zo maak je vrienden

?Rik schreef:bram en ik zijn aan het bbqen, en rob ook en jup aan het drinken en nog niet niet aan het neuken
Ik trok dat ding door tot 7000...en schakelen ging ook zo rap als het ging. Vind het wel sjiek als je daar bovenaan de oprit komt met al 140 op de teller en dan kom je weer op dat vlakke stuk. Van de grond zal ik de auto wel nooit krijgen.wilco blue schreef:hey marco de sprint na het stoplicht heb ik rustig aan gedaan .in de 1 tot 3000 t/m in de twee effe door trekken en in de drie en vier relax weer want er hong wat voor me..
weet nie of het welke week is maar iig op donderdag avond....Luc GT Turbo schreef:wordt er iedere donderdagavond een meeting georganiseert ? zoja, waar gaat dat juist door ?
wil wel eens komen met de 5 turbo 2 of de GTT EBS.........
de turbo 2Luc GT Turbo schreef:wordt er iedere donderdagavond een meeting georganiseert ? zoja, waar gaat dat juist door ?
geuselt he...... als je aan komt rijden kan je het haast nie missen....Luc GT Turbo schreef:hangt van het weer af..... maar waar ????
Beide? Nee ik zou wel eens naar je EBS willen kijken, ivm wat rubbers. Ik heb er zelf ook een EBS, maar een aantal rubbers zitten nog niet waar ze horen. En zou ik graag bij een andere willen kijken hoe het zou moeten zitten.Luc GT Turbo schreef:wordt er iedere donderdagavond een meeting georganiseert ? zoja, waar gaat dat juist door ?