Gisteren met DP Motorsport gebeld, en mijn betaling is binnen. De turbo, nokkenas en klepveren worden nu besteld en zal binnen 3 dagen bij hun zijn. Dan worden die naar mij getsuurd met upc. Kan bijna niet wachten. Rond die tid komen alle onderdelen terug en zijn deze helemaal uitgebalanceerd en verlicht. Ben benieuwd hoe dat zal gaan lopen.
Groetjes
Michel
Ik begin onderhand ook wel eens benieuwd te worden naar je auto. Je bent hem echt flink onder handen aan het nemen. Wanneer denk je dat ie helemaal klaar is?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoi ,mag ik een hele onbeschofte vraag stellen? (hij komt zo) je leest in bijv maxpower of de revs ,ik heb dit gedaan qua nieuwe snellere onderdelen en dit en het levert zoveel op .maar er staat nooit bij wat het nou eigenlijk kost . nou hier komt ie
wat kost z'on geintje nou ? ik ben niet van plan om het ook te gaan doen maar ik zou het weleens willen weten .dus als je een lijstje wil maken graag ,maar het hoeft natuurlijk niet .alvast bedankt
wat kost z'on geintje nou ? ik ben niet van plan om het ook te gaan doen maar ik zou het weleens willen weten .dus als je een lijstje wil maken graag ,maar het hoeft natuurlijk niet .alvast bedankt
Ik vindt die vraag helemaal niet onbeschoft, ik meen, als jij het van plan bent, dan wil je uiteraard de prijzen weten, en dan zou ik het onzin vinden dat jij 3 dagen bezig bent met prijzen op te vragen endergelijke. Ik zal effe alles een beetje op een rijtje proberen te zetten:
Turbo Hybrid MD28R (stage 4 hybrid) kost omgerekend FL.2030,-
Nokken-as Piper +20HP(fast road) kostt omgerekend ongeveer Fl. 580,-
Competitie klepveren omgerekend Fl. 180,-
Verzendkosten 420 piek ongeveer.
Dat is dus alles uit engeland tot nu toe
Dit heb ik hier laten doen:
Vliegwiel verlichten 100,-
Krukas met alle draaiende delen eraan incl. drijfstangen balanceren 400,-
Nieuwe cillinderbussen met zuigers 1500,-
Cillinderkop vlakken, kleppen opnieuw slijpen, Loodvrije klepzetels erin zetten, nieuwe klepgeleiders erin zetten kost 500,-
Krukas slijpen met nieuwe brons nogwat legering lagers(weet niet wat het voor lagers zijn, maar ze komen uit de rally wereld) kost 400,-
alles wordt in elkaar gezet en schoongemaakt. Inclusief pakkingset kost het ongeveer 3200,-. De prijzen hierboven zijn ongeveer prijzen, niet de exacte prijzen.
Dit zijn onderdelen die ik bij improve Tuning heb besteld :
Group N Power Sprint uitlaat met de bochten erbij tot aan de turbo. 620 piek
Sachs power clutch 520,-
Turbo isolatie set dacht ik 280 piek
Bleedvalve 125,-
koppaking spesso race 1,6 mm of 1,9 mm 160,-
witte knippelichte 79,-
laguna grill 200,- ofzoiets
Subaru impreza GTTurbo luchthapper 219,-
Air attack luchtfilter 109.-
Remleidingen met stalen ommanteling 119,-
verder heb ik nog een heleboel onderdelen gekocht 2de hands waar onder bevoorbeeld:
cobra kuipstoelen
devil rolkooi met certificaat
compleet bewerkte kop
versnellingsbak met sper differentieel
Segment koppeling
verterkt subframe
billstein schokdempers
nieuwe klauwen voor achter met speciale blokken
radiateur van een diesel met een enorme koelvin
speciale oliekoeler 13 rij nieuwe in doos
intercooler van de Cup versie, 15 rijen met ijzeren kapjes in plaats van plastic
en nog een hele rammel
Maar ik heb nog wat gekocht, maar weet niet meer wat, maar dat zal ik dan nog effe posten als ik thuis ben
Groetjes
Turbo Hybrid MD28R (stage 4 hybrid) kost omgerekend FL.2030,-
Nokken-as Piper +20HP(fast road) kostt omgerekend ongeveer Fl. 580,-
Competitie klepveren omgerekend Fl. 180,-
Verzendkosten 420 piek ongeveer.
