Vandaag gespot op de Lange Nieuw in IJmuiden, een zwarte renault 5 GTE. Reed langs me, zag er netjes uit. Kenteken heb ik niet kunnen lezen, er stak namelijk net een bejaarde over

Ja die heb ik ook zien rijden, stond naast hem bij de stoplichten. En naar mij stak hij ook zijn hand op.Ray (Zonnebril) schreef:vandaag ergens in zeeland, in de buurt van Goes, een clio 16V, zilvergrijs, laag, alien spoiler, getinte ramen, zag er erg netjes uit, en de bestuurder stak ze hand op :) Vind ik leuk!
die had ik een tijdje geleden ook al gezien in Dordrecht. staat bovenaan pagina 21 van dit topic.Maus schreef:Daarnet gezien vlakbij de Bieb in Z'drecht een in flinke restauratie verkerende GTT (zwart-rood-plamuur-kleurig), kenteken: RY-70-FB.
nee de reno is niet meer onbekend, maar de bestuurder wel.Maus schreef:Dan is 't dus geen onbekende Reno meer.
Mijn ervaringen zijn ook dat de Clio v6 rijder's niet echt leuk opkijken van andere Renaults...ander type rijder dan de RTC'ers (is ook niet gek, gezien het prijsverschil).Thijs RSI schreef:...in de V6 zat een stelletje van middelbare leeftijd kenteken begon met 10-?-? die een beetje degraderend naar mijn clio zaten te kijken
Ik heb hem ook nog net gezien, hield je daarom effe in?Patrick L. schreef:rond 23.30 op terugweg van M`tricht naar Heerlen een mooie Clio 16v gezien, nam afslag Valkenburg. Kleur wit, dubbele uitlaat dacht ik, achterschermen iets uitgebouwd brede velgen (op z`n duits) en andere voorbumper. Mooie auto, kenteken zg-pl-??, bekende van hier?
Ja, ik ree er ff naast, we groetten ffOllie schreef:Ik heb hem ook nog net gezien, hield je daarom effe in?Patrick L. schreef:rond 23.30 op terugweg van M`tricht naar Heerlen een mooie Clio 16v gezien, nam afslag Valkenburg. Kleur wit, dubbele uitlaat dacht ik, achterschermen iets uitgebouwd brede velgen (op z`n duits) en andere voorbumper. Mooie auto, kenteken zg-pl-??, bekende van hier?