Nou weer de RDW gesproken en geen goed nieuws. De optie van een schadeauto kopen en op die manier de boel goedkrijgen kan niet. Ik gok dat voor 80% zeker is dat het einde verhaal is.
dat vindt ik echt klote voor je joh ,ga je niet verders ,ik zou die zaak waar ik hem gekocht had voor de rechter dagen ,zij mogen jouw niet zomaar een omgekate wagen verkopen,of zij het nou wisten of niet ,hun haden die auto ook kunnen controleren ,ik zou de handoek nog niet in de ring gooien hoor ,ik ging ermee verders ,wens je veel sterkte enne vooral doorgaan 

Ja heb al rechtsbijstand ingeschakeld, binnenkort afspraakje mee dus dat wordt een zaakie!
De kogel is door de kerk. Zaterdag as wordt ie afgebroken, ik heb een koper voor de motor en een koper voor de carrosserie met een hoop delen erbij. MEt pijn in mijn hart heb ik deze beslissing genomen. Ik zal de RDW voor eeuwig vervloeken. Ik had in mijn gedachte een Delta te kopen maar blijf denk ik toch trouw aan Renault, ut wordt of een Williams of een Megane 16V.
-
- Contacteer:
jammer dat het zo loopt maar een goede keuze williams of megane 16v 
suc6!!!!!!!

suc6!!!!!!!
Ik verkoop de carrosserie aan iemand die ermee gaat racen, perfecte oplossing dus. RDW haalt het nummer eruit. Tis nog niet 100% zeker dat de carr. weg is maar heb twee serieuze gegadigden dus heb goede hoop.
Heb de clio helemaal opnieuw opegbouwd. Reed van de week nog een rondje, blazen echt cool dan baal je uiteindelijk nog het meest!
Tja als...... ik slim was geweest had ik direct naar huis gereden, ff dat nummer was verdoezeld en vervolgens naar een ander gereden. CHRIS zeg DAT nou alsjebleift niet: "ALS.................." Dan sla ik mezelf dus weer voor mijn kop!
Sorris.On 2001-12-10 21:51, Zeeuw
wrote:
Tja als...... ik slim was geweest had ik direct naar huis gereden, ff dat nummer was verdoezeld en vervolgens naar een ander gereden. CHRIS zeg DAT nou alsjebleift niet: "ALS.................." Dan sla ik mezelf dus weer voor mijn kop!

-
- Contacteer:
Jammer maar bij het rdw zijn ze nou eenmaal streng. Su6 met de verkoop van de auto en de koop van een nieuwe auto. Mazzel
NEt ff de advocaat gesproken, hij gaat de verkopende partij aansprakelijk stellen, in mijn geval een zakie in den haag. Schadevergoeding die geeist al worden, fl.7500,- Hopen dat het wat wordt!
Yep hofstad classics, ben benieuwd of het gaat lukken, 7500 is temelijk veel. Voor mijn is alles meegenomen.
On 2001-12-10 21:51, SuperCinQ!
wrote:
Ga je hem toch slopen, jammer, succes ermee.
Ik bedoelde jammer dat je hem gaat slopen, en succes met de verkoop van de onderdelen. 

yep ben ik helemaal met je eens,laten je denken dat ze het wel met je gaan oplossen,maar ze weten gewoon dat er weer!!!!een hoop onderdelen in de verkoop gaan,kloothommels zijn het, gewoon ff meedenken is ook moeilijk!!!is ie gestolen,nee dan is het goed,neeeeeeeeeeeee wat rijden slopen die handel.On 2001-12-11 11:59, Zeeuw
wrote:
Het zijn gewoon een stelletje autoritaire kakkerlakken.
ik vindt het zwaar k.t voor je