Dat is dus alles uit engeland tot nu toe
Dit heb ik hier laten doen:
Vliegwiel verlichten 100,-
Krukas met alle draaiende delen eraan incl. drijfstangen balanceren 400,-
Nieuwe cillinderbussen met zuigers 1500,-
Cillinderkop vlakken, kleppen opnieuw slijpen, Loodvrije klepzetels erin zetten, nieuwe klepgeleiders erin zetten kost 500,-
Krukas slijpen met nieuwe brons nogwat legering lagers(weet niet wat het voor lagers zijn, maar ze komen uit de rally wereld) kost 400,-
alles wordt in elkaar gezet en schoongemaakt. Inclusief pakkingset kost het ongeveer 3200,-. De prijzen hierboven zijn ongeveer prijzen, niet de exacte prijzen.
Dit zijn onderdelen die ik bij improve Tuning heb besteld :
Group N Power Sprint uitlaat met de bochten erbij tot aan de turbo. 620 piek
Sachs power clutch 520,-
Turbo isolatie set dacht ik 280 piek
Bleedvalve 125,-
koppaking spesso race 1,6 mm of 1,9 mm 160,-
witte knippelichte 79,-
laguna grill 200,- ofzoiets
Subaru impreza GTTurbo luchthapper 219,-
Air attack luchtfilter 109.-
Remleidingen met stalen ommanteling 119,-
verder heb ik nog een heleboel onderdelen gekocht 2de hands waar onder bevoorbeeld:
cobra kuipstoelen
devil rolkooi met certificaat
compleet bewerkte kop
versnellingsbak met sper differentieel
Segment koppeling
verterkt subframe
billstein schokdempers
nieuwe klauwen voor achter met speciale blokken
radiateur van een diesel met een enorme koelvin
speciale oliekoeler 13 rij nieuwe in doos
intercooler van de Cup versie, 15 rijen met ijzeren kapjes in plaats van plastic
en nog een hele rammel
Maar ik heb nog wat gekocht, maar weet niet meer wat, maar dat zal ik dan nog effe posten als ik thuis ben
Groetjes
Indrukwekkende lijst zeg... en idd, dat doet pijn in de beurs...
Ik ben echt heel benieuwd hoe ie wordt!
Ik ben echt heel benieuwd hoe ie wordt!
Totale kosten ongeveer 8500,-
Geen loodvervanger meer.
verschil euro 98 en super 98 = fl. 0,15
8500,-/0,15= 56.667 liter
verbruik = 1/8
dus 56.667 x 8 = 453336 km
Dus eigenlijk gat het je niks kosten
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Geen loodvervanger meer.
verschil euro 98 en super 98 = fl. 0,15
8500,-/0,15= 56.667 liter
verbruik = 1/8
dus 56.667 x 8 = 453336 km
Dus eigenlijk gat het je niks kosten

Dat is dus wat ik gekocht heb, wat ik nog moet/wil kopen heb ik dus niet getypt. Dit is wat ik nog wil:
GTTuning Evo RS bumper met vierkante lampen
Allu intercooler
Cyber intercooler met water injectie
brake enlargement kit
polisched lobster
Vergrote olie toevoer slangen(Verplicht met deze turbo)
Nieuwe velgen met eagle's f1
maxi spoiler van bij reichhard
en nog wel een paar dingen, maar dat is wat er op komt voordat die op straat komt, wat dus over een 4-5 maanden zal zijn, wat mij nog veel te lang duurt.
maar ja, ik hou jullie zeker op de hoogte, en als ik de spullen heb vliegen ze onder de scanner.
mzzl
GTTuning Evo RS bumper met vierkante lampen
Allu intercooler
Cyber intercooler met water injectie
brake enlargement kit
polisched lobster
Vergrote olie toevoer slangen(Verplicht met deze turbo)
Nieuwe velgen met eagle's f1
maxi spoiler van bij reichhard
en nog wel een paar dingen, maar dat is wat er op komt voordat die op straat komt, wat dus over een 4-5 maanden zal zijn, wat mij nog veel te lang duurt.
maar ja, ik hou jullie zeker op de hoogte, en als ik de spullen heb vliegen ze onder de scanner.
mzzl
Hoeveel PK's die gaat leveren weet ik niet. Ik zal op een druk gaan rijden van max 1,7 bar denk ik. Ik ga zeer zeker over de 200 pk heen, maar ik ga door tot 280 PK. dat is waar ik de grens heb gelegd. Zoveel PK zal ik misschien niet meteen eruit gaan halen, maar daar leg ik de eindstreep. Boeit me weinig dat dat misschien nog een jaar of 2 duurt, maar 280 wil ik ooit halen. Misschien dat ik daarvoor beter de 1,7 blok voor kan gebruiken als ondergrond. maar dat zien we later wel.
Groetjes
Groetjes
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
slik slik slik en nog eens slik
dit gaat ver maar heel erg gaaf
dit gaat ver maar heel erg gaaf