De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Anonymous

:D :D 22 :D :D

Vandaag gespot op de Lange Nieuw in IJmuiden, een zwarte renault 5 GTE. Reed langs me, zag er netjes uit. Kenteken heb ik niet kunnen lezen, er stak namelijk net een bejaarde over :lol:
Koen
Contacteer:

Een half uur geleden zag ik in Hardenberg (ov) tot twee maal toe een zeer mooie R5GTT , lichtblauw, volgens mij phII, niet de orginele velgen en kenteken was iets van LH-SX-??, de eerste keer reed ie op de J.C. Kellerlaan, de tweede keer op de Bruchterweg (paar min's later)

Zeer mooie bak. compliment daarvoor.

Is het een bekende van hier?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Vandaag gespot in Bodegraven:
Clio16V, zag er netjes uit, orrigeel NL GB kenteken.
Stond geparkeerd op de Dammekant, ook wel N11 Bodegraven-Alphen a/d Rijn.
En een R1916V phase 1 cabrio, rood, import ZH kenteken, zag er ook netjes uit. Reed langs de Mac.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-Ray-
Contacteer:

vandaag ergens in zeeland, in de buurt van Goes, een clio 16V, zilvergrijs, laag, alien spoiler, getinte ramen, zag er erg netjes uit, en de bestuurder stak ze hand op :) Vind ik leuk!
Immer wieder die verdammte Holländer
wouter 16v

Ray (Zonnebril) schreef:vandaag ergens in zeeland, in de buurt van Goes, een clio 16V, zilvergrijs, laag, alien spoiler, getinte ramen, zag er erg netjes uit, en de bestuurder stak ze hand op :) Vind ik leuk!
Ja die heb ik ook zien rijden, stond naast hem bij de stoplichten. En naar mij stak hij ook zijn hand op.

Ray ben je op vakantie dan in Zeeland?
lisa

gisteren bij de shell op de maasboulevard in rotterdam rond 22:50 een mooie blauwe gt turbo. wilde er nog langs rijden, maar was te laat.

ook gister op de weg van hoek van holland naar rotterdam een zilvergrijze gt turbo met een mooie achtervleugel, hij ging richting rotterdam zuid. rond een uurtje of kwart voor 5.kenteken v*-92-**

en ook nog zaterdagmorgen een blauwe clio met zilver/goudachtige velgen die bij de esch door rood reed. (viaducht over de shell)

wie? :)
Chrisv

Afgelopen donderdag gespot in Helmond:

Alpineblauwe GTE phase 2, met de originele GTE stickers er nog op (deze had ik nog nooit gezien)
Er reed een dame/meisje in met iemand erlangs.

Clio 16v williamsblauw, stond eerst bij de ptt met iemand een praatje te maken, daarna parkeerde hij zijn clio bij monroe's (cafe)

ik was daar iets afleveren.

Iemand van hier?
Laatst gewijzigd door Chrisv op ma 12 aug 2002 11:24, 2 keer totaal gewijzigd.
some people are alive only because it's illegal to kill them
Marcel dLC

Zaterdag gespot in zandvoort bij de Masters:

Blauwe Clio 16V met renault tuning club sticker onder de achterspoiler. Auto stond geparkeerd aan de straat, kenteken kon ik helaas niet lezen.
Anonymous

Maus schreef:Daarnet gezien vlakbij de Bieb in Z'drecht een in flinke restauratie verkerende GTT (zwart-rood-plamuur-kleurig), kenteken: RY-70-FB.
die had ik een tijdje geleden ook al gezien in Dordrecht. staat bovenaan pagina 21 van dit topic.
Maus

Dan is 't dus geen onbekende Reno meer. :wink:
~thijs~
Contacteer:

Vrijdag zag ik in de buurt van Eindhoven een behoorlijk strakke 5 GTT (licht paars, kenteken onbekend daar reedt die te snel voor)voorbij bleren met vlak ervoor (of was het nou erachter)een zilveren Clio V6 die dezelfde afslag pakte als ik deed en daardoor ook in de file stond :( in de V6 zat een stelletje van middelbare leeftijd kenteken begon met 10-?-? die een beetje degraderend naar mijn clio zaten te kijken :evil:
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Afgelopen zondag gespot op weg naar de Marlboro Masters: Op de A9/A1 richting Diemen een Clio Williams. In Aerdenhout een donkerblauwe GTT.

In Zandvoort een zwarte clio 16v in 'willi' uitvoering, 19 16v ph.1 blue sport, clio williams met kenteken LL-DS-60. Bij de shell pomp in zandvoort een zwarte 19 16v ph.1 met weggewerkt renault logo op de motorkap.
Anonymous

Maus schreef:Dan is 't dus geen onbekende Reno meer. :wink:
nee de reno is niet meer onbekend, maar de bestuurder wel. :D
Robert dB.

Thijs RSI schreef:...in de V6 zat een stelletje van middelbare leeftijd kenteken begon met 10-?-? die een beetje degraderend naar mijn clio zaten te kijken :evil:
Mijn ervaringen zijn ook dat de Clio v6 rijder's niet echt leuk opkijken van andere Renaults...ander type rijder dan de RTC'ers (is ook niet gek, gezien het prijsverschil).
Maus

hubo schreef:
Maus schreef:Dan is 't dus geen onbekende Reno meer. :wink:
nee de reno is niet meer onbekend, maar de bestuurder wel. :D
Wil de bestuurder van deze GTT zich op deze site kenbaar maken... :)
~thijs~
Contacteer:

Gister in haarlem bij de Q8 op de leidsevaart, een zwarte gtt zag er niet echt strak uit, maar ik heb die gozer effe tegengehouden en hem gewezen op de site en hij was al een tijdje opzoek naar zo'n club dus ik denk dat we er een nieuw lid bij hebben :)
Patrick L.

vanavond gespot, een witte ph1 GTT (nz?...)in Valkenburg zonder dorpel-skirts, aan de zwarte bitak te zien dorpels gelast :D , reed richting Berg en Terblijt, groette hem nog.
Troj

Zag net bij de brielse maas, onder de brug een hardblauwe 5 gtt, met uitbouw kenteken JS VS 07
Life is too short to not enjoy :)
Nick (germanstyle)

Vandaag op de heenweg naar mijn bijbaantje gespot:

Varviksingel in Enschede, een Williams met een vrouw van een jaar of 60 erin. Grappig gezicht :lol:
Hans R.

