was dat voorn een renault?
ACT: Algemeen Chat Topic. I
modus hé?dtune_stefan schreef:was dat voorn een renault?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is op basis van Clio, en hier al vaker voorbij gekomen, kijk maar eens op de home-page van de RTCdtune_stefan schreef:Oh oke, die kende ik nog niet.
Lijkt wel op een kruising tussen een scenic en een clio
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Lelijk ding
Hier nog een voorbeeld hoe dom sommige amerikanen kunnen zijn
http://poststuff.entensity.net/050704/m ... a=duhh.asf

Hier nog een voorbeeld hoe dom sommige amerikanen kunnen zijn

http://poststuff.entensity.net/050704/m ... a=duhh.asf
-
Ey, die ken ik !!-Ray- schreef:jong geleerd is oud gedaan, wiens zoon is dit???
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/119-1990_IMG.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door André ter Velde op zo 9 mei 2004 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wel ff goed quoten André!
Ik zie dat jouw zoon al een echte Grunneger is, ook al zo'n zoepert.

Ik zie dat jouw zoon al een echte Grunneger is, ook al zo'n zoepert.

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
^^Joost (DoubleYou) schreef:Ben ff linkje kwijt...
Wat was de site waarbij je een hele zooi logo's kon vinden?
-
- Car: Renault Clio III RS
double you schreef:Kijken of ik morgen met een nieuwe tool de bougies er uit kan trekken zonder dat de tool afbreekt
Wat wil je nou , eruit schroeven of eruit trekken?double you schreef:Volgens mij zitten die dingen er in geschroefd hoor

Laatst gewijzigd door antoine op ma 10 mei 2004 7:57, 1 keer totaal gewijzigd.
ant1 schreef:double you schreef:Kijken of ik morgen met een nieuwe tool de bougies er uit kan trekken zonder dat de tool afbreektWat wil je nou , eruit schroeven of eruit trekken?double you schreef:Volgens mij zitten die dingen er in geschroefd hoor
Hij vraagt of je 1- eruit schroeven 2-eruit trekken.
En dan antwoord jij met bougies en dat vraagt die niet.
-
- Contacteer:
Nou de bougies moeten eruit geschroefd worden. Als je ze er uit kan trekken ben je knap 
Ach het tooltje dat ik eerst had leek op een soort trektang, dus vandaar
Goed nu we toch bezig zijn met die bougies: vrijdag begon ik met bougies er uit halen, en met de eerste tool (standaard halfords tool, bij de brezan gehaald) haalde ik er 1 uit, en bij de 2e brak de tool doormidden. Ik moest dit weekend weg, dus ik ging vanochtend met die tool naar de brezan terug. Ik kreeg m'n geld terug, en nam een nieuwe wat stevigere tool mee. Bougie 2 kreeg ik er uit, en bij bougie 3 boog de tool zodat het bolletje (ook zo'n brezan ding, geen idee hoe ik het omschrijf) er af ging. Dus weer een tool doormidden. Ik weer terug naar de Brezan, en heb toen maar een 20 euro dure dopsleutelbougieschroefgeval meegenomen. Daarmee heb ik nummer 3 en 4 er wél uitgekregen. Maarja, al die gebroken tools...
Nu zitten er dus nieuwe bougies en nieuwe kabels in, start het geval nog niet... Probleem was doorslaande vonken vanwege te oude bougies, nou dat moet het dus niet zijn. Nu wacht ik totdat de wegenwacht me belt, mogen zij mooi effies naar kijken

Ach het tooltje dat ik eerst had leek op een soort trektang, dus vandaar

Goed nu we toch bezig zijn met die bougies: vrijdag begon ik met bougies er uit halen, en met de eerste tool (standaard halfords tool, bij de brezan gehaald) haalde ik er 1 uit, en bij de 2e brak de tool doormidden. Ik moest dit weekend weg, dus ik ging vanochtend met die tool naar de brezan terug. Ik kreeg m'n geld terug, en nam een nieuwe wat stevigere tool mee. Bougie 2 kreeg ik er uit, en bij bougie 3 boog de tool zodat het bolletje (ook zo'n brezan ding, geen idee hoe ik het omschrijf) er af ging. Dus weer een tool doormidden. Ik weer terug naar de Brezan, en heb toen maar een 20 euro dure dopsleutelbougieschroefgeval meegenomen. Daarmee heb ik nummer 3 en 4 er wél uitgekregen. Maarja, al die gebroken tools...

