Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Hebben ze het deurslot gewoon geforceerd in opel kadet-style?
Hey, ik kom net van de Heuts, Renault-dieler, Volkswagen-dieler, Peugeot-dieler...nergens hebben ze nippeltjes te koop waar je de remklauwen mee ontlucht. Merkwaardig...weet iemand waar ik nieuwe kan krijgen? Bij de Renault moesten ze die BESTELLEN??? Vreemd...
Hey, ik kom net van de Heuts, Renault-dieler, Volkswagen-dieler, Peugeot-dieler...nergens hebben ze nippeltjes te koop waar je de remklauwen mee ontlucht. Merkwaardig...weet iemand waar ik nieuwe kan krijgen? Bij de Renault moesten ze die BESTELLEN??? Vreemd...
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Klote van die inbraak natuurlijk. aan de andere kant.
mooi begin om je deuren strak te laten trekken.
Marco. als ze iets bij renault moeten bestellen ishet meestal met een dag binnnen. En waarom kan je je oude nippels niet meer gebruiken?? Afgebroken wordt lastig maar je zou het op de remslang zelf ook nog kunnen ontluchten.
GR.Frits

Marco. als ze iets bij renault moeten bestellen ishet meestal met een dag binnnen. En waarom kan je je oude nippels niet meer gebruiken?? Afgebroken wordt lastig maar je zou het op de remslang zelf ook nog kunnen ontluchten.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Er is gelukkig niks afgebroken, maar ik heb het kopje van het nippeltje vernaggeld, ringsleuteltje draait eromheen en ik kan hem nu alleen nog maar met een tang draaien. Bovendien is ie verstopt, zal even kijken of ik dat gaatje weer schoon kan krijgen.
Ben gewoon verbaasd...dacht toch dat die nippeltjes bij de vleet kapot gedraaid werden.
Wilde alleen even de auto fatsoeneren, vandaar. Magoed, ik kijk wel...
Ben gewoon verbaasd...dacht toch dat die nippeltjes bij de vleet kapot gedraaid werden.
Wilde alleen even de auto fatsoeneren, vandaar. Magoed, ik kijk wel...
Tering.Rob.H schreef:Dat had ik echt gemist, eens sprinten met een GTT. Mijn klokje gaf 220 km/h aan Wilco. Maar dat is wel met 14 inch bandjes.
En dan moet ik nog iets kwijt:
Ze moeten G#dverd#me van ander mans auto's af blijven. Ze hebben gister avond bij Rik in de Clio in gebroken. Stelletje h#fters.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel schade?
-
Rik, echt te kut voor je jong! Mongolen zijn het!!!
@ wilco:
wist je dat je gek bent?
@ patrick l.: breng hem zo ff langs...

@ wilco:

@ patrick l.: breng hem zo ff langs...
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Rik echt dikke shit man sommige mensen blijven gewoon met hun poten aan andermans dingen zitten.
.
uhm bram voorwat ben ik gek

uhm bram voorwat ben ik gek

MarcoG schreef:

-
moet 1000,- euri zijn.................... 

Wat nou....wat hebben ze dan allemaal gemold???Bram (vospower) schreef:moet 1000,- euri zijn....................
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ehm. voor 1000 euro kan je ook makkelijk je deuren strak laten trekken en spuiten. Dus waarom dan een slotje?Rik schreef:slot moet op code besteld worden uitdeuken nieuw spuiten van deur en achter scherm maar ik heb nog eens in de polis van de verzekering gekeken ben er gelukkig voor verzekerd

-
of ze krullen net je deuren eerder 
Denk ik niet Wilco...zou dat deurtje ook dichtmaken en zonder dat flutslotje verder gaan.
En van de overige 800 euro gaan we biljarten

En van de overige 800 euro gaan we biljarten

-
breekijzer boven tussen de deur douwen en hoppa deurtje open.Of beter nog met speciaal gereedschap maar dat hebben alleen de garages volgens mij.En ik moet zeggen dat werkt goed
Hey Ollie...watte "clio 16v te koop"?
Verkoop je dat apparaat weer?
Verkoop je dat apparaat weer?
En dan...met de fiets naar school?
Koop je een andere auto of niet? Een vette BMW ofzo hehe!
Koop je een andere auto of niet? Een vette BMW ofzo hehe!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jongens uis het zuiden. Heeft er bij jullie nog iemand kaarten over voor zolder?? Zo ja voor de zondag?
En mocht het mogelijk zijn zouden die dan ook vrijdag avond mee kunnen komen naar veldhoven. of evt. een Pm voor mn adres
b.v.d. Frits

b.v.d. Frits
-
ik kan inderdaad niet dit weekend dus ik kan je nog 2 kaarten verschaffen frits.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Graag!!wilco blue schreef:ik kan inderdaad niet dit weekend dus ik kan je nog 2 kaarten verschaffen frits.
Maar hoe doen we dat? over de post of vrijdag in veldhoven.

-
ik kom vrijdag avond ook mee af met de mensen van tnm .
gewoon bluesport met uhm bultje op de moterkap
.
gewoon bluesport met uhm bultje op de moterkap
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Super.Ik ga je vinden. En anders zoek maar naar een clio met voorschade.wilco blue schreef:ik kom vrijdag avond ook mee af met de mensen van tnm .
gewoon bluesport met uhm bultje op de moterkap.

Ik heb er (misschien) ook nog een stuk of 10.Frits schreef:Jongens uis het zuiden. Heeft er bij jullie nog iemand kaarten over voor zolder?? Zo ja voor de zondag?En mocht het mogelijk zijn zouden die dan ook vrijdag avond mee kunnen komen naar veldhoven. of evt. een Pm voor mn adres
![]()
b.v.d. Frits
Kijken of ik vrijdag ook meekom, eigenlijk wel zin in

Zucht...Riël schreef:Riel