Voor de mistlamp het stuk meegenomen en ziet het kwam perfect van pas! Helaas heb ik het overige weggemieterd.
En een matje voor de zekerheid is niet erg hoor, alleen maar beter

Renault Club Beiroet???Chrisv schreef:[img]http://members.home.nl/chrisvollenberg/s38.jpg[/img]
Ja klopt je hebt in principe wel gelijk, maar op deze foto kun je ook niet echt goed zien of het goed aansluit aan de zijkant.Geert Claes schreef:Ik denk dat het een lip is van een nieuwe clio maar nog voor de fase lift.
Ik vind een fase 2 GTT bumper niet echt zo geschikt om nog iets bij onder te knutselen, ik vind hem standaard het mooist, maar ja elk zijn zin. Suc6 ermee
Ik weet niet in hoeverre jou bumper aan diggelen ligt, maar je kunt met dat polyester een hoop doen. Als je alle delen nog hebt moet het volgensmij wel lukken. Er gaat wel een hoop tijd in zitten daar moet je wel rekening mee houden.Alleycat schreef:Als ik dit zo allemaal lees, kan ik inplaats van op zoek gaan naar tweede hands, beter mijn eigen bumpers en zijskirts repareren...
het grote nadeel is dat de lip van mijn voorbumper grotendeels weg is door van die leuke opstaande steentjes bij een parkeer haven...
ook leuk dat de vorige eigenaar een krik door mijn linker zijskirt heeft laten schieten....
ik hoop dat dit nog te repareren is.