ACT: Uitlaten

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

joeri_16V
Berichten: 2258
Lid geworden op: zo 9 feb 2003 12:40
Car: megane 2
Locatie: Kloosterzande (zeeland)

bekende uitlaat (0)
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

haha, zoals je ziet heb ik nog geen tijd genomen om hem weer compleet te maken. zodra mn project af is ga ik er weer een complete van maken :)

denk dat het wel ruig klinkt als mn 2.0 blok klaar is met scherpe nokkenassen :p
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

wat is dat dan? *EDIT* is dat steigerpijp :D ?
joeri_16V
Berichten: 2258
Lid geworden op: zo 9 feb 2003 12:40
Car: megane 2
Locatie: Kloosterzande (zeeland)

-jo- schreef:orbisoud rules 8)
:ja:
J-P-S schreef:wat is dat dan? *EDIT* is dat steigerpijp :D ?
[img]http://img.photobucket.com/albums/v174/ ... esized.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v174/ ... esized.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v174/ ... esized.jpg[/img]
:worship:
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

=ook erg lekker geluidje :D

ten minste, die van jouri klonk erg goed op de bank in goes!
Xabre
Berichten: 5508
Lid geworden op: ma 17 jan 2005 20:18
Car: 19 16V

ziet er alleen zo cheapo uit, net een open gesneden tomatenblik




jaaaa kommaaarrr :p
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

mwah, vind het wel wat hebben
Gast

Xabre schreef:ziet er alleen zo cheapo uit, net een open gesneden tomatenblik




jaaaa kommaaarrr :p
kwalitatief kan er weinig tegenop, en het hoeft er niet uit te zien...het moet PRESTEREN.

Voor lawaai koop je maar een chopchoi flame dempert op ebay voor 27.95.

:beer:

edit* het ziet er mssn cheap uit maar het is 1 van de duurste systemen die er op de markt zijn en FIA goedgekeurd zijn...

Kom maar op met tegenargumenten :bang: :lol:
Laatst gewijzigd door Gast op di 26 dec 2006 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Xabre
Berichten: 5508
Lid geworden op: ma 17 jan 2005 20:18
Car: 19 16V

nee heb al een complete devil eronder hangen van voor dat achter :D
-jacco-
Über-Spammer
Berichten: 13268
Lid geworden op: za 8 nov 2003 1:59
Locatie: Heukelum-City

J-P-S schreef:steigerpijp?
Steigerpijp roeleert :smoke: >-)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Nothing beats a 2,5" staigerpaip :lol:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Dennis_16v
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 25 jun 2006 22:10
Locatie: Roermond, Limburg

ach gewoon net als ik een open pijp van voor tot achter, en met een diameter van 100mm plaatsen.. komt zat herrie uit :p
Gast

en dan jezelf afvragen waarom het ding niet vooruit te branden is ? :p :beer:
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

het beste is een diameter toch? en als het maar wat oplevert, denk niet dat het goed is als je slechte flow hebt in je uitlaatsysteem.
Maus
Berichten: 4127
Lid geworden op: zo 4 mar 2001 0:00
Locatie: Zwijndrecht

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:
Maus schreef:Moet toch makkelijk passen; een 3 inch pijpje op een ?? inch van de Reno? :)
tja onder mijn elf zit al groter dan 2.5 "
Dat zeg ik. :)
Maus
Berichten: 4127
Lid geworden op: zo 4 mar 2001 0:00
Locatie: Zwijndrecht

-jo- schreef:edit* het ziet er mssn cheap uit maar het is 1 van de duurste systemen die er op de markt zijn en FIA goedgekeurd zijn...
Welke prijscategorie praten we dan? :)
Gast

Maus een GrN of ralley systeempje voor een RS zit al snel aan een 1000€, ik heb er een aantal verkocht voor peanuts (nieuw)
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

zit jij in de uitlaten wereld dan jo? ik heb een stuk nodig om mn clio af te maken. als je bovenaan de devil ziet in dit topic, dan heb ik die buis nodig wat over de achteras loopt.
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Iemand ervaring met supersprintuitlaat onder een clio rs?
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Gast

J-P-S schreef:zit jij in de uitlaten wereld dan jo? ik heb een stuk nodig om mn clio af te maken. als je bovenaan de devil ziet in dit topic, dan heb ik die buis nodig wat over de achteras loopt.
neen, ik zit niet in die wereld maar heb begin dit jaar een hele partij opgekocht van iemand die in de racerij zat (Jammers, first motorsport), waaronder heel veel nieuw spul. Ik had toen plots alle types voor de clio RS cup, GrN, ralley en die zijn allemaal voor heel weinig de deur uitgegaan. Verschillende RS rijders hebben toen een uitlaat bij me gekocht en honderden €'s in de zak gehouden.

Nu heb ik nog 2 nieuwe achterdempers liggen, gemaakt voor de nederlandse clio cup, van het merk Laser Jama en een demperloos middendeel.