Afgelopen maandag of dinsdag ochtend gezien in Purmerend een williams met kenteken LT-**-**

Is verlaagt en heeft een mooi geluid.

Vanmiddag weer waarschijnlijk dezelfde Willi maar nu met een dame erin.
Riël
Über-Spammer

Gespot op de weg tussen limbricht en einighausen, donkergrijze gtt ph 1 met een kerel met lang haar erin ... nog noooit gezien hier in de buurt...
Hans R.

Riël schreef: een kerel met lang haar ... nog noooit gezien hier in de buurt...
. 8)
Gijs V.

Vandaag gespot 2X !!

Op de eendrachtlaan in Utrecht een grijze 5 (AT?)
Dikke wielen, ik dacht een rood interieur.

Zoefde 2 keer voorbij vandaag, daar waar ik werk.
Iemand die deze 5 kent?
Renault, créateur de GTT !!!
Patrick L.

rond 23.30 op terugweg van M`tricht naar Heerlen een mooie Clio 16v gezien, nam afslag Valkenburg. Kleur wit, dubbele uitlaat dacht ik, achterschermen iets uitgebouwd brede velgen (op z`n duits) en andere voorbumper. Mooie auto, kenteken zg-pl-??, bekende van hier?
Ollie

Patrick L. schreef:rond 23.30 op terugweg van M`tricht naar Heerlen een mooie Clio 16v gezien, nam afslag Valkenburg. Kleur wit, dubbele uitlaat dacht ik, achterschermen iets uitgebouwd brede velgen (op z`n duits) en andere voorbumper. Mooie auto, kenteken zg-pl-??, bekende van hier?
Ik heb hem ook nog net gezien, hield je daarom effe in?
Anonymous

Afgelopen Zaterdag voor het stappen gespot:een grijze?? 21 quadra.

Was bij het Dorint hotel in Eindhoven bandje aan het verwisselen :( ,en kwam voorbij sjezen,nog geen vijf min kwam ie weer maar toen stopte hij toch wel ff om te kijken wat er aan de hand was,en een buurtje te maken,alleen ik had veel haast en kreeg niet de tijd om een fatsoenlijk gesprek te voeren,dus de volgende keer buurten we wel bij als we mekaar weer tegen komen. 8)

Weet wel dat ie uit Gemert kwam.

Toch aardige lui die RTC'ers
Patrick L.

Ollie schreef:
Patrick L. schreef:rond 23.30 op terugweg van M`tricht naar Heerlen een mooie Clio 16v gezien, nam afslag Valkenburg. Kleur wit, dubbele uitlaat dacht ik, achterschermen iets uitgebouwd brede velgen (op z`n duits) en andere voorbumper. Mooie auto, kenteken zg-pl-??, bekende van hier?
Ik heb hem ook nog net gezien, hield je daarom effe in?
Ja, ik ree er ff naast, we groetten ff :D
Ollie

Patrick L. schreef:Ja, ik ree er ff naast, we groetten ff :D
En zo zie je alweer....aardige gasten die Reno-rijders! :)
turboman
Contacteer:

____________________Clio V6 ________
Vorige week een Belgische/Duitse (kon het niet goed zien) blauwe Clio V6, op de ringweg Groningen, richting Julianaplein vanaf Europaplein gereden. Ik reed aan de andere kant, ging de ring onder om er bij te komen, maar stoplicht stond uiteraard lang op rood met auto ervoor ook nog, was 'm dus kwijt helaas... wel superzeldzaam en zeer mooi !!!

_____________________Clio 16V ________
Woensdagavond geloof ik, een blauwe, goed uitziende 16V in centrum Groningen, ging rechtdoor richting hoofdstation, ik sloeg linksaf. Zaten jongen en meisje in... mooi 16V, zag er vrij nieuw uit.

_____________________Alpine V6 GT (Turbo?) ________
Rode uitvoering. Stond/staat op stoep in een straat (Parkweg?) tussen Verlengde Hereweg en Parkweg in, waar ze die dikke drempels hebben... in het midden van die straat links, gezien vanaf de Verl. Hereweg (net over de spoorbrug gaan en dan 1e weg rechts, rechtdoor gaan, links zie je een café op de hoek, gewoon doorrijden (geen borrel nemen), dan 2e weg links geloof ik.
(je rijd al continue richting Stadspark/Parkweg)
Steven
Car: M536

Heej een Celica GT4-happer.
Christian

Gaafe Bak vooral die achter bumper :D :D
Patrick L.

Vanavond rond 23.00u gespot in centrum Heerlen, een Clio Williams, reed de parkeergarage in op de Klomp. Auto zag er errug goed uit :p
Helaas weer geen bekende van hier natuurlijk.
Gijs V.

Hele gave bak Marcel en wat een geluk dat je een digi-cam bij je had..! :p
Renault, créateur de GTT !!!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Brr... Nee, niet mijn smaak! :-*
Gesloten