kom je trouwens vrijdag niet bowlen? gezellig toch? wil je twingo wel es in t echt zien
jaloers?Erik (Schepjes) schreef:Doe dit eens in jullie eigen.. homosexueelgangbankmeetingafspreek topic![]()
Straight gay zekerPaulRSi schreef:wat dacht je van mij dan? ook 100% straight hoor
Ik denk idd, dat daar de kneep zit:Erik Olijnsma schreef:Ik denk dat je die ps2 later in het traject krijgt, net als met al die andere shit.
Dus eerst kennismaken en dan later die ps2
als ik het goed lees, heb ik nu 3 spellen erbijen geen ps2
@ Gabri: ja en?
heel koel
En heb een mail terug met deze info:paz-maniac schreef:laat even wat weten als hij ook modellen heeft van de gt turbo als je wilt, ik ben ook al een tijdje opzoek naar een schaal model van de gtt maar de meeste kunnen alleen de turbo 2 leveren.
Ik zat nog te twijfelen of ik iets van die oprit ging zeggen, want twijfel of het een ingang van een park was of een opritStrijder schreef:zo ff mezelf quotenStrijder schreef:hehe hij zal ermaar vanaf vallenDat er geen v6 op ligt zo die oprijlaan te zien...
Droes schreef:En heb een mail terug met deze info:paz-maniac schreef:laat even wat weten als hij ook modellen heeft van de gt turbo als je wilt, ik ben ook al een tijdje opzoek naar een schaal model van de gtt maar de meeste kunnen alleen de turbo 2 leveren.
Renault Clio Williams (Norev 32,50)
-Renault Clio 16v (phase 1) (Eagle race 22,50)
-Renault 5 GT Turbo (phase 1 of 2) (Eagle race maar al tijdje niet leverbaar 22,50)
-Renault 21 Turbo (komt dit jaar eagle race 22,50)
-Renault 9 Turbo (niks)
-Renault 11 Turbo (komt dit jaar Norev 32,50)
helaas niet in 1/18 of 1/24
Heb hierop dan terug gemaild in welke schaal hij ze wel kan leveren. Khou jullie op de hoogte.
Gr.
Droes