ik ook, it's the finishing-touch of the carjeroen.k schreef:60 euri ex. btw is duur idd...maar als ik een BS mooi op zou willen knappen zou ik het er wel voor over hebben!

maar als je een hele auto opknapt heb je misschien wel 10 van die kleine dingetjes nodig. Dan zit je zo aan een paar honderdjochem de haas schreef:Ach wat is duur ? als je je hele auto opknapt zal het toch niet op 60 euro vast zitten .
Ook de auto ??Chris schreef: Voordelen origineel:
- Mocht ie gaan fikken, wat me erg lastig lijkt krijg je binnen een jaar een nieuwe.
Ph1 hitteschild is van ijzer idd en die van de Ph2 is van een soort gestoffeerde aluminium. Dit is tevens de enige die je nog kunt kopen..Chris schreef:Nu heb je het over het hitteschild over de turbo heen.Robert dB. schreef:phase I is plaatstaal, phase II die asbest zooi.![]()
Om de startmotor zit er ook nog een.
Is die anders dan? Nooit geweten.Chris schreef:Ik heb namelijk de kortere Baccara variant gekocht maar krijg de oude er niet uit..
ik heb het over die hitteschild!! die om de turbo zit is van heeel veel hitte bestendiger materiaal gemaakt.Chris schreef:Abel, het gaat eigenlijk over het hitteschild van de startmotor, zie boven.
Hoe is het eigenlijk met jouw GT? Ik hoor er niets meer over.
Wedden van welAbel schreef: Ph1 hitteschild is van ijzer idd en die van de Ph2 is van een soort gestoffeerde aluminium. Dit is tevens de enige die je nog kunt kopen..
Als je een ph1 motor hebt dan past hij echt niet!
Die heb ik er pas ook opgebouwd. start wel weer een stuk beter.Chris schreef:Ik krijg net te horen dat de nieuwe startmotor erop zit!!Ze zijn er net mee klaar, het schijnt nogal een lastig klusje te zijn.
![]()
Er zit een "Clio" starter op, exacte naam ben ik ff kwijt, maar hij is sterker en kleiner.
ik ben idd benieuwd wat ze ervoor vragen. ik denk dat ik blij ben dat ik het zelf gedaan heb.Chris schreef:Martijn, ik zou er je werk van gaan maken, de dealer doet het liever niet dan wel en het schijnt een enorm lastige lange klus te zijn.. Ik heb nog geen rekening gezien, als ik het weet hoor je het wel wat zoiets kost.
Ik heb op mijn Ph1 ook een Ph2 hitteschild zitten... past perfectcatrinus schreef:Wedden van welAbel schreef: Ph1 hitteschild is van ijzer idd en die van de Ph2 is van een soort gestoffeerde aluminium. Dit is tevens de enige die je nog kunt kopen..
Ok, dan ben ik in de war met de stalen turbo hitteschild op een ph2 bloklaguna2 schreef:Ik heb op mijn Ph1 ook een Ph2 hitteschild zitten... past perfectcatrinus schreef:Wedden van welAbel schreef: Ph1 hitteschild is van ijzer idd en die van de Ph2 is van een soort gestoffeerde aluminium. Dit is tevens de enige die je nog kunt kopen..