Nu zitten er dus nieuwe bougies en nieuwe kabels in, start het geval nog niet... Probleem was doorslaande vonken vanwege te oude bougies, nou dat moet het dus niet zijn. Nu wacht ik totdat de wegenwacht me belt, mogen zij mooi effies naar kijken

-
- Contacteer:
Klopt antoine.
Trouwens:
aan de wegenwacht! Ze hebben m'n LPG aan de praat gekregen, nieuwe rotor onder de verdelerkap gezet, en daarnaast heeft hij ook nog naar het ontstekingsprobleem van de GTT gekeken (eerst geen vonk, toen bleek BDP sensordraadje niet echt jofel, die opgelost, start weer. M'n dag kan niet meer stuk!
Trouwens:

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Sorry hoor joost,Joost (DoubleYou) schreef:Ze hebben m'n LPG aan de praat gekregen, nieuwe rotor onder de verdelerkap gezet, en daarnaast heeft hij ook nog naar het ontstekingsprobleem van de GTT gekeken (eerst geen vonk, toen bleek BDP sensordraadje niet echt jofel, die opgelost, start weer. M'n dag kan niet meer stuk!
Je bent hier nu al heel wat langer aanwezig op het forum, heb je nu nog niets geleerd?? Iedere keer als we praten over startproblemen komen de woorden ROTOR, en BDP censor naar voren. Nu krijg je je eigen auto's niet aan de gang. Ga je dan niet nadenken of ff searchen wat het kan zijn?? ipv de Anwb bellen?
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: Megane
niet iedereen is even technisch als jij fritsFrits schreef:Sorry hoor joost,Joost (DoubleYou) schreef:Ze hebben m'n LPG aan de praat gekregen, nieuwe rotor onder de verdelerkap gezet, en daarnaast heeft hij ook nog naar het ontstekingsprobleem van de GTT gekeken (eerst geen vonk, toen bleek BDP sensordraadje niet echt jofel, die opgelost, start weer. M'n dag kan niet meer stuk!
Je bent hier nu al heel wat langer aanwezig op het forum, heb je nu nog niets geleerd?? Iedere keer als we praten over startproblemen komen de woorden ROTOR, en BDP censor naar voren. Nu krijg je je eigen auto's niet aan de gang. Ga je dan niet nadenken of ff searchen wat het kan zijn?? ipv de Anwb bellen?
Gr.Frits
ik zit m net te bekijken, alleen voor het linkervoorscherm zou ik m al kopen 

Immer wieder die verdammte Holländer
Alleen een beetje te ver weg voor ons .
Gezocht: vraagbaak R5 GTT
maakt niet uit, ken dr weer 50 euro benzinekosten vanaf 

Immer wieder die verdammte Holländer
Sjee man, is echt helemaal voor niks!
Maarja, ik heb al zo'n ding
Maarja, ik heb al zo'n ding

-
- Über-Spammer
is het niet een bekende van hier??
-
- Über-Spammer
Zijn die achterlichten nog een beetje netjes??
want die kan ik wel gebruiken

-
- Car: Renault Clio III RS
pm oldskool eens.Hij heeft nog diverse delen tekoop van een gtt.incl een bijna gratis op tehalen chassis met kenteken.Maik (WOOFER) schreef:Zijn die achterlichten nog een beetje netjes??
Laatst gewijzigd door Robke op ma 10 mei 2004 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.