[quote]
On 2001-05-20 20:43, Tackinardie wrote:
ja die stickers gaat lukken voor speed, ik denk zelfs dat ik ze maandag of dinsdag al heb.
En als rond 8:30 komt op zondag gaan we fff plakken met z'n alle, want het moet wel netjes, ik hou jullie op de hoogte.
Natuurlijk. Op het moment dat ik ze heb kan je ze ophalen,
Ik zet het gelijk op het forum als ik ze heb. welke kleur had jij? want ik geloof dat de witte al klaar waren, maar dat weet ik niet zeker.
Ik zet het gelijk op het forum als ik ze heb. welke kleur had jij? want ik geloof dat de witte al klaar waren, maar dat weet ik niet zeker.
hallo mede turbo eigenaren:lol:
he chris ik heb eens gekeken met een platte grond of we mekaar ergens konden ontmoeten ,
en ik ben erachter,het gaat niet jullie komen over de a 15 geblazen en dat is al boven rosmalen ,en ik en pat komen over de a2 geblazen en dat is onder rosmalen ,jammer anders hadden we in jullie colone kunnen aansluiten ^$^%$#%$$*), maar ja , ik denk dat ik met pat jullie gewoon opwachten voordat we het terein opgaan , dus dat we wel samen naar binnen gaan ,meer kan ik en pat er niet van maken ,wie kan ons ongeveer zeggen hoelaat jullie denken daaro aan te komen ,zodat ik met pat bijtijds daaro zijn
groetjes marco en patrick
he chris ik heb eens gekeken met een platte grond of we mekaar ergens konden ontmoeten ,
en ik ben erachter,het gaat niet jullie komen over de a 15 geblazen en dat is al boven rosmalen ,en ik en pat komen over de a2 geblazen en dat is onder rosmalen ,jammer anders hadden we in jullie colone kunnen aansluiten ^$^%$#%$$*), maar ja , ik denk dat ik met pat jullie gewoon opwachten voordat we het terein opgaan , dus dat we wel samen naar binnen gaan ,meer kan ik en pat er niet van maken ,wie kan ons ongeveer zeggen hoelaat jullie denken daaro aan te komen ,zodat ik met pat bijtijds daaro zijn
groetjes marco en patrick
Jasper, zondag 27 mei, vanuit Papendrecht vertrekken we om 8:45.
Jammer Marco, dat dacht ik namelijk al, we houden zondag wel even telefonisch kontakt, ik weet niet hoe laat we daar zullen zijn.
Misschien iemand anders die dat weet?
Jammer Marco, dat dacht ik namelijk al, we houden zondag wel even telefonisch kontakt, ik weet niet hoe laat we daar zullen zijn.
Misschien iemand anders die dat weet?
Laatst gewijzigd door Chris op di 22 mei 2001 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Je moest jezelf aanmelden bij Club Renault Sportives, dan mocht je wel het terrein op en mag je bij hun kraam komen staan.
Dus als lid kon je Club Renault Sportives vragen of je bij hun wilde staan om de snelle Renaults te promoten, zie ook nieuwsbrief/Alpine magazine.
Dus als lid kon je Club Renault Sportives vragen of je bij hun wilde staan om de snelle Renaults te promoten, zie ook nieuwsbrief/Alpine magazine.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hee bjorn of een heel end er achter of wat we logischer is een heel end er voor
ik bedoel met ons oprijden .
ik zie je zondag oh vraag ff aan roy of ie mijn alpine magazine mee wilt nemen , bedankt
-----------------
groetjes en veel 5 plezier , jochem

ik zie je zondag oh vraag ff aan roy of ie mijn alpine magazine mee wilt nemen , bedankt
-----------------
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op do 24 mei 2001 0:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Speed kan je dragracen tegen een ander, burn out wedsrtijden, mooiste autoverkiezing, presentaties van merkenclubs, en natuurlijk van alles te koop.
Het adres van de site ben ik helaas kwijt, ga jij ook Menno?
Het adres van de site ben ik helaas kwijt, ga jij ook Menno?
[quote]
On 2001-05-24 00:33, HAAS wrote:
ik bedoel met ons oprijden .
-----------------
On 2001-05-24 00:33, HAAS wrote:

-----------------
Laatst gewijzigd door Jerk op do 24 mei 2001 0:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
euh ik denk dat je gewonnen hebt .in ieder geval het geluid in de tunnel , beste herrie