Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
jetab
Contacteer:

<font color=blue>oke, de meeting staat vast! Zondag 6 mei in Nijmegen.

We hebben alleen nog geen plekje in nijmegen... Nu heb ik een ideetje!

Nijmegen Goffertstadion, ruimte zat en goed te vinden! Van hieruit kunnen we naar het centrum of iets! Of misschien een route uitstippelen in de omgeving?

Hoor jullie reacties wel!

JeTab :smile:
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Ik heb mijn neef even gebeld (woont in Nijmegen). De waalkade leek hem de beste plek om een meeting te houden (ruimte, cafe's), tevens een leuke plek lijkt mij...

Ik denk dat ik volgende week zaterdag even bij je langs kom Jetab, die lichten zijn er nog niet...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Waalkade is leuk, weet alleen niet goed of wij er met de auto's kunnen staan. Volgens mij kan je alleen daar rijden over een weg en is het plein voor de cafe's niet toegankelijk voor auto's. Wel is er aan het begin een parkeerplaats maar daar zal ik als ik jullie was je auto niet laten staan (zowat ieder weekend wordt daar ingebroken in je auto...)
Weet dus niet of we daar de auto's goed kwijt kunnen....
Anonymous

is dat niet een beetje ver in Nijmegen,er zijn toch ook mensen die uit de buurt van Rotterdam komen,en dat is toch een eindje rijden
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

<font color =red>Ik kom van onder rotterdam bijna zeeland (het is geen zeeland) dus nijmegen is best een aardig eindje rijden. maar ik heb wel weer zoiets van kom op dat is toch relaxed om met z'n alle te gaan ouwehoeren daaro. Dus daar heb ik wel iets voor over </font>
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Tja people... waar we de meeting ook houd, er zullen altijd wel mensen zijn die ver moeten rijden.

Ik geef 10o gelijk, je moet wat over hebben voor zo'n meeting. Volgende keer zal de meeting misschien heel ergens anders gehouden worden, maar die van 6 mei is in Nijmegen en dat hebben we met ca 10 / 15 man zo afgesproken (op de chat afgelopen vrijdag ca. 21:00u).

Nou mensen ik verheug mij erop! Zal zelf niet met een GT komen :sad: maar ik neem wel foto's mee van al die kneut die ik heb, misschien dat ik toch een brikkie koop zodat ik wel een rijdende heb....

JeTab :smile:
Anonymous

Precies, het is zoiezo niet erg om ff een stukkie te rijden, daar heb je die auto voor, lekker lege snelwegen op Zondag, :smile: BLAZEN DUS :smile:. En Nijmegen ligt denk ik ook het meest centraal ( voor de meeste ) en of je nu 100 of 150 km moet rijden, dat maakt dan niet zo veel uit, althans, dat vindt ik :smile:
Tino
Erelid - RvT

Oke <font color = red>gtturbo freakz</font> dat is de spirit.. HA HA HA

<font color = grey>Ken iemand mij effe een mailtje sturen met de datum, tijd, plaats, aantal bezoekers etc. want zoals jullie denk ik wel weten ben ik niet aanwezig op de chat vrijdags want dan ben ik niet in de buurt van een pc. (dit gaat veranderen.)

Alvast bedankt dan..</font>
Bas
Bestuurslid

10o

zie <a href="http://www.renault-tuning.com/meeting.php" target="_blank" target="_new">http://www.renault-tuning.com/meeting.php</a>
:smile:
[addsig]
Laatst gewijzigd door Bas op wo 4 apr 2001 18:20, 4 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-04-04 11:36, Tackinardie wrote:
Precies, het is zoiezo niet erg om ff een stukkie te rijden, daar heb je die auto voor, lekker lege snelwegen op Zondag, :smile: BLAZEN DUS :smile:. En Nijmegen ligt denk ik ook het meest centraal ( voor de meeste ) en of je nu 100 of 150 km moet rijden, dat maakt dan niet zo veel uit, althans, dat vindt ik :smile:
Ik ben het met Tackinardie eens, al moet ik er 400 km voor rijden, dan is het voor mij nog steeds de moeite waard.
Wij gaan met ons GT Turbo vrienden groep zelfs naar GT Turbo meetings in Duitsland, dan praat je over zo ongeveer 2000 km TURBO-Plezier!!!!:smile::smile:
Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die liever niet TE ver willen rijden voor een meeting, het kost je toch altijd geld. Maar dat haal ons niet uit!!:wink:
Als het in Groningen of Maastricht was dan kom ik zekers ook nog, en er zijn er altijd wel een paar GT Gekken die dan Meegaan.
(met name :Joost, Roy, Jochem alleen die draait erg onregelmatige werktijden, Tjabel en de rest van de fanaten, geen zin om heel deze pagina met namen vol te zetten....
Groeten Chris.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ja maar ik kom wel
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-04-09 13:01, HAAS wrote:
ja maar ik kom wel
Mooi.
marco

