paratroeper schreef:Heb helaas niet zijn email Dolf, wel een linkje van zijn RTC profiel![]()
http://www.renault-tuning.com/profile.p ... ile&u=4489

paratroeper schreef:Heb helaas niet zijn email Dolf, wel een linkje van zijn RTC profiel![]()
http://www.renault-tuning.com/profile.p ... ile&u=4489
Merijn, de standaard et is 38 dus misschien ga ik nog werken met spacers maar het kon wel eens in een keer goed zijn.Merijn schreef:Is die ET niet een beetje laag voor een Clio 2? Of vergis ik me in de standaard ET van de Clio 2??
Wel mooie velgen! Had Martijn Kool geen Super/Ultra Leggera's meer liggen?
ah, je bent dus al op de hoogte van z'n succesvol verlopen afrijden.antoine schreef:Ziet er mooi uit DolfHeeft David er al ingereden?
Zeker Anthony, je bent er lekker druk meeAnthonyR schreef:Bij de Porsche ligt de motor ook achterin, veel zwaarder en daardoor stabieler. De Mégane heeft weinig gewicht achterin dus vandaar wat speelser.
Een foto kan voldoende zeggendolf jans schreef:Zeker Anthony, je bent er lekker druk meeAnthonyR schreef:Bij de Porsche ligt de motor ook achterin, veel zwaarder en daardoor stabieler. De Mégane heeft weinig gewicht achterin dus vandaar wat speelser.maar ik zou meteen een Bilstein B12 of B14 of KW variant 2 of 3 schroefsetje eronder laten schroeven
![]()
Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ons een RS met of zonder Cup onderstel werd aangeboden.......
Dankje Jasper. Inderdaad, jij hebt net zoiets.....JDclio schreef:ziet er tof uit! lijken wel een beetje op de velgen die ik onder mn 1600 heb (JF-works 88 classic's)
zag de foto op FB al! echt netjes
Thanks MartijnMartijn Kool schreef:Staat goed Dolf! Strak zo
Eindelijk de auto gevonden op http://www.rentracecar.de/german/preise/index.html met de volgende specificaties:AnthonyR schreef:Een foto kan voldoende zeggendolf jans schreef:Zeker Anthony, je bent er lekker druk meeAnthonyR schreef:Bij de Porsche ligt de motor ook achterin, veel zwaarder en daardoor stabieler. De Mégane heeft weinig gewicht achterin dus vandaar wat speelser.maar ik zou meteen een Bilstein B12 of B14 of KW variant 2 of 3 schroefsetje eronder laten schroeven
![]()
Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ons een RS met of zonder Cup onderstel werd aangeboden.......
Rode remklauwen met gegroefde schijven voorop?
Dat bedoel ik Anthony. Marc Jansse heeft bij ons een KW set laten monteren op zijn Megane Cup RS en was verbaasd over de enorme vooruitgang.AnthonyR schreef:Als die verder standaard is dan snap ik het kwispelen wel