mbt zondag, ik weet nog niet of ik er heen ga.
Hmmm.... ligt eraan hoelaat. moet zaterdag nacht werken, dus als we niet zo heel vroeg gaan, ga ik mee( rond 11.00 uur vertrekken?).wilco blue schreef:is goed boy komen nog meer bekenden pascal met die corsa en richard met de zwarte rsi.
veel plezier bij de huid tekennaar en tot vanavond ben benieuwd.
Over de turbo2 wat moet ik zeggen uhm ruilen tegen een gt turbo en een crx.was is en blijft een super de luxe geile wagen
.
En maasmechelen zondag:
- marco
- wilco
wie volgt
Ik denk dat ik dit jaar oversla. Veel plezier jongensEgid schreef:Hmmm.... ligt eraan hoelaat. moet zaterdag nacht werken, dus als we niet zo heel vroeg gaan, ga ik mee( rond 11.00 uur vertrekken?).wilco blue schreef:is goed boy komen nog meer bekenden pascal met die corsa en richard met de zwarte rsi.
veel plezier bij de huid tekennaar en tot vanavond ben benieuwd.
Over de turbo2 wat moet ik zeggen uhm ruilen tegen een gt turbo en een crx.was is en blijft een super de luxe geile wagen
.
En maasmechelen zondag:
- marco
- wilco
wie volgt
Jaaaa man die turbo 2 is echt mooi!!! Volgende keer met de EBS Luc?
HAHAHA ben eindelijk verhuisd naar mijn eigen stekkie!! vet cool man!
als het mooi weer is komen wij eens met de EBS !Egid schreef:[Jaaaa man die turbo 2 is echt mooi!!! Volgende keer met de EBS Luc?
Tja zou wel kunnen ja.... is in elk geval beter als die 1400cc-tjesPatrick L. schreef:Rob,
gooi dat GTE blok van Bram toch gewoon in de ebs, komt ie ook eens vooruit![]()
grille nog ergens opgedoken?
Morgen op weg naar de zon, Korfoe here we come!![]()
tot over een kleine 2 weken!
jeps heb ik nog!Riël schreef:Bram
heb je naven en lagers voor nog?
Ik kom morgen langs!Bram (vospower) schreef:jeps heb ik nog!Riël schreef:Bram
heb je naven en lagers voor nog?
kom maar halen:P
@ marcoG: klauwen heb ik ook nog, ja mag ze zelf demonteren, maar ik wil je wel helpen
idd was bij jou.Bram (vospower) schreef:morge is vandaag, ben de hele dag weg, tot een uurtje of 9....![]()
weekend tijd?