nog niet (zitten zelfs nog geen wielen onder)-jo- schreef:
heb ik de juiste persoon voor, heeft zelfs alle bochtenwerk op voorraad liggen. Enkel de koppelstukken en einddemper moet je voorzien.
heeft die persoon dan ook flenzen?
Dat is mooi, kan ik onderweg ook stofzuigen dalijkMerijn schreef:Ja, er zitten 2 USB-poorten op een PS2.

nope geen flenzen. Heb ik een ander adres voor (ook bij jou bekend) of voor V-bands moet je in de verenigde staatjes zijn. 45$ voor een 2.5" setje (2ringen+klem RVS/inox304)dennisvr schreef:probleem is: de wagen rijdt nog niet (zitten zelfs nog geen wielen onder)-jo- schreef:
heb ik de juiste persoon voor, heeft zelfs alle bochtenwerk op voorraad liggen. Enkel de koppelstukken en einddemper moet je voorzien.
heeft die persoon dan ook flenzen?
Even een aantal mensen voor zijn 
Vandaag ingegaan bij Mac Donalds t/m 21 maart a.s.:
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... itty10.jpg[/img]
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... itty12.jpg[/img]
Een ieder die graag bij de Mac eet en niet vies is van Happy Meals mag voor mij de speeltjes verzamelen

Vandaag ingegaan bij Mac Donalds t/m 21 maart a.s.:
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... itty10.jpg[/img]
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... itty12.jpg[/img]
Een ieder die graag bij de Mac eet en niet vies is van Happy Meals mag voor mij de speeltjes verzamelen

-
- Contacteer:
Shit net geweest
Was mij overigens niet opgevallen maar zal er aan denken om een hello kitty happy meal te nemen de volgende x als ik er eten ga halen 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Ik ben niet zo veeleisendMrtn schreef:dat is ook geen straf om je zo een cadeautje te kunnen/mogen geven

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dat zeggen alle vrouwenWilma schreef:Ik ben niet zo veeleisendMrtn schreef:dat is ook geen straf om je zo een cadeautje te kunnen/mogen geven![]()

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.