die net als ik lid zijn van Club Renault Sportives?
Zoja bezoeken jullie dan de meetings?
En wat vinden jullie van de Behendigheidswedstrijden?
Groeten.
Ja Haas, hij doet het weer, ik zie je vanavond wel, groeten Chris.On 2001-04-09 12:54, HAAS wrote:
ik ben ook lid maar dat wist je wel denk . hee doet ie het weer ? zodat je weer mee kan doen op de forums , gezellig
Wat moet ik je uitleggen Jochem?On 2001-04-09 13:17, HAAS wrote:
wat is dat ? leg het me vanavond maar uit
Haas, ik zal hem missen de BX-51-GT Renault 5 GT Turbo.On 2001-04-09 13:25, HAAS wrote:
oke sorry mijn topograafie is niet zo best .ik dacht dat het misschien duitsland was, mij fout
Daar heb je wel gelijk in, ik denk dat we met zijn tweeen wel een onderdelenmagazijn kunnen beginnen, we hebben alles van een 5 nu al dubbel, echt alles, ps Joost is nu ook aangemeld op de site met de nickname TURBO.On 2001-04-09 14:09, HAAS wrote:
ja dat weet ik zeker ik heb daar toch geen tijd voor . waarom denk je dat ik die blue sport helemaal aan je verkocht heb en niet meer met z'n tweeen , omdat ik de tijd niet kan vrij maken om de bw's terijden . + dat ik nu onderdelen genoeg heb en even niets meer hoeft te kopen ,als het meezit
Ik ga eigenlijk ook alleen maar naar de grasveldmeetings, ben ook wel eens naar een puzelrit geweest, en vorrig jaar naar een behendigheids-wedstrijd in Apeldoorn.On 2001-04-09 20:21, Bas wrote:
Ik ben ook lid.
Eigenlijk alleen voor de grasveldmeetings en het clubblad. Voorsleuteltips e.d. neem ik liever contact op met mensen die ik al wat langer ken (via internet o.a.)
IK dank u, meneer Haas.On 2001-04-09 23:06, HAAS wrote:
je bent een mooie droomer maar het idee is goed een eigen gt club
Dennis ik haal mijn 5 ook alleen maar uit de schuur als het weer goed is.On 2001-04-09 23:25, ClioRSi wrote:
Ik ben lid sinds april 2000, en ik ben ook van plan om naar Ruchpen te gaan (mits de weersverwachtingen goed zijn) en speed 2001
Groeten
Dennis
Dennis ik haal mijn 5 ook alleen maar uit de schuur als het weer goed is.On 2001-04-09 23:44, ClioRSi wrote:
Mooi, ben je verder nog weleens op een Club Renault Sportives meeting geweest?On 2001-04-10 00:11, ClioRSi wrote:
Heb ik zo juist gedaan![]()
On 2001-04-08 23:50, Chris wrote:
Zijn er hier nog meer Renault-gekken
Groeten.
Degene die al lid zijn van Club Renault Sportives, bij welke meetings zijn jullie allemaal geweest?
Is er toevallig ook iemand naar de nieuwjaarsreceptie 2001 geweest bij het AC Restaurant in De Meern, langs de A-12?
Dat was de openingsmeeting dit jaar.
BRRRRRRRR, dat was KOUD!!!
Mazzel!
Ja dat was zeker geen mooi weer, er ging ook een witte Clio 16v flink toeren maken met een koude motor..(vind de motor vast niet fijn)On 2001-04-10 00:20, Chris wrote:On 2001-04-08 23:50, Chris wrote:
Groeten.
Degene die al lid zijn van Club Renault Sportives, bij welke meetings zijn jullie allemaal geweest?
Is er toevallig ook iemand naar de nieuwjaarsreceptie 2001 geweest bij het AC Restaurant in De Meern, langs de A-12?
Mazzel!
Klopt, was je toen met je Clio RSI?On 2001-04-10 00:25, ClioRSi wrote:Ja dat was zeker geen mooi weer, er ging ook een witte Clio 16v flink toeren maken met een koude motor..(vind de motor vast niet fijn)On 2001-04-10 00:20, Chris wrote:On 2001-04-08 23:50, Chris wrote:
Groeten.
Mazzel!