Mike (spitsoor) schreef:stel dat ik hem ga verlagen wie kan mij daar dan me helpen? En wat voor verlagings set is aanraadbaar???
Whaha, das niet alleen bij jou hoorMike (spitsoor) schreef:![]()
![]()
de mijne worden helemaal gek dan
sta op het moment al niet te rooskleurig bij men oudelui en volgens mij sta ik ook nog eens op de nominatie op zsm op mezelf te gaan
![]()
ben dus niet de enigste met dat probleemRon(nie) schreef:Whaha, das niet alleen bij jou hoorMike (spitsoor) schreef:![]()
![]()
de mijne worden helemaal gek dan
sta op het moment al niet te rooskleurig bij men oudelui en volgens mij sta ik ook nog eens op de nominatie op zsm op mezelf te gaan
![]()
![]()
Mike (spitsoor) schreef:stel dat ik hem ga verlagen wie kan mij daar dan me helpen? En wat voor verlagings set is aanraadbaar???
zo ff het stof eraf hoor. das simpel moon. woon momenteel nog wat afgelegen en heb een auto van de zaak dus alleen in het weekend rij ik er zo nu en dan mee verder nietMonica schreef:Mike, waarom staat je auto stil dan?
volgens mij niet alleen die echte felle xenon die ze in het begin leverde mag niet meer die was als ik het goed heb tussen de 20.000 en 30.000 k als ik me niet vergisRoy schreef:Luco, haal je nu niet 2 dingen door elkaar heen? Volgens mij gaat xenon niet verder als 8000k. En in standaard auto's word over het algemeen altijd 6000k gemonteerd.
Het heeft 20.000 volt nodig om te werken.