nou nou zoals ik zie wordt het best druk op die meeting , kan niet wachten joh tot 6 mei
en tja over die afstand , ikke en pat komen vanuit maastricht met onze turbo's , en ik zou deze meeting echt niet willen missen al moest ik er 300 km voor rijden , maakt mij niet uit gaat om de spirrit van het turbo rijden , en lekker kletsen over vanalles en nog wat , nou mensen we zien ons op de 6 de mei groetjes marco en pat
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-04-09 17:09, marco wrote:
nou nou zoals ik zie wordt het best druk op die meeting , kan niet wachten joh tot 6 mei
en tja over die afstand , ikke en pat komen vanuit maastricht met onze turbo's , en ik zou deze meeting echt niet willen missen al moest ik er 300 km voor rijden , maakt mij niet uit gaat om de spirrit van het turbo rijden , en lekker kletsen over vanalles en nog wat , nou mensen we zien ons op de 6 de mei groetjes marco en pat
Marco, bij deze woorden sluit ik mij helemaal aan!!!:smile:
That's the spirit!!!
Anonymous

Is er al een definitieve plaats in Nijmegen ?

Dan kan daarvandaan een route worden uitgestippeld, is wel handig :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-04-10 10:11, Tackinardie wrote:
Is er al een definitieve plaats in Nijmegen ?

Dan kan daarvandaan een route worden uitgestippeld, is wel handig :smile:

Is er geen Mac Donald ergens in Nijmegen waar we dan even knnue afspreken, dat is wel zo handig om te vinden en dan :smile:blazen:smile: we daarna wel weer door naar een ander lokatie.

Iedereen kan de Mac vinden...... :lol:
Anonymous

Ik heb sinds kort RSI aan m'n ogen dus zo'n grote M kan een probleem worden :wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-04-10 12:12, Tackinardie wrote:
Ik heb sinds kort RSI aan m'n ogen dus zo'n grote M kan een probleem worden :wink:
Ga maar af op de gele gloed en de lucht van aangebrande hamburgers....:lol:
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Beste Renault lievhebbers, waarschijnlijk dit weekend gaan Bas en ik Nijmegen in om te kijken waar we het beste kunnen afspreken.

Ook gaan wij andere lokaties in Nijmegen bekijken waar we dan naar toe kunnen.

Via http://www.renault-tuning.com/meeting.php zullen jullie op de hoogte gehouden worden.

Groetjes Jeroen en Bas
Tino
Erelid - RvT

Dat is mooi dan.

Bas, ik staat nog niet bij de meeting maar ik kom wel dat ken ik je vertellen..

Hopelijk is mijn achterkleppie en motorkappie dan klaar en kan ik fun hebben lol
Bas
Bestuurslid

Er is een clubske opgericht voor mensen met ne gekke hobbie en je bent er bij, je bent er bij :wink:

(dit gezongen op de melodie van een onlangs verstuurde mass-mailer ofzo)
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
marco

