Ferdy's Laguna II: Renault af !
Nope, die zitten niet erop, bij de saf ook niet.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Klopt, er hoort ook nog een dashboardschakelaar en een speakertje bij. Plus dat je wel een type moet hebben waar de bekabeling al aanwezig is. Dat is het geval als je het luxe dashboard hebt, dus met het infopaneel. En dan wel t/m 2003.Ollie schreef:Schijnt toch meer dan alleen de module te zijn?!
Bij mij gilt ze wel over een achterlichtje. Koplamp kan ik niet voor je testen > xenon. En doe de gordel maar eens los > 30 km/h. Dan corrigeert ze gelijk.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wel een piepje dan? En de waarschuwing op het schermpje bovenop?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Misschien is het bij mij dan anders door het navigatiescherm.
sinds kort start de Laguna wat slechter bij de eerste keer starten op een dag. Hij slaat net wat later aan dan hij voorheen deed.
Elke andere keer starten daarna gaat weer vlot genoeg.
Enig idee waar dit aan kan liggen ?
Elke andere keer starten daarna gaat weer vlot genoeg.
Enig idee waar dit aan kan liggen ?
-
Aan de linkerkant van de dashboard zit een knopje waarmee je het speakertje kan uitschakelen misschien is dat de reden dat truus niet tegen je praat?
VLK Groep
-
Truus is overspannen denk?Ferdy schreef:ze zeurt eerst over een brandstoftekort en daarna nog over bandenspanning linksachter en rechtsachter...dus die doet ze wel

Keertje uit laten lezen denk Ferdy kijken of dat iets op levert, kijk wel uit dat ze niet zo maar onderdelen gaan vervangen is een nogal vaak gebruikte oplossing bij een Lag 2.
VLK Groep
Hehe mijn truus zeurt wel over verlichting, alleen een dimlichtje noemt ze markeringslicht, dus kijk je aan de zijkant, achterkant en pas op het laatst denk je aan het dimlicht 
Ik heb trouwens wel dat ze van slag is als ik de bob ben en met volle auto rijd, dan zeurt ze opeens over openstaande deuren, aangetrokken handrem, gordel die spontaan losspringt etc....

Ik heb trouwens wel dat ze van slag is als ik de bob ben en met volle auto rijd, dan zeurt ze opeens over openstaande deuren, aangetrokken handrem, gordel die spontaan losspringt etc....

Steven schreef:Hehe mijn truus zeurt wel over verlichting, alleen een dimlichtje noemt ze markeringslicht, dus kijk je aan de zijkant, achterkant en pas op het laatst denk je aan het dimlicht

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gasrijder?Ferdy schreef:ze zeurt eerst over een brandstoftekort en daarna nog over bandenspanning linksachter en rechtsachter...dus die doet ze wel
Mijn Helga toonde op het display laatst 'Spanning te laag', terwijl die juist te hoog (> 3 bar) was.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hoe rijdt de auto verder op benzine? Ik neem aan dat de tank niet helemaal leeg is. Ik heb bij mijn 1.8 de BDP-sensor vervangen. Dat hielp enorm in de stationairloop en zorgde voor sneller starten.
Is redelijk makkelijk te doen, al moet je er een stukje kabel bij kopen. En dan de oude afknippen en de nieuwe eraan solderen.
Mocht dat niet werken: compressie meten.
Is redelijk makkelijk te doen, al moet je er een stukje kabel bij kopen. En dan de oude afknippen en de nieuwe eraan solderen.
Mocht dat niet werken: compressie meten.
-
- Contacteer:
He je moet tanken.........

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Contacteer:
Ferdy, je moet je onderhoudsinterval ff resetten.
Maar 2 ton, en still going strong.

Maar 2 ton, en still going strong.

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!