Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Zijn er ook mensen die een nieuwe voorbumper nodig hebben, en deze voor minder geld willen kopen?

Ik heb met iemand gesproken die goed kan werken met polyester, en hij wil wel kijken of ie replica's kan maken van de originele Renault bumpers.

Waarschijnlijk moeten deze per 10 gemaakt worden dan, willen jullie svp reageren als je hier wel belang bij hebt (We houden het bij de phII bumpers in eerste instantie).

Let op: ik weet niet zeker of dit gaat lukken, omdat het maken van een mal erg duur is. Hoe meer mensen er mee gaan doen, hoe goedkoper het wordt vanzelfsprekend....

Reageer maar.....
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
Laatst gewijzigd door Bas op za 19 mei 2001 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Ha Bassie! Al weer iets beter?

Als die bumpers goed passen en er gewoon netjes uit zien dan heb ik wel interesse.

Wat is de prijs als er een stuk of 10/20 geleverd moeten worden?

JeTab
Bas
Bestuurslid

He Jetab

Gaat beter ja :smile:

Ik weet het nog niet, ik moest fl 615 voor een nieuwe phI betalen bij de dealer.
Daar moet dus wel de helft van af....
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Bas, een GTX bumper, is die bijna hetzelfde als een phase 1 bumper?
Ik dacht het niet maar het lijkt er volgens mij wel veel op, deze GTX bumper kan ik wel krijgen voor "weinig", bij een bedrijf.
Nieuw uiteraard.
marco

nou ik houd me ook aanbevolen dan voor een replica fhase 2 bumper , graag zelfs , enne chris wat zijn dat voor een bumpers die jij kunt krijgen en wat is de prijs daarvan????????
groetjes marco
Michel S.
Contacteer:

Ik heb ook wel intresse, maar 1 ding heb ik dan nog een vraagje over. Worden het precies dezelfde bumpers?? Wat ik hiermee bedoel is of de replica's ook zo grof zijn, of net mooi glad om direct mooi te kunnen spuiten???

En heb ik nog een vraag. Op http://www.gtturbo.org staat linksboven een grijze GT met enorm wrede sideskirts. Hier zou ik er ook wel een paar van willen. Zouden zij die ook kunnen maken, en zo ja wat zou het moeten kosten.

Groetjes,

Mclain
Tijn
Contacteer:

Oh, zeker wel interesse voor zo'n bumper ja....
Kan hij ze ook direct zonder "spijlen" maken?
Kan je er meteen gaas naar keuze achter plaatsen.....
Bas
Bestuurslid

De bedoeling is dat ze glad worden, zodat je ze in principe meteen over kunt spuiten.

Ik heb wel even de hulp van iemand nodig: ik moet een phase II voorbeeldbumper hebben om hem te laten zien. Ik heb er geen meer liggen, hij weet nu waar het ongeveer om gaat, maar hij heeft de bumper nog niet precies gezien.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Marco, het is een GTX bumper, ik dacht dat deze bijna hetzelfde was, dit is echter niet zo hoorde ik gister van Bas, deze kosten ergens tussen de 75,- en 150,-.
marco

thx chris,maare wat is dan het verschil tussen die bumpers,weet je dat????
mischien staat die bumper ook wel gaaf op de gt ,mischien dat bas wat info heeft over deze bumper , groetjes marco
Tijn
Contacteer:

Een GTX bumper zal niet gaan passen op je GTT, hij sluit niet aan op je wielkast-uitbouw.

Best een aardige (eenvoudige) bumper verder hoor, daar niet van....
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ik heb nog een gloednieuwe bumper liggen
die ik voor dit project wel tijdelijk wil afstaan mits hij natuurlijk geheel onbeschadigt terug komt , maar das vast geen probleem . ik hoor het wel als het zover is
Michel S.
Contacteer:

Ik ga volgende week eens wat hobbien. Ik ga kijken of ik niet die bumper van GTTuning kan namaken. Want dat vindt ik de ultime bumper. Als ik hem niet kan namaken ga ik hem me bestellen, zouden we daar ook een mal van kunnen laten maken.

mzzl
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

en als ze daar achter komen oeps probleempje
maare goed idee ik hoor het vervolg wel
Michel S.
Contacteer:

Wanneer ik van hun bumper een mal zou maken en deze dan zou gaan namaken, dan zou het inderdaad oeps zijn. maar wanneer ik een phase II bumper precies hetzelfde kan maken met de hand, hebben ze niks te willen. Ze hebben namelijk geen patent op smaak. Maar ze moeten niet zeiken. Ze verdienen enorm veel geld door iedereen een poot uit te trekken voor de kleinste dingen. Maar ja, who cares
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

oke je hebt gelijk ,enne hoe moeten ze er achter komen ? als we een x met z'n alle naar
een show gaan in engeland maxpower live ofzo
zien ze opene allemaal 5jes met z'on bumper .
hee hebben we er zoveel geleverd dan (dat denken ze dan)
Michel S.
Contacteer:

Ik weet niet wat jullie van die bumper vinden, maar ik vindt hem bruut. Wel die met de vierkante lampen.
Ik ben nu bezig met de verkoop van 1 van mijn computers/servers, en deze zal mij een bumper en een brake enlargement kit gaan opleveren. Maar als ik die bumper zou krijgen en er is genoeg intresse dan wordt er mooi een malletje van gemaakt, ofniet? Daar wil ik mijn bumper dan wel effe voor te leen stellen.
Plaats reactie