Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
jeffrey
Contacteer:

wie hebben er interesse in een cd-rom met het werk plaatshandboek van een r5 (c405)
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Ikikikik

maar dat wist je al :smile:
Moet je er niet ff bij zeggen dat het alleen op een apple loopt?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
jeffrey
Contacteer:

Ja dat weet ik niet hoor maar waarom niet ?
het zal nog wel even duren hoor maar hij is in produktie.
Kon namelijk geen cd mee krijgen...maar wel het boek zelf.
dat wordt dus kopieren en inscannen...
Bas
Bestuurslid

Euhm

Bedoel jij het papieren werkplaatshandboek??

Dat hebben de meeste mensen hier al.
Ik dacht dat jij het over de digitale handboeken had...
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
jeffrey
Contacteer:

bedoel je over onderdelen...dyalogics zoals dat heet??????
Bas
Bestuurslid

Ja, denk het wel, dat je zo door de auto heen kan klikken, dat je bijv. C405 intypt en dan een motornummer ofzo en dat je dan precies de bestelnummers weet van onderdelen enzo, en plaatjes er bij hebt :smile:

Ik zou er bijna een Apple voor kopen...
jeffrey
Contacteer:

ik zal eens gaan navragen....maar volgens mij kun je dan wel een aparte pc ervoor gaan kopen want het is echt super groot!
Menno

Zou wel superbruikbaar zijn, als je daar aan kan komen. Wat voor machine ik er voor nodig heb interreseert me verder niet zoveel. Ik begin onderhand een aardige Renault collectie te krijgen, maar loop een beetje dood qua onderdelen info.
rev it like a rental
jeffrey
Contacteer:

over het algemeen weet ik wel veel prijzen want ik heb onderhand al bijna elk onderdeeltje bekeken, alleen niet van een renault 4 of een 21 turbo(dat was het toch...of een andere).
Maar als jullie prijzen willen weten kan ik het altijd op zoeken maar ik ga eerst ,oete doen voor die cd....
Menno

heb ook nog een clio 16V, m'n broer een 19 16V, een vriend een 5GT Turbo, en hobby zelf vrolijk verder. Naast prijzen weten wil ik graag zelf gewoon eindeloos in zo'n CD rond kunnen dolen, om echt alles te weten over wat in welke auto's gebruikt wordt, wat verschillen en overeenkomsten zijn tussen bepaalde types.
rev it like a rental
jeffrey
Contacteer:

dar wordt vrij moeilijk want je moet echt alle gegevens weten van zo'n auto het progamma vraagt hier zelf eleke keer om...
het is dus niet zo dat je ze allemaal door kan stappen ofzo.
vraagt ie niet om motor nummer dan wel fabr nr of weet ik veel wat
Menno

ja klopt, maar die nummers ken ik verder wel een beetje. ik heb wel wat info, kluwer boeken, en een Brezan Cd waarop alle voertuig en motorcode's zijn te achterhalen.
Als je die nummers hebt kun je wel heel veel vinden in dat Renault systeem. Ik heb er wel eens wat mee zitten stoeien bij de dealer, maar om 't thuis op m'n gemak te kunnen zou echt briljant zijn.
rev it like a rental
Menno

Als iemand trouwens geintresseerd is, ik heb een CD van de Brezan waar AL hun onderdelen inc. prijzen opstaan. (kan je ook meekregen bij hun winkels). Wat ik vanavond nog vond, voor de betere onderdelen info, was de volgende site: <a href="http://www.andyspares.com/catalogues/An ... an2001.pdf[addsig" target="_blank" target="_new">http://www.andyspares.com/catalogues/An ... an2001.pdf[addsig</a>]
Plaats reactie