Je kan bij deze mensen te rade gaan bij eventueele vragen, waaronder Menno.
Dennis_16v
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 25 jun 2006 22:10
Locatie: Roermond, Limburg

-jo- schreef:en dan jezelf afvragen waarom het ding niet vooruit te branden is ? :p :beer:
joh :p met 140pk onder de kap gaat dat ding best rap :p
Gast

ik was maar aan het dollen joh :wink: Het is wel leuk als daily ride maar die 140 pk kunnen me helaas niet bekoren. Das ook de reden waarom men 19 met 136 wielpk's de deur is uitgegaan. Het is leuk, maar net niet leuk genoeg snap je ? Ik ben van de 19 overgestapt naar de S4 met std 239 pk en net geen 400 nm koppel als dagelijkse wagen, de 21's nam ik erbij om lekker met motoren en vermogen te gaan klooien. Nu staat de S4 aan de kant en die gaat volgend jaar (2007) naar duitsland om het vermogen te verdubbelen, eitje bij deze wagens. Eens je met vermogen vertrouwt bent wijk je daar niet meer vanaf. Kijk nu naar Maus, van de RS naar een machtige Evo. Die zal de eerste weken constant met een stijve in zen wagen gezeten hebben. :lol:
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

volgens mij zit ie dat stiekem nog steeds ;)

Jij niet in je 21 dan Jo? :D :wink:
Gast

niet echt, het is steeds kicken wanneer de turbo inkomt maar een stijve krijg ik er niet meer van. De 21 is ook uiterst gelimiteerd, als je een max van 400 pk hebt ben je slecht bezig want dan ben je ook duizenden euro's verder, het blijft een 8 poepertje. De S4 krijgt voor amper de helft 450pk en 600Nm, terwijl dit een evengrote sleeper is...enkel de TDI emblemen ontbreken nog. OOIT staat er een ABT RS6 op men oprit, weg met viagra, alle dagen feest :lol: Begrijp me niet verkeerd, ik ben nog steeds enorm Renault minded maar voor de echt grote vermogens op betrouwbare basis zitten we bij het verkeerde merk. Het enige voordeel dat renault bied zijn standaard middenklasse snelle, betrouwbare maar vooral sterke motoren. Wat het plaatwerk betreft houd ik gewoon men klep :X
Maus
Berichten: 4127
Lid geworden op: zo 4 mar 2001 0:00
Locatie: Zwijndrecht

-jo- schreef:ik was maar aan het dollen joh :wink: Het is wel leuk als daily ride maar die 140 pk kunnen me helaas niet bekoren. Das ook de reden waarom men 19 met 136 wielpk's de deur is uitgegaan. Het is leuk, maar net niet leuk genoeg snap je ? Ik ben van de 19 overgestapt naar de S4 met std 239 pk en net geen 400 nm koppel als dagelijkse wagen, de 21's nam ik erbij om lekker met motoren en vermogen te gaan klooien. Nu staat de S4 aan de kant en die gaat volgend jaar (2007) naar duitsland om het vermogen te verdubbelen, eitje bij deze wagens. Eens je met vermogen vertrouwt bent wijk je daar niet meer vanaf. Kijk nu naar Maus, van de RS naar een machtige Evo. Die zal de eerste weken constant met een stijve in zen wagen gezeten hebben. :lol:
Ik heb nog nooit zo vaak m'n voorruit aan de binnenzijde schoongemaakt. :wink: :p :D
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133
Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:

hebbuh hebbuh hebbuh
Edwin16v
Berichten: 1128
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Daniël W. schreef:Wie had hier ooit demperloze RVS middenpijpen voor de GTT te koop? Gewoon 52mm standaard was het geloof ik...iemand? :beer:
Die zoek ik ook nog :)
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Matijs van dit forum...heeft ergens een website lopen...

EDIT: CHECK: http://home.wanadoo.nl/dakingtm/Turboweb/pages/058.htm
Dennis_16v
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 25 jun 2006 22:10
Locatie: Roermond, Limburg

-jo- schreef:ik was maar aan het dollen joh :wink: Het is wel leuk als daily ride maar die 140 pk kunnen me helaas niet bekoren. Das ook de reden waarom men 19 met 136 wielpk's de deur is uitgegaan. Het is leuk, maar net niet leuk genoeg snap je ? Ik ben van de 19 overgestapt naar de S4 met std 239 pk en net geen 400 nm koppel als dagelijkse wagen, de 21's nam ik erbij om lekker met motoren en vermogen te gaan klooien. Nu staat de S4 aan de kant en die gaat volgend jaar (2007) naar duitsland om het vermogen te verdubbelen, eitje bij deze wagens. Eens je met vermogen vertrouwt bent wijk je daar niet meer vanaf. Kijk nu naar Maus, van de RS naar een machtige Evo. Die zal de eerste weken constant met een stijve in zen wagen gezeten hebben. :lol:
239pk verdubbelen... :~ wordt dus een 478pk onder de kap.. bohh, en dan de begrenzer eruit halen, en 300km/h scheuren over de autobahn :D
Gast

de wagen is er ook op "voorzien" laat ons maar zeggen. Dikke quatro met 6 bak, 6 pots klauwen met immense schijven, doorgelast vooronder e.a , het vraagt erom :)

je moet deze site maar es doorbladeren: http://www.mb-cartuning.de/

Gisteren heb ik ook contact gehad met ATP-turbo voor een paar vragen en daar kwam ik weer te weten dat zij samenwerken met deze heren:
http://www.034motorsport.com/index.php
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

ben je niet bang dat je dan een heel stuk betrouwbaarheid inlevert bij je audi jo?? tuurlijk is veel power mooi, maar deze auto heb je toch als daily driver en niet als hobby bak. of kan dit blok en aandrijflijn echt nog veel meer aan
R5GTT. Drive it like you stole it
Gast

die kunnen het met gemak hebben, ken er verschillende die met een gepepte S2 met 400+ pk het dagelijkse verkeer trotseren. Das hetzelfde blok als in mijne ligt (2.2 AAN UrQuatro)
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Ik heb een OMP einddemper voor m'n GT Turbo op de kop getikt. Weet iemand hoe die klinkt met middendemper er nog onder?
Plaats reactie