Hoi ALLEMAAL ,
Ik heb vandaag een simpele digitale camera gekocht (Kodak ez200). heb alvast ff wat foto's genomen. Die kan je zien op :
http://www.renault-motorsport.com
Klik ff op "New pictures" en je bent er. Zal zo snel mogelijk nog ff wat foto's van de motor van mijn 11 turbo maken en plaatsen.
lAtEr !!!!!!!!!!!!!!!!
He Arie, jij komt toch ook 6 mei naar Nijmegen?On 2001-03-28 21:52, turbo_arie wrote:
Hoi ALLEMAAL ,
Ik heb vandaag een simpele digitale camera gekocht (Kodak ez200). heb alvast ff wat foto's genomen. Die kan je zien op :
http://www.renault-motorsport.com
Klik ff op "New pictures" en je bent er. Zal zo snel mogelijk nog ff wat foto's van de motor van mijn 11 turbo maken en plaatsen.
lAtEr !!!!!!!!!!!!!!!!
Neem dan als je wilt je digitale camera mee dan kunnen we wat foto's op jouw site en deze site zetten dat zou wel wijs zijn.
Maar waarschijnlijk was je zelf al op dit idee gekomen!!
Groeten.
Kicke Arie, leuk dat we dan wat foto's op de site kunnen zetten, oja, als we binnenkort weer naar de Maasvlakt in Rotterdam gaan dan neemt een ande maat van me zijn digitale camera evan mee.On 2001-04-08 22:11, turbo_arie wrote:
Hoi,
Ja, natuurlijk neem ik dat ding mee. Kunnen 60 foto's op. Of 120 van (nog) slechtere kwaliteit. Kunnen we met z'n allen nog ff nagenieten. Tot dan, dan !!!!!!!!!!
Arjen
Je weet echt niet wat je mee maakt daar.
Als je een keer in de buurt bent maar dat zal in jouw geval moeilijk worden dan moet je echt even met die 21 turbo langswaaien.
Ik ben wel benieuwd wat de tegen een sierra cosworth doet die daar overheerst..
Groeten.
Arjen, die foto's op het Midland circuit in Lelystad met die 21 Turbo, zijn die gemaakt bij een bepaalde meeting of was dat gewoon "even scheuren met je eigen auto op het circuit" voor een uur. Of iets dergelijks.On 2001-04-08 22:27, Chris wrote:Kicke Arie, leuk dat we dan wat foto's op de site kunnen zetten, oja, als we binnenkort weer naar de Maasvlakt in Rotterdam gaan dan neemt een ande maat van me zijn digitale camera evan mee.On 2001-04-08 22:11, turbo_arie wrote:
Hoi,
Ja, natuurlijk neem ik dat ding mee. Kunnen 60 foto's op. Of 120 van (nog) slechtere kwaliteit. Kunnen we met z'n allen nog ff nagenieten. Tot dan, dan !!!!!!!!!!
Arjen
Je weet echt niet wat je mee maakt daar.
Als je een keer in de buurt bent maar dat zal in jouw geval moeilijk worden dan moet je echt even met die 21 turbo langswaaien.
Ik ben wel benieuwd wat de tegen een sierra cosworth doet die daar overheerst..
Groeten.
Ik heb namelijk gehoord dat je dan bijvoorbeeld een uur mag "trappen" voor zeg maar honderd gulden.
Groeten.
Hoi,
Die foto's zijn van mijn broer (die 21 is van hem). Hij was via via uitgenodigd, door een Alpine en Renaultliefhebber die het circuit had gehuurd, om daar ook een stukje te rijden. Ze hebben toen die foto's gemaakt.
Groeten
Arjen
Die foto's zijn van mijn broer (die 21 is van hem). Hij was via via uitgenodigd, door een Alpine en Renaultliefhebber die het circuit had gehuurd, om daar ook een stukje te rijden. Ze hebben toen die foto's gemaakt.
Groeten
Arjen
On 2001-04-09 07:17, turbo_arie wrote:
Hoi,
Supergaaf Arjen!!!!!!
Hoeveel PK heeft zo'n 21 Turbo eigenlijk?
Mazzel!
Groeten
Arjen
Aardig gek.On 2001-04-09 22:42, turbo_arie wrote:
Hoi,
Standaard heeft zo'n ding 175 pk en ik geloof 275 nm. De Quadra's hebben geloof ik minder PK's. Maar als hij tijd heeft weet Memo hier vast wel meer over te vertellen.
Nooit geweten dat ze zoveel PK's hadden.
Bedankt.