en wat word het.
Grand Prix?Chris@R5 schreef:Weet ik veelGabri van der Veen schreef:![]()
![]()
![]()
en wat word het.. Een clio denk ik...
Sh*t, heb je niet meer gebeld. Nee het is een slang onder het inlaatspruitstuk wat de oorzaak was. De klem was rot en de slang had een scheurtje waardoor hij de boel er onder sputterde. Vertekende het beeld nogal. De 'scheur' bleef namelijk wel erg droog na schoonmaken. En na iets schuren vond ik niks meer. Even pielen, maar dat slangetje en de klem waren zo vervangenmark 5t schreef:blok al gelast dan?
Wel leuk zo'n GP, maar ik ga niet meer zaar aan de hobby voorlopig. Dus geen GTT of 16v denk ik. Als het niet in het onderhoud zit, verbruik of vaste lasten, dan kriebelt het bij wel om er onzinnig geld in te stekenWouterW schreef:niet alweer een GP hoor
Zeker, zeker, maar eerst verkopen die handel. Dan kijk ik wel verder.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:heb hier een 8 klepper met leer !!
leuk bakkie
keuze tussen standaard 14 inch lm of 17
erg interesant
Embleemloze grillChris@R5 schreef:En dan weer een cabriootje![]()
. Het heeft wel wat hoor, maar het logo in de grille is niet mijn ding
vriend van mij heeft ook een 97 nieuw type 106 gti en had pas lv scherm in elkaar gereden, dus schermpje eraf gehaald en schrok dus hard hoeveel roest erachterzat binnscherm al bijna gat ingerot toen maar effe de put en ding verder van ondere bekeken en schrok er best van, dus zeg niet dat zo`n ding geen roest heeft206 rc schreef:maar wel zonder roest![]()
.. das het enige voordeel.. je moet maar zo denken. t blijft franse rommel.. ook al heb ik ook een zwak voor een reno
groete
daar heb je gelijk in en ding heeft in amstelveen ofso gelopen gehad206 rc schreef:dan heb ik altijd nog geluk gehadheb d,r 2 gehad nergens geen roest te bekenne.. maargoed wil niks zeggen tuurlijk.. als ie bijv in de buurt van de zee rijd ken je t eerder hebben ook tuurlijk.. daarom t blijft franse rommel
groete