past dat onder mijn clio? zonder te rollen?
hij is 5 cm voor en achter 6 cm verlaagd. zo ja wat is dan de banden maat en de velg maat?
patrick
als het goed is wel.
kijk anders even op http://www.clio16v.myweb.nl
Daar staat, dacht ik, een stukje over welke velgen en banden er maximaal onder een Clio kunnen.
Succes!
kijk anders even op http://www.clio16v.myweb.nl
Daar staat, dacht ik, een stukje over welke velgen en banden er maximaal onder een Clio kunnen.
Succes!
-
ja maar dit gaat niet om een 16V. maar om een 1.9 8V oliestoker
-
ik heb nu 195/50 15 er onder, maar ik wil altijd groter en harder. vandaar. nee ik heb geen stuurbekrachtiging. hier krijg je wel spierballen van!!! 

Euh..heeft de Williams niet standaard 185/55/r15 eronder zitten en volgens mij is stuurbekrachtiging standaard.On 2001-05-28 11:12, Maus wrote:
Ik heb in een Williams gereden (die had er nog originele 205/50/r15 onder zitten), zonder stuurbekrachtiging. In de stad was het geen pretje om dat ding te besturen; zo zwaar ging dat.

-
inderdaad iemand staat hier gruwelijk uit zijn nek te kletsen en je wielkasten kun je niet vergroten je kunt ze alleen uitkloppen en de spatschermen verwijderen
niet uitkloppen aub ...
omrollen is de manier !
Bruno
omrollen is de manier !
Bruno
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
euh volgens mij niet want als je het ook maar iets te heet doet (maakt) vervormt je metaal en scheurt je lak .
-
ik ben zelf aan het denken, om het zootje te laten omrollen, of is er ook een manier om het zelf te laten doen?
de wielkast wordt tot een warmere temperatuur gebracht met een verfstripper !
Dit alleen om de verf een ietsje soepeler te maken, opdat ze niet zou barsten, of breken ... Het is een beetje ervaring om te weten welke temperatuur dit is ...
Bruno
Dit alleen om de verf een ietsje soepeler te maken, opdat ze niet zou barsten, of breken ... Het is een beetje ervaring om te weten welke temperatuur dit is ...
Bruno
Ik heb zelf 16" 195/45..onder mijn Clio16V
En ook geen stuurbekrachtiging...is wel te doen hoor...
Maar bij volledig stuuruitslag hoor ik het wel aanlopen tegen de wieekasten...en mijne is weliets verlaagd maar wete niet precies hoeveel...
Hij komt uit Duitsland en er zat 14" onder...hahaha
Maarja ik heb bijna nooit volledig mijn stuur naar links of naar rechts...
Maar als ik weer banden nodig heb dan laat ik er 205/40/16 onderzetten of 195/40/16 (als deze maten er zijn...
En ook geen stuurbekrachtiging...is wel te doen hoor...
Maar bij volledig stuuruitslag hoor ik het wel aanlopen tegen de wieekasten...en mijne is weliets verlaagd maar wete niet precies hoeveel...
Hij komt uit Duitsland en er zat 14" onder...hahaha
Maarja ik heb bijna nooit volledig mijn stuur naar links of naar rechts...
Maar als ik weer banden nodig heb dan laat ik er 205/40/16 onderzetten of 195/40/16 (als deze maten er zijn...

nou raar hoor ik heb 16inc er onder met 215 45 16 en dat gaat perfect met stuuren hoor en zeker met stuurbekrachting trekt allen af en toe in gaten
Hallo,
Ik heb 215 40 r16 oid onder mijn 16v zitten, hij is niet verlaagd en heeft ook geen stuurbekrachtiging, het is soms net een kart, wel gevaarlijk met nat weer.
Ik heb 215 40 r16 oid onder mijn 16v zitten, hij is niet verlaagd en heeft ook geen stuurbekrachtiging, het is soms net een kart, wel gevaarlijk met nat weer.
-
keb standaard bandenmaat onder mijn Williams maar hij's wel verlaagd (ca. 40mm) waardoor spoorvorming op de weg soms erg irritant kan zijn....aanlopen doet ie alleen op hobbelweggetjes tegen de wielkasten.
trouwens de stuurbekrachting
werkt perfect
Greetz,
Robert
trouwens de stuurbekrachting
werkt perfect

Greetz,
Robert
-
Ik geloof dat Maus zich weer is aardig in de nesten heeft zitten werken. Vooral doorgaan Maus! 
Maar je hebt toch helemaal geen Willie gehad man? Of bedoel je die proefrit die je is gemaakt hebt?

Maar je hebt toch helemaal geen Willie gehad man? Of bedoel je die proefrit die je is gemaakt hebt?
-
- Contacteer:
Ik wil 17"onder mijn clio , Heeft iemand hier ervaring mee , vooral wat voor ET waarde je moet aanhouden . En past het zo achter in de wielkasten. ?
-
onder een gewone clio past het niet zonder de slijptl ter hand te nemen! bij een 16v moet het lukken als je de et waarde aanhoud. en evt laat omrollen of je wielkassen laat vergroten door een wide body kit