blij dat er toch nog zulke zorgzame mensen in deze wereld zijn!Merijn schreef:De volgende keer moet je m gewoon effe in Oss parkeren en de sleutels bij mij afdroppen. Dan zorg ik wel dat de olie af en toe op temperatuur gebracht wordt.
ACT: 5 GT Turbo
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:

zo'n sms kreeg ik ook al uit Cuijk

nou hij doet t nog hoor, heerlijk toch weer elke keer

Gelijk maar even gewassen, ziet ie er ook weer een beetje fatsoenlijk uit
I think so...Arco schreef:Is het zover ??
ik ben er nog niet helemaal uit. Volgens mij heeft het allebei zo zijn charmeChris schreef:Wat vind je nou leuker?! Je coole Mini of een gave GT Turbo?!
voor de leen ja...nog welArco schreef:Maarre Ferdy..... GTT erbij ???

maybe I shouldJacco Osté schreef:No problem, you break it... You buy it![]()

Weinig verband Pierre, dan zou ik eerder denken aan de 2pk club of de eendjespierre schreef:connard ou canard ?Merijn schreef:Tu est un connard...
Da's alles wat ik weet in het frans.
PS @ arco/Ray, als jullie de wagen een vrouwelijke naam geven kan het allebei.

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... oto239.jpg[/img]
was gezellig Ferdy! en hup die mini weg, voor dat geld kan je een mooie GT gaan zoeken!!
was gezellig Ferdy! en hup die mini weg, voor dat geld kan je een mooie GT gaan zoeken!!

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
over mokkel gesproken, volgens mij moet jij nog wat posten in het babe chat! 

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
stuur maar door, post ik ze wel 
ik heb er nog 1 voor je?

op speurders ook niets? 5gt.nl misschien?

ik heb er nog 1 voor je?


op speurders ook niets? 5gt.nl misschien?
Is er iemand bekent met het "zelf" reviseren van de standaard turbo van een GTT. Er schijnt dus een setje verkrijgbaar te zijn met nieuwe lagers en keringen. Zodat je zelf je turbo uit elkaar kan schroeven en die nieuwe lagers en keringen erin kan zetten. Dan is ie niet zo goed gereviseert als dat je hem laat reviseren maar je hebt dan geen speling meer in het wieltje.
Ten eerste moet je iets speling hebben op de as, dit omdat deze draait in een oliebad. Zelf reviseren is niet te doen omdat de turbo zulke hoge toerentallen draait, en dus perfect in balans moet zijn. Laat je turbo gewoon goed nazien of ga voor een ruil / revisie turbo.
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ik ken toch echt mensen die het zelf doen-PAZ- schreef:Ten eerste moet je iets speling hebben op de as, dit omdat deze draait in een oliebad. Zelf reviseren is niet te doen omdat de turbo zulke hoge toerentallen draait, en dus perfect in balans moet zijn. Laat je turbo gewoon goed nazien of ga voor een ruil / revisie turbo.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Vanmiddag wezen kijken/rijden in de auto, opzich wel een nette auto, wel wat aandachtsplekjes zoals lichte roestvorming hier en daar, stoelen die wat slijtage hebben e.d.
Positief is dat de wielen er in het echt beter uit zien en bij passen, blok loopt heel soepeltjes, geen rammeltje tikje wat dan ook
Alleen 172 pk, no way. Voelt meer aan als een std gtt op 1 Bar. Misschien dat afstellen wonderen doet.
Auto moet ook helemaal geballanceerd en uitgelijnd worden, trilt wel aardig in het stuur.
Ik ga nu over een prijs nadenken, geef dat morgen door en dan is het duidelijk of de club een gtt rijker is
Positief is dat de wielen er in het echt beter uit zien en bij passen, blok loopt heel soepeltjes, geen rammeltje tikje wat dan ook

Auto moet ook helemaal geballanceerd en uitgelijnd worden, trilt wel aardig in het stuur.
Ik ga nu over een prijs nadenken, geef dat morgen door en dan is het duidelijk of de club een gtt rijker is

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
tuurlijk, jij weet natuurlijk alles beterTom schreef:Dat zijn rukkers![]()
![]()



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
nee inderdaadTom schreef:Ik denk dat je het geintje niet snapt Luco..........
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Alvast de slingers uit de kast halen Dennis ?? 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Die man had trouwens wel van alles een nota vanaf 1993. Omgekeurd van grijs naar geel, origineel kenteken stond nog in zn ruit VD-55-??DennisT schreef:Vanmiddag wezen kijken/rijden in de auto, opzich wel een nette auto, wel wat aandachtsplekjes zoals lichte roestvorming hier en daar, stoelen die wat slijtage hebben e.d.
Positief is dat de wielen er in het echt beter uit zien en bij passen, blok loopt heel soepeltjes, geen rammeltje tikje wat dan ookAlleen 172 pk, no way. Voelt meer aan als een std gtt op 1 Bar. Misschien dat afstellen wonderen doet.
Auto moet ook helemaal geballanceerd en uitgelijnd worden, trilt wel aardig in het stuur.
Ik ga nu over een prijs nadenken, geef dat morgen door en dan is het duidelijk of de club een gtt rijker is
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Als je meer info hebt, graag ff vermelden als mogelijk.Jackson schreef:Is er iemand bekent met het "zelf" reviseren van de standaard turbo van een GTT. Er schijnt dus een setje verkrijgbaar te zijn met nieuwe lagers en keringen. Zodat je zelf je turbo uit elkaar kan schroeven en die nieuwe lagers en keringen erin kan zetten. Dan is ie niet zo goed gereviseert als dat je hem laat reviseren maar je hebt dan geen speling meer in het wieltje.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Volgens mij kan je bij reichard diverse motorkappen bestellen inclusief eentje van carbonIvo van Achthoven schreef:Iemand nog een idee waar we een nieuwe motorkap voor een 5 vandaan kunnen halen...?
Nergens meer te bestellen..., via Renault in backorder...., immitatie niet te krijgen![]()
Net toch maar even een bestelling gedaan bij ons magazijn, dan maar ff wachten....

Anders is hier nog wel een specialist die er 1 van poly kan maken denk ik

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Die ze voor mij hebben gemaakt voor de racevijf is strakker dan de imitatiekap van de gttRoy schreef:Een polyester motorkap is nooit zo strak en netjes als een originele kap.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ja origineel is er niet meer he, en die zat er al op toen we hem kochten.Roy schreef:Daarom moet je ook geen imitatie nemen....
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Ron heeft een originele besteld, komt naar alle waarschijnlijkheid eind augustus binnen (volgens zijn topic)
Laatst gewijzigd door Wouter op zo 3 aug 2008 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!