[GTT] Bumper maken met polyester en strak maken

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Steven
Car: M536

Ik had de mijne zelf kapot gewreden op een vangrail ;)

Voor de mistlamp het stuk meegenomen en ziet het kwam perfect van pas! Helaas heb ik het overige weggemieterd.

En een matje voor de zekerheid is niet erg hoor, alleen maar beter :)
Mrtn
Car: R5GTT

Thanx guys,

Dan ga ik van de week maar even aan de slag, in het midden is het gesplinterd, dus werken met een matje is geen overbodige luxe.

Ik laat jullie weten hoe het is gegaan als ik ermee bezig ben geweest :)
Mrtn = Maarten
Chrisv

Ik wil dus in de bumper waarmee ik bezig ben dubbele mistlichten maken.

Nu wil ik de rand die buitenom de mistlampen heenloopt, dus die dikke rand, die wil ik maken zodat hij om de dubbele mistlichten heen loopt.

Dus net als op dit plaatje:

[img]http://www.carstyling.net/gallery-data/ ... ce/014.jpg[/img]

Beetje wazig verhaal, weet niet of jullie het snappen, maar nu zoek ik dus een gtt phase1 of phase 2 bumper welke kapot is ofzo, of een deel ervan wat iemand niet meer kan gebruiken.

Heeft iemand iets liggen voor me, een beetje in de buurt of weet iemand een sloop in de buurt van mij waar ze nog een rotte bumper hebben liggen.
Of weet iemand anders een oplossing om zonder die delen dit te gaan maken.

Ik wil dus in het midden tussen de dubbele mistlichten gaas maken.
some people are alive only because it's illegal to kill them
Chrisv

Ik ga morgen weer eens ff knutselen aan mn bumper.

Weet iemand of er mogelijkheden zijn op een of andere lip onder de bestaande phase 2 lip te plakken of iets dergelijks. Net zoals onder een clio een laguna lip kan.

Zag wel een foto laatst:

[img]http://members.home.nl/chrisvollenberg/s38.jpg[/img]

Wat zit hieronder?
Geert Claes

Ik denk dat het een lip is van een nieuwe clio maar nog voor de fase lift.

Ik vind een fase 2 GTT bumper niet echt zo geschikt om nog iets bij onder te knutselen, ik vind hem standaard het mooist, maar ja elk zijn zin. Suc6 ermee
:D
Matijs
Contacteer:

Renault Club Beiroet??? :p
Chrisv

Geert Claes schreef:Ik denk dat het een lip is van een nieuwe clio maar nog voor de fase lift.

Ik vind een fase 2 GTT bumper niet echt zo geschikt om nog iets bij onder te knutselen, ik vind hem standaard het mooist, maar ja elk zijn zin. Suc6 ermee
:D
Ja klopt je hebt in principe wel gelijk, maar op deze foto kun je ook niet echt goed zien of het goed aansluit aan de zijkant.
Ik doe het denk ik toch niet, was benieuwd wat dit was.
rubie

heb op ne site is zo van die stukken om eronder te zetten tegengekomen http://www.improve-tuning.nl/R5GTT/index.htm

in het echt ook al die dtm lip tegengekomen in dezelfde kleur gespoten als de bumper moet zeggen op eerste zicht lijkt het redelijk groot wat eronder komt maar als je het in het echt ziet vind ik het wel geslaagd!
Alleycat
Contacteer:

Als ik dit zo allemaal lees, kan ik inplaats van op zoek gaan naar tweede hands, beter mijn eigen bumpers en zijskirts repareren...
het grote nadeel is dat de lip van mijn voorbumper grotendeels weg is door van die leuke opstaande steentjes bij een parkeer haven...
ook leuk dat de vorige eigenaar een krik door mijn linker zijskirt heeft laten schieten....
ik hoop dat dit nog te repareren is.
Chrisv

Alleycat schreef:Als ik dit zo allemaal lees, kan ik inplaats van op zoek gaan naar tweede hands, beter mijn eigen bumpers en zijskirts repareren...
het grote nadeel is dat de lip van mijn voorbumper grotendeels weg is door van die leuke opstaande steentjes bij een parkeer haven...
ook leuk dat de vorige eigenaar een krik door mijn linker zijskirt heeft laten schieten....
ik hoop dat dit nog te repareren is.
Ik weet niet in hoeverre jou bumper aan diggelen ligt, maar je kunt met dat polyester een hoop doen. Als je alle delen nog hebt moet het volgensmij wel lukken. Er gaat wel een hoop tijd in zitten daar moet je wel rekening mee houden.
Alleycat
Contacteer:

Dan is het wel een voordeel dat ik braaf iedere keer de kleine stukjes heb opgeraapt.
ik heb nu een leuke 3d puzzel :D
Plaats reactie