maar de oer m3 blijft ook dik

[img]http://www.xs4all.nl/~geusde/forumsamples/01.jpg[/img]
ikke dusTom schreef:wie rijdt er dan ook met zijn stadslicht en mistlampen aan! dat is vragen om gezeur. Beter nog dimlicht en mistlicht voeren vind ik dan altijd.
dat vraag ik me dus ook af blij toe dat ie het beter d8 te weten schilde mij een prentBasic schreef:haha die politie denkt het altijd beter te weten. Maar ze moeten dan ook gezag vertegenwoordigen
Maar volgens mij gelul van die code??
Ik heb ze wel eens nieuw gekocht, zal zo eens gaan spitten.martin rs schreef:kom op helemaal niemand?martin rs schreef:weet iemand het onderdeel nummer of bestelnummer van de bakjes in de deuren van een gtt? de grotere dus
van die bakjes waar je speakers in zitten zeg maar.
sloop heeft ze niet helaas.Chris schreef:Ik heb ze wel eens nieuw gekocht, zal zo eens gaan spitten.martin rs schreef:kom op helemaal niemand?martin rs schreef:weet iemand het onderdeel nummer of bestelnummer van de bakjes in de deuren van een gtt? de grotere dus
Beter haal je ze ff op de sloop!
erik en autowassenmrbullet schreef:@ Olijnsma
Je mag je auto ook wel eens wassen ik zag je vorige week in Leeuwarden rijden maar dat ding was zo dof als wat!
Sja, ik weet, maar wanneer was dat dan?mrbullet schreef:@ Olijnsma
Je mag je auto ook wel eens wassen ik zag je vorige week in Leeuwarden rijden maar dat ding was zo dof als wat!
Wat wordt hier eigenlijk precies mee bedoelt, zoŽn bakje achter die roostertjes waar dan je boxjes in gaan ofzo?????martin rs schreef:kom op helemaal niemand?martin rs schreef:weet iemand het onderdeel nummer of bestelnummer van de bakjes in de deuren van een gtt? de grotere dus