ha luitjes,hier is pat speaking.
heb jullie berichten gelezen en ben zelf van mening dat je plaatsen kan afspreken wat je wilt,maar er zijn altijd mensen die misschien een beetje langer rijden dan een ander marco en ik moeten vanuit maastricht ook zo'n 1,5 uur rijden en uit mijn ervaring,ik ben ook wel eens vanuit rotterdam gereden en vanuit zeeland en naar mijn idee rij je daar toch ongeveer even lang over.
maar het gaat zich nu in feite niet zozeer over de afstand maar ik denk meer over de manier van het organiseren,iedereen heeft zo wel zijn eigen mening,maar ik denk dat we gewoon moeten zorgen dat je wat kan eten,dat je niet tot overlast bent voor de omgeving want helaas houdt niet iedereen van turbo bla,bla,lekker zitten op terras om wat te drinken,wat het stukje rijden betreft heb ik wel zin maar als we al een stuk hebben moeten rijden naar de meeting staan we niet echt te springen om nog een stuk te moeten rijden,dan bedoel ik dus een lang stuk ofzo.
vindt het bijvoorbeeld wel stoer om met z'n allen ff door nijmegen te karren om die nijmegenaren toch te laten zien wat een echte auto is<lol>
ik denk gewoon dat bas met jetab moeten zorgen <willen> dat alles een beetje netjes en toch een beetje geolied verloopt.
heb al eens een zelf georganiseerde meeting meegemaakt,en moet eerlijk zeggen dat me dat absoluut niet bevallen is,het was gewoon een grote bende door elkaar en een en al concurentie.
iedereen heeft zijn eigen autootje waar ie trots op is,misschien niet helemaal tevreden over alles maar je wilt altijd iets nieuws.
wat ik bedoel is gewoon dat we elkaar in zijn waarde moeten laten,en toch oor moeten hebben voor iedeeen en zo.
hetgeen me zwaar tegenviel op dat ander treffen.
nobody is perfect.
verder hoop ik dat we een leuke lokatie vinden waar we lekker makkelijk een relaxte dag kunnen hebben.
als idee heb ik wel dat als bas/jetab gaan kijken en eventueel ook een route uitstippelen dit ook op papier te zetten,is misschien makkelijk,je kunt elkaar niet zo snel kwijtraken,maar je krijgt ook niet zo dat hier rechts,nee hier links gedoe.
zoals jullie merken heb ik echt wel alles tegengehad op dat ander treffen zodat ik echt weet dat een beetje organisatie echt geen kwaad kan,maar heb in deze wel vertrouwen omdat we allemaal op het gebied van deze auto wel serieus zijn.
hoop op reactie,geef eens jullei idee.
groetjes <pat>patrick.
Jan-Geert (Momentsleutel)

ben dit weekend nog in nijmegen geweest .. alles ligt open en er is niet te wezen :smile: en dan zal ik zien of t beter is .. .denk t niet :sad:
Anonymous

Ik kom ZEKER naar Nijmegen tot dan
Goof

Nou, Bas,

je kan me toe voegen aan <a href="http://www.renault-tuning.com/meeting.php" target="_blank" target="_new">http://www.renault-tuning.com/meeting.php</a>.

Vannochtend ellende met koeling opgelost dus ik kom zeker!!!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Mooi weer een GT Turbo GEK :lol: erbij!
Anonymous

Hallo...

Ik ben errug nieuw hier maar ik wíl 6 mei
ook graag komen.
Ik heb dan geen turbo maar een 19 16v.
Ik kom uit Enschede dus ook wel een stukkie rijden maar dat geeft niks, vindt m'n bakkie lekker.

Ik hoor nog wel waar ik dan moet wezen in Nijmegen.
Moet mij nog ergens aanmelden????

Mzzl...:wink:
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 22 apr 2001 2:03, 1 keer totaal gewijzigd.
marco

nou nou mede turbo eigenaren<en andere renaultjes> het wordt me nog een spektakel daaro op 6 mei in nijmegen ,met de dag groeit de opkomst , wel kicke natuurlijk hoe meer mensen hoe meer vreugde,hoop dan ook dat deze dag lekker verloopt en dat we dan vaker een meeting kunnen houden ,neem zowiezo de camera mee want dit wil ik wel op film hebben<lol> dus iedereen smile at the camera<lol> groetjes marco
Bas
Bestuurslid

Arjan,

Stuur even een mailtje naar <a href="mailto:meeting@renault-tuning.com" target="_new">meeting@renault-tuning.com</a>

Je kunt kijken wi er zeker komen op <a href="http://www.renault-tuning.com/meeting.php" target="_blank" target="_new">http://www.renault-tuning.com/meeting.php</a>

Ik zie t wel
Laatst gewijzigd door Bas op zo 22 apr 2001 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Bas bedankt.
Ik heb ze een mailtje gestuurd.

Ik hoop dat er wel meer 19's komen.
Anders zijn er maar twee.

Mzzl...:wink:
Plaats reactie