geniet er van
Ik zat te wachten tot die 33 miljoen deze kant op viel maar die lichters hebben de kas maar weer gespekt. Misschien 10 mei?martll schreef:Nog updates aan de Clio V6?
Je moet ongeveer wel rekenen op een kleine 4 dagen als 1 man continu doorgaat als je de distributie en dergelijke doet. Je kunt de koppeling bijvoorbeeld laten zitten dat scheelt je arbeidsuren maar of je daar een risico mee wilt lopen is een persoonlijke keuze natuurlijk. Ik heb de dynamo/injectors/banden en dergelijke ook gedaan. Dat kost je wel wat tijd. Toen ik een Vee kocht 5 jaar geleden zei er weleens iemand tegen me dat die dingen net zo duur in onderhoud zijn als een gebruikte Porsche. Ik dacht die vent is gek. Helaas komt het wel een beetje in de buurt ja. Niet te vergelijken met een normale RS. Puntje van aandacht als dat een heikel punt is.martll schreef:Mooi verhaal.![]()
Toch word ik wel een beetje angstig om een V6 te kopen als ik dit topic lees. Was dit "groot" onderhoud met nog wat extra dingetjes extra of moet je bij een onderhoudsbeurt rekenen op een week werk?
Nee die bemoeit zich er wel mee hoorJochem de Haas schreef:Mooi man...hij kan er weer ff tegen.
Bemoeid Henk zich er dan ook nog mee of zit ie koffie te drinken ?