[img]http://members.home.nl/jp.strijthaegen/DSC02181.jpg[/img]Devil!![]()

-jo- schreef:orbisoud rules
[img]http://img.photobucket.com/albums/v174/ ... esized.jpg[/img]J-P-S schreef:wat is dat dan? *EDIT* is dat steigerpijp?
kwalitatief kan er weinig tegenop, en het hoeft er niet uit te zien...het moet PRESTEREN.Xabre schreef:ziet er alleen zo cheapo uit, net een open gesneden tomatenblik
jaaaa kommaaarrr
neen, ik zit niet in die wereld maar heb begin dit jaar een hele partij opgekocht van iemand die in de racerij zat (Jammers, first motorsport), waaronder heel veel nieuw spul. Ik had toen plots alle types voor de clio RS cup, GrN, ralley en die zijn allemaal voor heel weinig de deur uitgegaan. Verschillende RS rijders hebben toen een uitlaat bij me gekocht en honderden 's in de zak gehouden.J-P-S schreef:zit jij in de uitlaten wereld dan jo? ik heb een stuk nodig om mn clio af te maken. als je bovenaan de devil ziet in dit topic, dan heb ik die buis nodig wat over de achteras loopt.
joh-jo- schreef:en dan jezelf afvragen waarom het ding niet vooruit te branden is ?![]()
Ik heb nog nooit zo vaak m'n voorruit aan de binnenzijde schoongemaakt.-jo- schreef:ik was maar aan het dollen johHet is wel leuk als daily ride maar die 140 pk kunnen me helaas niet bekoren. Das ook de reden waarom men 19 met 136 wielpk's de deur is uitgegaan. Het is leuk, maar net niet leuk genoeg snap je ? Ik ben van de 19 overgestapt naar de S4 met std 239 pk en net geen 400 nm koppel als dagelijkse wagen, de 21's nam ik erbij om lekker met motoren en vermogen te gaan klooien. Nu staat de S4 aan de kant en die gaat volgend jaar (2007) naar duitsland om het vermogen te verdubbelen, eitje bij deze wagens. Eens je met vermogen vertrouwt bent wijk je daar niet meer vanaf. Kijk nu naar Maus, van de RS naar een machtige Evo. Die zal de eerste weken constant met een stijve in zen wagen gezeten hebben.
hebbuh hebbuh hebbuh
Die zoek ik ook nogDaniël W. schreef:Wie had hier ooit demperloze RVS middenpijpen voor de GTT te koop? Gewoon 52mm standaard was het geloof ik...iemand?
239pk verdubbelen...-jo- schreef:ik was maar aan het dollen johHet is wel leuk als daily ride maar die 140 pk kunnen me helaas niet bekoren. Das ook de reden waarom men 19 met 136 wielpk's de deur is uitgegaan. Het is leuk, maar net niet leuk genoeg snap je ? Ik ben van de 19 overgestapt naar de S4 met std 239 pk en net geen 400 nm koppel als dagelijkse wagen, de 21's nam ik erbij om lekker met motoren en vermogen te gaan klooien. Nu staat de S4 aan de kant en die gaat volgend jaar (2007) naar duitsland om het vermogen te verdubbelen, eitje bij deze wagens. Eens je met vermogen vertrouwt bent wijk je daar niet meer vanaf. Kijk nu naar Maus, van de RS naar een machtige Evo. Die zal de eerste weken constant met een stijve in zen wagen gezeten hebben.