ik zoek nog een paar onderdelen voor mijn turbotje,zoals de olieleidingen vanaf de radiateur naar de oliefilter(in de buurt).
ze zijn van ijzer en rubber,ze moeten wel puntgaaf zijn,dus zonder roest of heel weinig.
De olieleiding van de turbo(onderkant) naar je motorblok(voorkant) en een puntgave kleppendeksel,deze echt helemaal zonder roest.
de orginele remleidingen(alle 4)
oja,goed idee over die werkplaatshandboek,maar ik heb alles op de maccomputer,orgineel van de dealer,dus als je nog vragen hebt,ik hoor het wel
-deleted-
Laatst gewijzigd door jetab op ma 20 jun 2005 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Remleidingen zijn niet zo duur ongeveer F30,- per meter dus je remleidingen eraf halen en nieuw bestellen kan meestal bij een autoserviszaak bv rijsbergen in Leiden of autoindus in Woerden
He turbo, wie ben jij nou weer, Bodegraven is niet zo groot, dus....On 2001-04-09 15:25, turbo wrote:
Remleidingen zijn niet zo duur ongeveer F30,- per meter dus je remleidingen eraf halen en nieuw bestellen kan meestal bij een autoserviszaak bv rijsbergen in Leiden of autoindus in Woerden
Groeten Chris.
HAHA, ik heb het al gezien, alles goed Joost?On 2001-04-09 18:59, Chris wrote:He turbo, wie ben jij nou weer, Bodegraven is niet zo groot, dus....On 2001-04-09 15:25, turbo wrote:
Groeten Chris.
Was het nog wijs gister in Duitsland?
Ik zie je zo wel bij Tjabel.